חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוטונט - תורת המספרים במספר מילים

תורת המספרים היא תחום במתמטיקה בו עוסקים בחקר של מספרים טבעייםותכונותיהם. קל מאוד לנסח בעיות בתורת המספרים אך הן בדרך כלל לא כה פשוטות לפתרון. על מנת להגיע לפתרונות, נעזרים מתמטיקאים בענפים שונים במתמטיקהכמו סטטיסטיקה, גיאומטריה, אלגברה ליניארית, הסתברות ועוד.

מאת: לוטונט

תורת המספרים בהיסטוריה

עד היום לא ברור מתי החל העיסוק בשאלות תורת המספרים אך נמצאוהוכחות בבליות מהשנים שבין 1900 ועד 1660 לפני הספירה בדמות טבלאות שעליהן הסברים וניתוחים של שלשות פיתגוראיות אשר נוגעים בתורת המספרים. אחת מהטבלאות המפורסמת בתחום תורת המספרים היא טבלת פלימפטון 322, שבעבר טעולחשוב שמהווה הוכחה לעסקאות מסחריות שהתרחשו באותה תקופה. למעשה אותם שלשות פיתגוראיות הן שכתובות באותה טבלה מדויקת. תורת המספרים התפתחה ובאמצעותעבודתם של פיתגורס, דיופנטוס ואוקלידס קיבלה הכרה. כיום תורת המספריםמתחלקת לחמישה תחומים עיקריים: תורת המספרים האנליטית, אלמנטארית, אלגברית,חישובית והגיאומטריה אלגברית אריתמטית.

תורת המספרים האנליטית, אלמנטארית ואלגברית

תחומים אלה נבדלים זה מזה באופי הבעיות שמשתייכות לכל נושא והאופן בו מגיעים אל הפתרון.

  • תורת המספרים האלמנטארית – תורה הנחשבת ליותר בסיסית בה לא עושים שימוש בטכניקות שונות הלקוחות מתחומים אחרים במתמטיקה. תורת המספריםהאלמנטארית כוללת פירוק לגורמים ראשוניים, פונקציות אריתמטיות, סדרות חשבוניות, משפט פרמה ומשפט אוילר, מספרים מושלמים ועוד.
  • תורת המספרים האנליטית – בעיות המתקשרות לתכונות המספריםהשלמים שאותן מנסים לפתור תוך שימוש בפונקציות מורכבות. במסגרת חקר תורתהמספרים האנליטית, מתבצע מחקר של משפט המספרים הראשוניים וכמו כן של השערות רימן וגולדבך, אשר נוצרו בעקבות תורת המספרים האנליטית. כתוצאה מהמחקריםבתחום תורת המספרים האנליטית נוצרה תורה נוספת בשם תורת הקירוביםהדיופנטיים בה חוקרים את הקשר שבין מספרים רציונאליים למספרים אי –רציונאליים וחקר משוואות.
  • תורת המספרים האלגברית – חקר של מספרים שלמים אלגבריים בעלי תכונות זהות למספרים שלמים רגילים המאפשרים להגיע בקלות לפתרונות הקשורותלתורת המספרים.
  • תורת המספרים החישובית – חקר של אלגוריתמים הקשורים לתורתהמספרים, בדיקה של מספרים ראשוניים ופירוק לגורמים. תחום זה הוא מאוד חיוניבמחקר תורת המספרים ועושים בו שימוש בענפים שונים במתמטיקה.

תורת הגיאומטריה אלגברית אריתמטית

תורה זו נבדלת מקודמותיה, שכן היא משלבת פתרון בעיות של סכמות אריתמטיות תוך שימוש בכלים אלגבריים וגיאומטריים. משפטו של פרמה משתייך גםהוא לתורה זו המתעסקת גם במחקר של עקומים אליפטיים ונקודות רציונאליות הממוקמות עליהם. תורת הגיאומטריה אלגברית אריתמטית כוללת גם את הגיאומטריה של סריגים.

לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות הלוטו והטוטו. בכל שבוע שולחת לוטו-נט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו. הצטרפו אלינו – 526246* והגדילו את הסיכוייםלזכות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001. ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט. בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוטונט

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131844 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

מאת: לוטונטספורט וכושר גופני - כללי01/05/13889 צפיות
רגעי ההכרעה באירופה מתקרבים ולאחר שחזינו בצמד משחקים מרתקים בחצי גמר ליגת האלופות, הגיע הזמן של הליגה האירופאית.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי25/04/131090 צפיות
זוג בריטים שזכו ב45 מיליון ליש"ט מתכננים להשקיע לפחות 5 מיליון מתוך כספי הזכייה בבניית אחוזה ענקית בסגנון הטלטאביז.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי18/04/131133 צפיות
כשלושה שבועות לאחר שזכו בפרס הראשון בשווי 10.8 מיליון דולר בהגרלת הלוטו הגדולה, הגיעה המשפחה לדרוש את הפרס הגדול במשרדי הלוטו.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי07/04/131067 צפיות
ביום בהיר אחד זכה גבר כבן 60 בסכום של 30 מיליון דולר. כך השתנו חייו ללא היכר כאשר הדבר הראשון שעשה היה להתפטר מהעבודה.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי12/03/131158 צפיות
שני זוכים בפרס הגדול בלוטו מאיווה החליטו ברגע הראשון מה לעשות עם כספי הזכייה. הם ידעו כי הם רוצים להחזיר קצת ולהשקיע בעיירה שלהם.

מאת: לוטונטמשחקי כדור03/03/131758 צפיות
קבוצתו של אפי בירנבוים הגיעה לסדרת הטוב מחמישה משחקים נגד עירוני אשקלון עם תחושה ברורה כי דרכם לפיינל פור ליגת ווינר סלולה. אך תחושות לחוד ומציאות לחוד. אחרי שני משחקים מצאה עצמה ראשון בפיגור 2:0 אך בשני המשחקים האחרונים היא הצליחה לחזור לעצמה ולהשוות את הסדרה מול אשקלון ל-2:2. הערב תהיה לה הזדמנות להשלים את המהפך ולהיות הקבוצה השנייה בלבד בתולדות הכדורסל הישראלי שמצליחה לחזור מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214003 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204854 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181661 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181531 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica