חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי הכוח בידך

מאת: אור ספירהפקת אירועים10/06/2012826 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עושה רושם שיותר ויותר ישראלים מתחילים להבין את המשמעות של שירותי קייטרינג חלבי והם מתרכזים עוד יותר באופן הכנת והגשת הקינוחים. עוד עולה מסקר קצר שנערך ברשת כי אחוז גבוה מהנשאלים היו מעדיפים להגיש קייטרינג חלבי באירוע שלהם ולהעניק לאורחים חוויה קולינרית אחרת.

אז מדוע בעצם ישנה נהירה של ישראלים ל-קייטרינג לבר מצווה חלבי? או כל אירוע  השאלה המעניינת הזו עולה מדי יום בעשרות פורומים שונים ברשת כמו גם בבלוגים כאלה ואחרים. כתבות במדורי האוכל ובמדורי האירוח וההפקה עוסקות לא מעט בשאלה המיוחדת הזו הקושרת אותנו לקולינריה עכשווית ולטרנדים כאלו ואחרים. הרעיון כאמור הוא ליצור לאורח חווית אוכל מיוחדת. בעבר השליטה המלאה בכל הנוגע לאירועים היתה של קייטרינג בשרי, אולם עם המהפך הקולינרי הגיע גם השינוי המיוחל שמתחיל דווקא מהסוף, כלומר מהמנות האחרונות, הן הקינוחים.

קינוחים חלביים הם התענוג של האירוע. הקינוחים ששלטו פה עד לפני כעשור אחד או שניים היו מבוססים כולם על חומרי גלם צמחוניים ונזהרו שלא לשבור את האיזון העדין של הכשרות. כיום אנו מבינים שקינוח טוב, ובמיוחד כאשר מדובר על מנות לאירועים, חייב להגיע מ-קייטרינג חלבי איכותי ומשובח. בעבר הישראלי הממוצע לא ידע ולא היו לו את הכלים הבסיסיים להבין את המשמעות שבדבר. נכון, כולנו אוהבים לאכול טוב וכולנו נמסים כאשר מנה כזו או אחרת מצליחה לגרום לנו להתמוגג, אבל רק מעטים מאיתנו מבינים ויודעים כיצד לשלב את הטעמים ואת חומרי הגלם בצורה מושלמת. היום הגישה כאמור שונה.

כאשר מביטים על קייטרינג חלבי רואים את כלל היתרונות שהוא חופן. קייטרינג חלבי יכול לקחת את האורחים באירוע שלנו לסיור קולינרי משובח. כך כאמור עם המנות האחרונות, אותם קינוחים שכולנו אוהבים להתענג עליהם, אותם אלו שחותמים לנו את הערב והופכים את האירוע כולו לחוויה מושלמת. קינוח טוב חייב שיהיה נאמן למקור, כלומר למתכון המקורי שממנו הוא הגיע. קינוח שבא מידיו של קייטרינג חלבי בהחלט עושה את העבודה.

קייטרינג חלבי כאמור לוקח את הסועד למקום אחר. הוא מעניק לו חוויה שונה של תרבות קולינרית. לרוב, נוכל לראות באירועי קייטרינג חלבי שלל רחב ומגוון מצוין של מאכלי עמים ועדות כאשר היד השולטת היא יד ברורה של אירופה וארצות הבלקן. פסטות נהדרות, סוגים שונים של קישים ופשטידות, דגים משגעים ועדו כהנה וכהנה מאכלים שונים שיכולים לצאת כאמור רק משף מיומן של קייטרינג חלבי איכותי .

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קייטרינג חלבי פזית בוטיק חברה בעלת נסיון רב בתחום קייטרינג חלבי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור ספיר

מאת: אור ספירעסקי מזון20/06/12917 צפיות
כיום ישנם כל הזמן התחדשות בכל ענף בארצנו הקטנה קייטרינג לבר מצווה וגם אולמות אירועים מנסים לתת מענה לנישת הבר מצווה בכך שבאותו אולם יחגגו כל המוזמנים אם זה החברה הצעירים ואם אילו המבוגרים שבאים לשמח את ילד הבר מצווה.

מאת: אור ספירהפקת אירועים19/06/12907 צפיות
קייטרינג חלבי לכל אירוע אם אתם מתכננים אירוע תבחרו את הספקים שלכם בקפידה חברות קייטרינג חלבי רבות יתנו לכם את השירותים הנדרשים .בין היתר לספקים ימצו גם הצלם ושאר הצוותים שיארגנו לכם אירוע מופתי.

מאת: אור ספירעסקי מזון19/06/12958 צפיות
קייטרינג חלבי תפס תנופה מואצת כיום בשוק האוכל חברות קייטרינג רבות לא עומדות בביקושים הגדולים מה שיוצר וואקום שאליו נכנסות חברות חדשות שמנסות לענות על הצרכים הגדלים .

מאת: אור ספירעסקי מזון18/06/12921 צפיות
כל חברת קייטרינג מתאימה את עצמה לשוק בו היא עובדת קייטרינג חלבי מכוון לאירועים שמתאימים לו וקייטרינג בשרי לשלו בכל מקרה שוק האוכל דורש מגוון של אפשריות וכל חברת קייטרינג דואגת למלא את החסר .

מאת: אור ספירקייטרינג16/06/12864 צפיות
חברות הפקה שרואות עצמן כסוג של שליחות לכל אירוע יוקרתי של משפחות מכובדות אשר מוכנות לשלם את מיטב כספן ורק לקבל איכות ושירות מהטובים שיש בעולם אם זה באוכל שניתן על ידי חברת קייטרינג חלבי או בשרי או על ידי אולם או גן מהטובים שאפשר להשיג .

מאת: אור ספירקייטרינג15/06/12922 צפיות
בישראל כמו רק בישראל מחפשים סיבות לחגוג כל אירוע ואירוע אם זה יום הולדת או אירוע יותר רשמי כמו בר מצווה החוגגים והמארגנים מנסים לחגוג על הצד הטוב ביותר שניתן פשוט סיבה למסיבה .

מאת: אור ספירהפקות אירועים15/06/12939 צפיות
לצורך אירוע איכותי ללא דופי יש להעריך בצורה טובה לאירוע בר המצווה לדאוג שכל הספקים יהיו מתואמים בצורה הטובה ביותר אירוע בר מצווה יש להזמין בצורה אישית את המוזמנים לצורך הגעה מקסימלית של אורחים .

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211615 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202356 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195904 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191786 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191568 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191681 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181683 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica