חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי עריכה

מאת: אלכסלימודים אקדמאיים17/06/2012990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מהו הקושי של לימודי עריכה?

שלב העריכה הינו שלב חשוב ביותר בכול יצירה, בין אם מדובר ביצירה כתובה, או ביצירה מצולמת. פעמים רבות, העורכים לא מקבלים את ההערכה המגיעה להם, מהסיבה הפשוטה שהם נמצאים מאחורי הקלעים, ולא תמיד הציבור הרחב מודע לעבודה הסיזיפית שהם עושים. עם זאת, מדובר בתפקיד מאוד אחראי ומפרה, לכן לא פלא שאנשים רבים שואפים להגיע לתחום זה. לימודי עריכה מאפשרים להכיר את התפקיד משני צדדיו – מצד אחד השלב ה"מדעי" – כיצד עושים עריכה, היכן אפשר "לחתוך" סצנה והיכן לא, כיצד עושים מעבר חלק וטבעי בין סצנה לסצנה. בשלב הזה נעשה ברור, עריכה טובה הינה עריכה שכלל לא מרגישים בה – עדינה ובלתי נראית. לימודי עריכה מאפשרים לבצע עבודה זו בדיוק באופן הזה. חלק חשוב מאוד נוסף של לימודי עריכה הינו חלק יישומי, הכולל הכרה מעשית ולעומק של תוכנות עריכה המקובלות כיום בתחום התקשורת, כגון תוכנת Aviad המשמשת נאמנה עורכים רבים. בסיום לימודי עריכה חייבים להכיר לעומק את שני המרכיבים האלה. רבים יסכימו שלפעמים קל יותר ללמוד תוך כדי עבודה, אך חשוב להבין גם שללא השכלה מתאימה – אף אחד לא ייתן לכם עבודה זו.

מה הקשיים המצפים לכם לאחר סיום לימודי עריכה?

למרות החשיבות של לימודי עריכה מקצועיים, לא מומלץ לצפות ש"יחטפו" אתכם מייד עם תום הלימודים. למרות שיש ביקוש מסוים עבור אנשים שעברו לימודי עריכה, כמות המשרות בתחום זה מוגבלת, ולא תמיד התשלום מספק את הבוגרים הטריים. חשוב ליזכור שלאחר הלימודים חשוב להשקיע את הזמן והמאמצים בשלב של רכישת הניסיון המעשי מחוץ לתואר. אלה יסכימו לעבוד בתחילת הקריירה שלהם, יוכלו להגיע עם הזמן לאנשים חשובים יותר ולהוכיח את עצמם בעבודות קודמות, בעוד ציפייה לעבודת החלומות עשויה להסתיים בכישלון.

לימודי עריכה במסגרת המכללה הטכנולוגית תל חי – מבט לעתיד

למרות החשיבות הגדולה של ניסיון, גם בחירה במוסד לימודי מתאים יכולה להשאיר חותם גדול מאוד על ההצלחה המקצועית שלכם שלאחר סיום הלימודים. לימודי עריכה במסגרת המכללה הטכנולוגית תל חי מהווים חלק מהחוג ענק המיועד לתקשורת באופן כללי ולקולנוע בפרט. בחירה במכללת תל חי בתור המקום לרכישת השכלה בתחום הקולנוע בכלל וגם לימודי עריכה בפרט יאפשרו לכם להגיע מהר מאוד לחלק היישומי. בזכות היותה של המכללה טכנולוגית ומתקדמת, תוכלו לקבל את הרקע והניסיון המעשי הדרוש על מנת להתחיל את צעדיכם הראשונים בעולם העריכה כבר לאחר סיום לימודי עריכה וקבלת התואר החשוב והאיכותי של המכללה הטכנולוגית תל חי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנייה וקידום מקצועי של אתרים של נטסטייל - חברה לבניית אתרים . פרסם את העסק שלך באינדקס עסקים הטוב בישראל http://www.bizindex.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכס

מאת: אלכסשיער11/07/131032 צפיות
נמאס לכם מהשיער הקצר? זה הזמן לפנות אל חברת הייר סיטי. החברה המובילה בארץ להארכת שיער קצר. שיער קצר זה לא סוף פסוק. לא חייבים לחכות יותר לשיער שיארך – אם בכלל, פשוט מגיעים להייר סיטי ודואגים להארכת שיער.

מאת: אלכסשיער01/07/131395 צפיות
גילית לאחרונה שאת בהריון! בתוך כל השמחה, החששות וההתרגשות מדבר כל כך מופלא ובלתי מוסבר, פלא הבריאה, פרי אהבתך. את עוברת כעת שינויים רבים מבחינה הורמונאלית ומבחינה פיזיקאלית. חלק מהשינויים הללו יגרמו לך לעתים להרגיש מסורבלת, כבדה ולא נאה במיוחד, אולי בתקופה זו, יותר מתמיד תרצי לטפח מעט יותר את מראך החיצוני בשביל זה אנחנו כאן בהייר סיטי מוכנים תמיד לשירותך.

מאת: אלכסשיער09/04/13951 צפיות
מילוי שיער דליל בהייר סיטי הינו השירות המקצועי והטוב ביותר שתוכלו לקבל, בין אם במחיר, ביחס ובמוצרים האיכותיים ביותר בשוק. היכנסו כבר לאתר לברר על מילוי שיער דליל.

מאת: אלכסהפקות אירועים19/11/12948 צפיות
טיפים לעיצוב אירועים מוצאים כאן! טיפים לעיצוב אירועים, חתונות, בר מצווה או בת מצווה, ימי הולדת בריתות ועוד שמחות אחרות

מאת: אלכסבריאות ילדים31/07/121145 צפיות
מאמר המסביר מהו גיל ההתבגרות , אילו קשיים ומשברים יוכלים להיות , כיצד מתבטא פיזית ונפשית תהליך של ההתבגרות.

מאת: אלכסעיצוב פנים31/07/12984 צפיות
מדריך שימושי לגולשים המעוניינים להחליף דלת כניסה ישנה או להתקין דלת כניסה לבית חדש . במאמר תקבלו את כל הטיפים והדגשים לבחירה

מאת: אלכסאבטחת הבית25/04/121151 צפיות
מעקות אלומיניום של מסגריית "trellidoor" הינם מעקות למרפסות ברמה גבוהה שבנויים מחומרים באיכות הגבוהה ביותר. היכנסו לאתר של "trellidoor" לקבלת אינפורמציה נוספת.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182589 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182433 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181887 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181704 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171474 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172263 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171929 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica