חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המעבר למיטות ילדים

מאת: בר רפאלירהיטים19/06/2012794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיום שנולדים הילדים מחליפים הם כמה וכמה מיטות במהלך החיים.

בדרך כלל הורים בוחרים את הזמן לקניית מיטות ילדים, כאשר הם קצת בכוחות עצמם מתחילים ללכת טוב ויותר יציבים בתוך הבית. והם אינם נעזרים בנו הגדולים, אם זה לקום ולרדת או לעלות ללא עזרה למיטה. הגילאים הנעים הם-בין שנתיים לשלוש. לנו ההורים זה שמחה ואושר לרוץ לקנות להם מיטות ילדים ולהרגיש יחד איתם שינוי והתחדשות בקניית מיטות ילדים גם אנו נהנים.

בריאות השינה לילד

לילדים שעות השינה ארוכות יותר ממבוגר. ולכן חשוב מאוד איכות וטיב חומרי הגלם מהן עשויים מיטות הילדים. מיטות ילדים העשויים מחומרי גלם טבעיים הם הבריאים והובים ביותר. כדי שלא יפלטו רעלים וחומרים סנטטים לנשימתם במהלך השינה. ומכיוון שהילד מבלה שעות רבות בשינה טיב ואיכות המזרן חייב להיות אורטופדי ונוח, כי השפעת השינה של ילד היא השפעה לכל החיים. גופם של הילדים עדיין רך ולכן עיצוב הגוף תלוי וחשוב מאוד בטיב המיטה והשינה.

מיטות ילדים בעידן המודרני

כיום יש מבחר עצום של עיצובים ודגמים של מיטות ילדים, ההחלטה הדומיננטית והעיקרית בבחירת מיטות ילדים היא בדרך כלל של האם והיא זאת שמרגישה מה נכון וטוב לה ולילדיה. ושלא כמו במיטה זוגית ששם שני בני הזוג מתייעצים. או כמו בבחירת מיטות נוער , שהנער לרוב הוא המחליט. ולכן האמא תחפש את האיכות, הנוחיות,ואת הכי טוב לילדיה בבחירת מיטות ילדים כדי ששנתם תהיה בריאה.

מיטות ילדים הם אטרקציה בחדר

כאשר מחליטים לרכוש חדרי ילדים במבצע כדאי לבדוק מספר חברות , בחדרי ילדים תוכלו למצוא כוורות לחדרי ילדים אם הם בגילאים גדולים יותר , ארונות לחדרי ילדים ומיטות לחדרי ילדים.

מיטות ילדים היום מעוצבות בטוב טעמם של הילדים. שמאוד נמשכים לצבעים המושכים את העין. ולציורים מיוחדים המרגשים אותם שאיתם הם מיד מתחברים ולכן נראות רובן של מיטות ילדים מודגשות במגוון רחב של צבעים ועיצובים. כדי שהילד יאהב את מיטתו שצריך לישון, יהנה מחווית שינה נעימה. רובנו זוכרים ונזכרים הרבה במיטות הילדים שלנו עצמנו, כזכרון מתוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר רפאלי

מאת: בר רפאליאימון אישי11/09/131118 צפיות
קואצינג, או אימון אישי בעברית, הוא תהליך שצבר תאוצה בלתי רגילה בעשור האחרון, שבו בעצם אדם הולך לייעוץ מקצועי במטרה לשפר היבטים מסוי

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131075 צפיות
ציפוי שיש משמש כיום יותר ויותר מעצבי פנים עבור שיפור מראה בית המגורים . ציפוי שיש עשוי להתאים לחלקים שונים בבית המגורים שלנו ל

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131190 צפיות
החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש לבית המגורים עשויה לעשות במקרים רבים את ההבדל בין בית מגורים רגיל לבית מגורים שנראה יוקרתי ומעוצב בקפידה . החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש למטבחים לבנים היא רבה מאוד במיוחד בכל הקשור לחלק העיצוב של בית המגורים שכן עמודי שיש מקנים למרחב פנימי של

מאת: בר רפאליפרסום באינטרנט09/07/131306 צפיות
עולם הפרסום היום הוא עולם אכזרי במידה רבה, אשר מחדיר לנו מוצרי פרסום מכל עבר - מוצרי פרסום מגיעים אלינו משילוטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתון, אתרים באינטרנט, וערוצי שיווק רבים נוספים. המפרסמים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי שאנחנו כקהל נהיה חשופים לסביבת מוצרי פרסום שלהם.

מאת: בר רפאליריהוט 02/07/131845 צפיות
בתים רבים מחפשים מזנונים לטלויזיה. ישנם שימושים שונים שאפשר לעשות עם מזנונים לטלויזיה, מעבר להיותם מוסיפים רבות לעיצוב הבית והסלון וליופיו החיצוני

מאת: בר רפאליעיצוב פנים16/06/131307 צפיות
בבואו של הצרכן הישראלי לבנות ביתו אחרי זמן מה עולה השאלה כמה כיורים להתקין בבית ? ומדובר בשאלה פרקטית וטובה . מדוע ? ובכן , התקנה של כיורים בבית מבטיחה נוחות וכעת נביא לכך דוגמאות . סוג הכיורים עליהם אנו מדברים הוא כיורים מפורצלן ומדוע כיורים מפורצלן ? ובכן , כיורים מפורצלן הם הכיורים הנפוצים ביותר בעלי המחיר ההגיוני ביותר למוצר שימושי כגון כיור . כיורים מפורצלן נהוג להתקין במקומות רבים בבתים ( לא שכולם עושים זאת כמובן ) ובשל כך נתייחס אליהם כאל סוג הכיורים ה – " דיפולט " .

מאת: בר רפאליבניין ואחזקה - כללי16/06/131072 צפיות
משטחי שיש משטחי שיש למטבח הינם משטחי עבודה פופולאריים מאוד בישראל ובעולם כולו. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. שיש הוא חומר שמתאים מאוד לעיצוב הבית גם בגלל היופי שלו וגם בגלל הפונקציונאליות שלו, ולכן, בעיקר מסיבה זו הוא זוכה לפופולאריות רבה, אך לא רק בגין סיבה זו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204840 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196019 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182642 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181877 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica