לא פעם ולא פעמיים, יצא לי כבעל חברת שליחויות, להזמין שליח... גם לי קורה שאני מזמין שליח חיצוני.
ברוב הפעמים אני משתדל "להזעיק" את השליחים שלי. אבל כשאני מזמין פיצה לדוגמא, אז השליח הוא של חנות הפיצרייה, ואז... אני מוצא את עצמי מתקשר לפיצה כל כמה דק. זה הולך ככה:
שלום, אני רוצה מגש של... תוך כמה זמן הוא מגיע? -אני שואל.
התשובה לא מאחר לבוא: עד חצי שעה...כמובן זו תשובה שכולם מקבלים לא משנה איפה אני גר, אפילו אם אני גר ממש מעליו... חצי שעה...זו התשובה!
אני כמובן מחכה את החצי שעה הזו וממתין "על-קוצים" לכל דקה ודקה.
כעבור 31 דקות, אני מתקשר ושואל, שלום מדבר... אני מחכה לפיצה שהזמנתי לפני יותר מחצי שעה, והשליח עדיין לא הגיע...
כמובן מה לדעתם תהיה התשובה....?! - הוא בדרך...
הכי קל לדחות אותי בתשובה לא ממוקדת. נקצר את העניין ונספר שהוא הגיע לאחר שעה... ולא שאין להם שליחים, יש להם שליחים, זו פיצרייה די גדולה. פשוט השליחים שלהם באים לעבודה בכדי "לדפוק שעון" אז הוא נעצר פה ושם, בקיוסק הזה הוא אומר שלום לחבר, בפינה שם הוא משוחח דקות ספורות עם הידידה מהשכונה וכ'ו וכ'ו וכ'ו...
שימו לב:
אני כבעל שליחויות דואג לתגמל את השליחים בצורה כזו שיידע לו שככל שהוא יהיה נאמן יותר כך הוא יקבל משכורת טובה יותר. ככל שהוא יהיה נאמן יותר כך הוא יקבל את ההטבות הטובות ביותר, הבונוסים הצ'ופרים וכ'ו. כשאני מוציא שליח שלי לעשות שליחות של אחד הלקוחות שלי, ולא שאני מעביר פיצות, אצלנו במשרד השליחויות הם בגדר "פיקוח נפש" זה החל ממסמכים חשבוים למשרדים ממשלתיים שנסגרים בעוד כמה דק' וכלה במכשירים רפואיים שמזמינים אד מבתי החולים שעובדים איתנו.
אני יודע שהשליח באמת בדרך... והוא בדרך!
ולא רק בגלל המערכת המיוחדת שמותקנת בקטנוע עצמו שעל-ידה אני רואה על המפה בתוכנה האינטרנטית היכן הוא ב-ד-י-ו-ק, אלא אני סומך על כל שליח ושליח שלי.
דרך אגב, זה שהשליח יודע שסומכים עליו, ההרגשה לבד נותנת לו להיות נאמן בשבילי ולעשות למעני מעבר למה שהוא "חייב" כעובד...
נכתב ע"י יניב סימנטוב, בעל חברת השליחויות: "י.סימנטוב-שליחויות"