חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות שבימי הגיבוש לעובדים

גיבוש עובדים

אחת הנקודות המשפיעות על יעילותם של העובדים והצלחת העסק הינה רמת שיתוף הפעולה ומערכת היחסים בין העובדים. כל בעל עסק מעוניין באווירה טובה וחיונית במקום העבודה ושעובדי המחלקות השונות יעבדו באופן יעיל ופורה. לשם כך נכנסת לתמונה תוכנית יום הגיבוש לעובדים.

מהו יום גיבוש עובדים

יום גיבוש הינו למעשה אירוע אשר מתוכנן ומעוצב כולו למען עובדי החברה. יום גיבוש עובדים נועד למלא מטרות רבות ביניהן היכרות מעמיקה יותר בין העובדים השונים, חיזוק תחושת האחדות והלויאליות לחברה ויותר מכל יום חופש המשכיח, ולו לזמן קצר, מן הלחצים אשר מטרידים בזמן העבודה.

נקודות אשר יש לקחת בחשבון בתכנון יום גיבוש עובדים

קיימים מספר פרטים חשובים המשפיעים על אופיו של יום הגיבוש. אחד הפרטים החשובים הינו הרכב הקבוצה. קבוצה המורכבת ברובה מנשים בדרך כלל תעסוק בנושאים כמו העצמה נשית, נשיות במקום העבודה וכן הלאה. לעומת זאת, קבוצה המורכבת מגברים תעסוק בנושאים כמו משחקי חשיבה או פעילויות פיזיות. יש להתחשב במגזר המרכיב את הקבוצה וכן בגילאים של המשתתפים. נקודות נוספות הינן: הוותק של צוות העובדים, רגישות לאוכל או שמירת כשרות. לבסוף נותר נושא התקציב אשר מגדיר את מסגרת התיכנון.

סוגים שונים של ימי גיבוש

כיום ניתן למצוא קשת רחבה של פעילויות ורעיונות אשר מתאימים ליום שכולו גיבוש עובדים. חלק קטן מן הדוגמאות יכול להכיל טיולי ג'יפים, שייט קיאקים, טיולים רגליים, ביקור במוזיאונים, ביקור ביקבי יין, פיקניק בחיק הטבע או ברביקיו מפנק, פעילויות מים בכינרת ועוד.

בכל ימי הגיבוש חשוב לשלב פעילויות ומשחקים אשר מטרתן עבודה בצוות ושיתוף פעולה בין העובדים, משחקים אלו מחברים את העובד לילד שבו ומוציאים ממנו את שמחת החיים, יוצרים פלטפורמה להווי חברתי , חוויות משותפות , זיכרונות נעימים וגורמים לצוות העובדים והמנהלים לשתף פעולה ביניהם בכדי להשיג את המטרה.

היתרונות שבימי הגיבוש לעובדים

גיבוש עובדים הינו נושא חשוב אשר תורם לא רק לצוות העובדים אלא גם לשגשוגו של העסק. עובד אשר חוזר מיום כיף שתוכנן בעבורו אחרי שפרק מתחים, נרגע מהלחצים ויצר קשרים טובים יותר עם חבריו לעבודה- מגיע לעבודה רענן, טעון בכוחות מחודשים ומלא אנרגיה.

ימי גיבוש לעובדים מחזקים את הקשר בין העובדים  ובין עובד- מעביד. הקשר הזה הינו משמעותי לתחושה הטובה ותחושת השייכות והקבלה של העובד במקום עבודתו. תחושות אלו משפיעות באופן ישיר על תפוקתו ועבודתו של העובד. ככל שהעובד חש טוב יותר כך עולה תפוקתו. למעשה המעסיק מרוויח עובד חרוץ, נאמן, ישר ובעל זיקה למקום העבודה. כל אלו מתקפלים בסופו של דבר לאיכות עבודה שמתבטאת אפילו ברווחים של החברה או המפעל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סוזן בר, חוויה של אירוע - מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי! הפקת אירועים עסקיים, ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט. לפני שאתם מתכנים אירוע, צלצלו כדי לשמוע מה יש לנו להציע!
050-8815115 שיחת ייעוץ לא מחייבת
suzanbar@netvision.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוזן בר חוויה של אירוע

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים08/07/121108 צפיות
מקומות עבודה ובעלי עסק רבים מקיימים אחת לשנה אירוע משפחות לעובדים- אירוע אשר כל כולו מתוכנן עבור העובדים ובני משפחותיהם. מנהלים רבים מבינים את חשיבותם של אירועים אלה וכמה הם תורמים להצלחתו של העסק כי הרי ידוע שעובד מרוצה הינו עובד יעיל יותר. מה המטרה העומדת מאחורי האירועים וכיצד הכי נכון לעשותם?

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים08/07/121091 צפיות
ימי כיף לעובדים טומנים בחובם שלל יתרונות התורמים רבות לא רק לצוות העובדים אלא גם להצלחתו של העסק. בשנים האחרונות, יותר ויותר מקומות עבודה מבינים את החשיבות שבהפקת אירועים מסוג זה ואת יתרונותיהם הרבים לעובדים ולחברה. במאמר זה נבדוק מהם אותם יתרונות ואת תרומתם.

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים08/07/121071 צפיות
הפקת אירועים עסקיים , הפקת אירועים לחברות, דורשת תכנון רב ומדוקדק, השקעה ויצירתיות רבה. בכדי להרכיב אירוע עסקי או לתכנן אירוע חברה, יש לחשוב על כל מכלול הפרטים וכיצד לשלבם באופן המושלם ולכן מומלץ בעת התיכנון לפנות לצוות הפקת אירועים מקצועי. הצוות המקצועי, דואג לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, מתכנן כיד האומן את כל שלבי האירוע ומוציאם אל הפועל במיומנות המירבית הדרושה.

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקות אירועים08/07/121087 צפיות
חברות ומפעלים רבים מקיימים ימי כיף לעובדים פעם או פעמיים בשנה. ימים אלו דורשים תיכנון רב, חשיבה על פרטים רבים וכמובן יכולת להסתדר עם תקציב מוגדר. כיצד בונים תקציב לימים מיוחדים אלו והאם ההשקעה משתלמת לחברות והארגונים? כיצד בונים תקציב לימי כיף לעובדים?

מאת: סוזן בר חוויה של אירועאירועים עסקיים26/01/12863 צפיות
אין ספק שכאשר צוות העובדים בחברה או בארגון מגובש, הדבר מקרין על התוצאות וההספק המקצועי שלו בתוך החברה. מעסיקים רבים חושבים כי גיבוש חברתי במקום העבודה אינו מעניינם וכי מדובר על משהו שהעובדים עושים בינם לבין עצמם, בפועל , לצוות הניהולי והתפעולי בארגון, יש השפעה ניכרת על תהליך הגיבוש של העובדים. כשמדברים על גיבוש עובדים או ימי כיף לעובדים, ניתן לחלק את הרווח הנקי ל-3 סוגי קשרים. אם גם אתם מחפשים לגבש את העובדים ולהפיק יותר מכל עובד, המאמר הזה בשבילכם.

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים04/01/12988 צפיות
תחום הפקת אירועים נחלק לשתי נישות עיקריות, הפקת אירועים פרטיים והפקת אירועים לחברות. כשחברה מבקשת לתכנן אירוע, חשוב מאוד לשים לב שהיא בוחרת מפיק שיש לו ניסיון, מוניטין ויכולת בהפקת אירועים לחברות ולא מפיק אירועים שתמיד הפיק רק אירועים פרטיים. למה חשוב שהפקת אירועים לחברות תעשה על ידי מפיק אירועים מקצועי, המתמחה בהפקת אירועים למגזר העסקי. הנה כל הסיבות החשובות !!!!!

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים04/01/12963 צפיות
אירועים עסקיים חשובים מאוד ומהווים אבן דרך בכל חברה או ארגון. אם בעבר ראינו רק אירועים רשמיים, היום כשמדברים על הפקת אירועים עסקיים לחברות, מדברים גם על הנאה, ייחודיות וסטייל. ארוחה עסקית, השקה, כנס, יום כיף לעובדים, כנס לקוחות או כנס ספקים, תגידו שלום לרשמיות ובואו לתכנן אירוע עסקי אחר. טיפ זהב להפקת אירועים עסקיים מוצלחים!

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202351 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195877 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181677 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica