חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מלונות באילת : דן אילת מול קראון פלאזה אילת

מאת: שלום כהןבתי מלון09/07/2012896 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתי מלון באילת הם מבוקשים מאוד בכול ימות השנה, ובעיקר בזמן חופשת הקיץ, בחגי תשרי ובחול המועד פסח, אז מזג האוויר הוא מקסים לישראלים רבים יש מספיק זמן פנוי להגיע אל עיר הנופש הדרומית האהובה וליהנות מכל שפע הפינוקים והאטרקציות שהיא יודעת להציע. מלונות באילת מציעים חופשה איכותית ומפנקת, ותוכלו למצוא מלונות באילת בטווח גדול של מחירים ומסוגים שונים. אם אתם מחפשים דילים עבור מלונות באילת כנסו לאתרי התיירות שברשת ותוכל למצוא מחירים מעולים עבור כל המלונות הטובים ביותר של העיר. נוסף על כך, תוכלו גם להתרשם מחוות דעת של נופשים קודמים ולמצוא את המלון שיתאים בדיוק לחופשה החלומית שלכם.

כאן נרצה להתעכב על שניים מהמלונות האהובים והפופולאריים ביותר של העיר: מלון דן אילת ומלון קראון פלאזה אילת. שני המלונות דיי דומים באופיים, ושניהם נמצאים במיקום נוח ומרכזי ומציעים שפע של פעילויות למבוגרים ולילדים כאחד. למי שמתלבט בים שני בתי המלון הללו, אנו נפרט בהמשך את כל היתרונות שכל אחד מהם יודע להציע לאורחים. מעבר לכך, קראו את חוו הדעת של הגולשים באתרים השונים, ותוכלו לדעת איזה מבין השניים יתאים לכם יותר.

מלון דן אילת הינו מלון גדול ומרווח, הכולל 374 חדרים שונים וכן 48 סוויטות מפנקות. המלון נמצא בחוף הצפוני, בסמוך לטיילת ולאטרקציות של העיר. זהו מלון מצוין עבור כול סוגי הנופש - לזוגות רומנטיים ממתינים כאן פינוקים שונים בספא ובמסעדות השונות, למשפחות יש חדרי משפחה נוחים במיוחד עם חדר נפרד לילדים ובו שתי מיטות נוער, ולאנשי עסקים יש חדרים נוחים ומאובזרים במיטב הטכנולוגיה כמו גם טרקלין עסקי שהכניסה אליו היא מגיל 18 ומעלה. במלון תמצאו פינוקים קולינריים נהדרים, טריים וטעימים, המוגשים בחדר האוכל, בלובי בר, במזנון שבצד הבריכה, בגלידריה, במסעדת הבוסתן שהיא מסעדת שיפודים מזרחית, במסעדת הבשרים הברזילאית, ובבית הקפה. יש כאן בריכת שחייה רגילה, בצד בריכה אקטיבית עם פעילויות ובריכת פעוטות, וכן חוף ים צמוד, חדר כושר, ספא ואפילו מכון יופי ומספרה. מלון דן אילת  הוא מסביר פנים לילדים, ולאורחים הצעירים ממתינים כאן מועדון ילדים והופעות ערב לילדים, ולמבוגרים יש נופעות של צוות הבידור, ומועדון לילה.

מלון קראון פלאזה אילת הוא מלון וותיק ואהוב מאוד שמציע חוויה נהדרת של חופשה איכותית, עבור כול סוגי הנופש. גם במלון קראון פלאזה אילת תמצאו מגוון של פעילויות נהדרות לילדים, כולל מועדון ילדים עם מגוון של סדנאות יצירה, סרטים, משחקים ועוד, וכן חדר  נוער עם פלייסטיישן ומשחקים נוספים, בריכת פעוטות, ואפילו משחקייה גדולה שצמודה למלון בו הקטנים יוכלו לפרוק את כל האנרגיות, להשתולל וליהנות. במלון יש מסעדה טובה, לובי בר, ושני מזנונים בצמוד לבריכה (אחד מהם הוא בשרי). בנוסף יש כאן כמובן בריכת שחייה, ויש בה גם פעילויות אירובי, וכן גם קיר טיפוס אתגרי, הפקות מקור של צוות הבידור, די ג'יי וריקודים מדי ערב, משחקים ושעשועונים. המלון מציע גם ספא מפנק עם טיפולים שונים, ג'קוזי, סאונה, חדר כושר, ואפילו בית כנסת נעים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20920 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20991 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191080 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191377 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191119 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191426 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195815 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182159 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182023 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181392 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181494 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica