חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2025
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לגרום לשליח/עובד להיות נאמן

לא פעם ולא פעמיים, יצא לי כבעל חברת שליחויות, להזמין שליח... גם לי קורה שאני מזמין שליח חיצוני.

ברוב הפעמים אני משתדל "להזעיק" את השליחים שלי. אבל כשאני מזמין פיצה לדוגמא, אז השליח הוא של חנות הפיצרייה, ואז... אני מוצא את עצמי מתקשר לפיצה כל כמה דק. זה הולך ככה:

שלום, אני רוצה מגש של... תוך כמה זמן הוא מגיע? -אני שואל.

התשובה לא מאחר לבוא: עד חצי שעה...כמובן זו תשובה שכולם מקבלים לא משנה איפה אני גר, אפילו אם אני גר ממש מעליו... חצי שעה...זו התשובה!

אני כמובן מחכה את החצי שעה הזו וממתין "על-קוצים" לכל דקה ודקה.

כעבור 31 דקות, אני מתקשר ושואל, שלום מדבר... אני מחכה לפיצה שהזמנתי לפני יותר מחצי שעה, והשליח עדיין לא הגיע...

כמובן מה לדעתם תהיה התשובה....?!  -  הוא בדרך...

הכי קל לדחות אותי בתשובה לא ממוקדת. נקצר את העניין ונספר שהוא הגיע לאחר שעה... ולא שאין להם שליחים, יש להם שליחים, זו פיצרייה די גדולה. פשוט השליחים שלהם באים לעבודה בכדי "לדפוק שעון" אז הוא נעצר פה ושם, בקיוסק הזה הוא אומר שלום לחבר, בפינה שם הוא משוחח דקות ספורות עם הידידה מהשכונה וכ'ו וכ'ו וכ'ו...

שימו לב:

אני כבעל שליחויות דואג לתגמל את השליחים בצורה כזו שיידע לו שככל שהוא יהיה נאמן יותר כך הוא יקבל משכורת טובה יותר. ככל שהוא יהיה נאמן יותר כך הוא יקבל את ההטבות הטובות ביותר, הבונוסים הצ'ופרים וכ'ו. כשאני מוציא שליח שלי לעשות שליחות של אחד הלקוחות שלי, ולא שאני מעביר פיצות, אצלנו במשרד השליחויות הם בגדר "פיקוח נפש" זה החל ממסמכים חשבוים למשרדים ממשלתיים שנסגרים בעוד כמה דק' וכלה במכשירים רפואיים שמזמינים אד מבתי החולים שעובדים איתנו.

אני יודע שהשליח באמת בדרך... והוא בדרך!

ולא רק בגלל המערכת המיוחדת שמותקנת בקטנוע עצמו שעל-ידה אני רואה על המפה בתוכנה האינטרנטית היכן הוא ב-ד-י-ו-ק, אלא אני סומך על כל שליח ושליח שלי.

דרך אגב, זה שהשליח יודע שסומכים עליו, ההרגשה לבד נותנת לו להיות נאמן בשבילי ולעשות למעני מעבר למה שהוא "חייב" כעובד...

נכתב ע"י יניב סימנטוב, בעל חברת השליחויות: "י.סימנטוב-שליחויות"

 



תגיות המאמר: עובד נאמן, שליח נאמן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב סימנטוב שליחויות

מאמרים נוספים בנושא ניהול ידע

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע27/02/221249 צפיות
קיבלת צו הפסקת בניה, הריסה? ייעוץ, הכוונה וטיפול -פנה עוד היום! היתרי בניה, הכנת תוכניות, הגשה וליווי עד קבלת ההיתר. חוו"ד מהנדס קונסטרוקטור בכל הארץ - שרות מידי אישורי עירייה לטאבו לנכסים עם חריגות בניה ודירות מפוצלות! ייעוץ לוועדי בתים, יזמים וחברות בנייה בנושא תמ"א 38

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/09/211237 צפיות
הגשת הבקשה לרישיון עסק בתל אביב- מיידע ראשוני על בעל העסק או מיופה כוחו להגיש את הבקשה המלאה (כולל המסמכים הנדרשים) למרכז שירות הלקוחות של אגף רישוי עסקים. את אגרת רישוי העסקים ניתן לשלם בעת הגשת הבקשה. הערה – בקשה ליציאת שותף מהעסק לא כרוכה בתשלום אגרה. הבקשה לרישיון עסק מוגשת לרשות הרישוי העירונית. על הבקשה לרישיון לכלול:

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/06/211062 צפיות
צו הריסה מנהלי קשה לבטל- האומנם? בהמשך פסק דין בו בוטל צו הריסה מנהלי. בהתאם להוראות סעיף 238א(ח) לחוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 (להלן – החוק), לא יבטל בית המשפט צו הריסה מנהלי, אלא אם התברר שהבניה ביחס אליה הוצא הצו בוצעה כדין או שהצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת לטענת המבקשים, במתן צו ההריסה נפלו מספר פגמים, שבגינם יש לבטל את צו ההריסה, כפי שיפורט להלן: א. בניית הסככה הסתיימה למעלה משישים יום לפני מתן צו ההריסה. לפיכך לא ניתן היה להוציא את צו ההריסה; ב. צו ההריסה אי

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע29/03/21963 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים מדינת ישראל קידמה רפורמה בתחום רישוי עסקים, שמטרתה לשפר ולייעל את הליכי הרישוי ולהקל ככל הניתן על בעלי העסקים ועל המעוניינים לפתוח עסקים חדשים, כל זאת, תוך הקפדה על הוראות חוק רישוי עסקים ומטרותיו. משרדנו גוייס כחלק מהליך למידת צרכי בעלי העסקים וכיום מסייע בהליך הרישוי לבעלי העסקים תוך כדי חסכון בעלויות וזמן יקר.

מאת: שלום כהןניהול ידע17/08/161888 צפיות
אתם מכירים ישראלי שלא מרכיב משקפי שמש? האמת היא, שקשה למצוא אנשים כאלה, ובצדק: בישראל השמש חזקה ביותר כך שעלינו להגן על העיניים מפניה. עם זאת, לא תמיד קל להתרגל למשקפיים ומי שעדיין אין לו את ההרגל הזה צריך לעשות משהו בנידון.

מאת: רוןניהול ידע12/06/161634 צפיות
מאמר על זכיינות למכירה

מאת: אבי דוידיניהול ידע17/11/152352 צפיות
כיום, על מנת לבצע השוואת מחירי סלולר, צריך פשוט להיכנס לאתר שמאפשר לראות את כל האפשרויות הקיימות. בעידן שבו יש שפע של מידע, ניתן לענות על צרכיו של הצרכן, מבלי לגרור אותו לשיחות ממושכות עם נציגי השירות במרכזי המכירה או בטלפון. הלקוח בעצמו יכול לראות את כל החבילות והמכשירים הקיימים, להשאיר את פרטיו ובזאת מסתיים חלקו. את המשך התהליך תבצענה החברות עצמן, שיצרו עמו קשר בהקדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica