חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת נסיכות - רעיונות עיצוב ייחודי ומרהיב

מאת: דקלה עמיתהפקת אירועים22/07/20121935 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכננים יום הולדת נסיכות עבור הבת שלכם? הנה כמה רעיונות יום הולדת נסיכות מגניבים במיוחד, שיגרמו לה וגם לך להגשים חלום מלכותי במיוחד.

נתייחס כאן להזמנות לנשף יום הולדת נסיכות, ולקישוטים יום הולדת נסיכות. הפעם לא תהיה התייחסות למשחקים ופעילויות. העיקר שתגרמו לנסיכה שלכם להיות מאושרת במיוחד ביום הולדת נסיכות שלה.

שימו לב שאתם יכולים לבנות יום הולדת נסיכות סביב סיפור נסיכה אחת בלבד – כלומר רק סביב בת הים הקטנה או רק סביב סינדרלה. ניתן גם למצוא בחנויות ספרים סדרת ספרים על נסיכות שאינן ידועות ולהעזר בהם לצורת בניה של סיפר מסגרת שאליו תוכלו לקשר את כל המשחקים והפעילויות במסיבת יום הולדת נסיכות שלכם.

בחירה של סיפור מסגרת מקלה מאוד על המלאכה, במיוחד עבור מי שאינו בקיא בכל סיפורי הנסיכות ורוצה לבנות יום הולדת נסיכות מוצלח ומלכותי.

כך למשל תוכלו לכתוב על נייר קלף או קרטון עם שוליים מעוצבים הזמנה בסגנון סיפורי או להשתמש בסיפור הזה בסיס לסיפור יום הולדת נסיכות הפרטי שלכם. לדוגמא: עלמה הנסיכה (שמה של בעלת יום הולדת נסיכות) של בית המלוכה פלכטמן (שם המשפחה שלכם) מזמינה אתכם – ליצנים, אבירים, רקדנים וכמובן נסיכות יקרות להתחיל כעת את נשף מסיבת יום ההולדת נסיכות השנתי, מהרו ושבו כי הגיעה השעה וכו'

לגבי קישוטים: בד טול בצבע ורוד או סגול יוכל להוות תפאורה מלכותית וקלה מאוד ליישום. בגלל הקלילות שלו לא משנה איך תתלו את בד הטול או למה תחברו אותו תיווצר אוירה מרשימה ביותר של יום הולדת נסיכות. אם תרצו תוכלו לעטר אותו במספר פרחים יבשים או מדבקות של נסיכות וכבר יצרתם תמונות יום הולדת נסיכות מרהיבות במיוחד.

בלוני הליום בצבעי הטול או בלונים רגילים בצבעי בד טול אותם תצמידו עם נייר דבק לתקרה יצרו גם הם תפאורה מרשימה מאוד במסיבת יום הולדת נסיכות. נסו לדאוג לכמות של בלון הליום אחד לפחות לכל נסיכה כך שבסיום תוכלו לשלוח אותן עם בלון מזכרת ממסיבת יום הולדת נסיכות שהכנתן.

אם אתם עדיין רוצים להשקיע ביצירת האוירה ניתן לרסס גלילי נייר טואלט או איצטרובלים מהגינה בספרי כסף או זהב ולהעמיד אותם במקומות שונים בחדר.

ולסיום תוכלו לראות האם יש קרוב משפחה שמוכן ללבוש בגד מתאים לנושא ואולי אפילו לדבר בסלנג ובמבטא מתאים עבור יום הולדת נסיכות שכזה.

זכרו שאין צורך להשקיע סכומים, העיקר השמחה ומספיק רק לתת מגע קל בצבעי ורוד או סגול ותהייה לכם אווירת יום הולדת נסיכות מדליקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דקלה עמית, תיבת ההפעלות-יום הולדת בקופסא www.t-hafalot.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה עמית

מאת: דקלה עמיתימי הולדת09/04/131615 צפיות
יום הולדת מוזיקלי הוא הזדמנות נהדרת לעשות שימוש בכלי מופלא הגוף שלנו ולצידו הסביבה הטבעית ושפע של משחקי ילדות בטעם של פעם. יום הולדת שחייבים לפחות פעם בחיים!

מאת: דקלה עמיתימי הולדת05/11/121891 צפיות
מחפשים רעיון מבריק ליום הולדת? תיבת אוצר מלאה בהפתעות מדליקות תוכל לספק לכם את הפתרון!

מאת: דקלה עמיתימי הולדת23/08/121504 צפיות
יום הולדת פיראטים הוא תמיד מהנה, מרתק וכיפי. מספר רעיונות ליצירת יום הולדת פיראטים מדליק במיוחד - אוירה, משחקים, יצירה וכמובן, העוגה. הכל מותאם ליום הולדת פיראטים.

מאת: דקלה עמיתימי הולדת26/03/123788 צפיות
מסיבת פיג'מות היא דרך מצוינת עבור הילדים כדי להיפגש ולבלות. כמה טיפים לתכנון מסיבת פיג'מות מוצלחת.

מאת: דקלה עמיתימי הולדת05/02/1215388 צפיות
חוגגים יום הולדת פיראטים ומתלבטים איך להפתיע בעוגה מפתיעה שלא תשאיר אף אחד אדיש? שני פתרונות מבטיחים לעוגה משגעת.

מאת: דקלה עמיתימי הולדת05/02/121728 צפיות
יום הולדת פיראטים - מסיבה מסעירה ומדליקה שלוקחת אותנו למחוזות שעליהם רק חלמנו. איך נעצב אוירה קסומה ונשחק עם תיבת אוצר, מפה מסתורית, תותחים והרבה עושר

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195891 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191782 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191677 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181678 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica