חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כלכלי יותר ? מדפסת משולבת מסיבית או פריסת מכשירים בארגון

מאת: רוחמה סלעחומרה23/07/20121059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יתרונות מדפסת משולבת משרדית לעומת פריסת מדפסות ופקסים במשרד

המשרד החדש הינו משרד השם לעצמו יעילות וחסכון תוך שימוש במיטב הטכנולוגיה לעבודה יעילה ומהירה במשרד. המגמה  החברתית , כמו כן המגמה הירוקה מעמידים בשורה העליונה את הצורך בחסכון בחשמל, נייר , שטח מדף ועוד. כל זאת תוך התחשבות בזמן העובד וביעילות עבודתו.

איש איש ומכשירו

אחת מהפעולות החשובות במשרד הינה תקשורת והפקת מסמכים. פריסת הפקסים, מכונות הצילום והמדפסות בארגון.
קיימות שתי אסכולות של משרדים. הראשונה טוענת שהפתרון הנכון היא פריסה של מכשירים ברכבי המשרד. מדפסת ליד כל עובד , פקס לכל מספר עובדים, מכונות צילום המשמשת רק כמכונת צילום וכדומה.
הסיבות לכך רבות ומגוונות ובנהם:

  • מדפסת משולבת גדולה הינה בדרך כלל מדפסת יקרה
  • "אני מעדיף שלעובדים יהיה נוח והכל יהיה זמין ליד היד שלהם"
  • "כל מכשיר עולה כמה מאות שקלים, מקסימום מתקלקל אני קונה חדש"
  • והישנה והידועה "מדפסת משולבת ? מה יקרה אם אחד מהמרכיבים יתקלקל? כל המשרד שלי ישבות פעילות? "

אלו סיבות לגיטימיות וטובות ומתאימות לחלק מהמשרדים . אך כעת אציג   את יתרון הצבת מדפסת משולבת מחלקתית בניגוד לפריסת מכשירים במשרד.

אחד ולעניין

ראשית אציין שמדובר במדפסת משולבת לייזר מחלקתית, אשר תופיע אצל משווקים רבים כמכונת צילום גדולה הכוונה הינה למכשיר מסיבי המסוגל לתמוך בכמות העבודה של המשרד. בשוק כיום מגוון מכשירים ויועף הדפסה מקצועי ישמח להתאים לכם מוצר בהתאם לכמות הפלט והדרישות הספציפיות במשרד שלכם.
בעבר הלא רחוק מוצרים אלו היו בעיקר מכונות צילום A3 , מכונות צילום גדולות ומסיביות שרובם בעלויות גבוהות. אך השוק היום מציע מגוון רחב של מדפסות משולבות מחלקתיות גדולות A4 המציעות פיתרון כולל במחיר סביר יותר.

ראשית , פריסת מכשירים. היתרונות : עלויות המכשיר, נוחות העובד. החסרונות: עלויות הפקה לדף, אשר מכפילות את עצמם בצורה ניכרת המדפסות הזרקת דיו. עלות מתכלים. מעקב אחר כמויות פלט כמעט בלתי אפשרית. מעקב אחר תקלות ותיקון תקלות.

אז למה כדאי לרכוש (משווקים רבים יציעו לכם את האופציה לשכור, אך על זה במאמר אחר) מדפסת משולבת מחלקתית

  • צמצום בכמויות ההדפסות המיותרות - כאשר על העובד לקום מכיסאו לקחת את ההדפסות או לצלם כמות ההדפסות והצילומים המיותרים יורדים באופן ניכר ממספר סיבות. אם זה מכיוון  שכל המחלקה רואה מהם השימושים האישיים ומה לשם המשרד או אם זו העצלנות לקום למכשיר.
  • ניהול המדפסת - רב המדפסות המשולבות מגיעות עם תוכנה המאפשרת שליטה מלאה על המכשיר באמצעות דפדפן האינטרנט. כך איש המחשבים יכול , מחדר המחשבים שלו לשוט על הפעילות במכשיר. לשנות הגדרות, לבדוק תקלות ומהות התקלות וגם לראות כמות הדפסות חריגה.
  • מעקב אחר כמות פלט - דרך תוכנת הניהול ניתן לראות כמות פלט לפי משתמש , בדר"כ לפי שם התחנה. כמו כן , מדפסות משולבות רבות, בעיקר A3 מאפשרות חלוקת סיסמאות אישיות לכל עובד להדפסה וצילום , כך ניתן לעקוב אחר כמויות הפלט ואף להגביל את כמויות הפלט לכל עובד.
  • עדיין שומרים על סודיות - פונקצית הדפסה מאובטחת המגיעה עם מדפסות משולבות Xerox וגם מיצרנים אחרים . הפונקציה מאפשרת שליחת הדפסה ע"י סיסמה . רק כאשר מגיעים למכשיר ניתן לשלוף את ההדפסה. בעוד שבמקור אופציה זו קיימת להדפסות הדורשות דיסקרטיות, כגון, תלושי שכר ע"י מחלקת הנהלת חשבונות ניתן, בחלק מהמכשירים (תלוי בכמות הזיכרון המדפסת) להשתמש באופציה זו על מנת לחסוך בנייר . ההדפסות נשלחות ע"י סיסמה , מגיעים למדפסת ורק אז שולפים את ההדפסה. כך לא נוצר מצב של הדפסות מיותרות הממתינות על המדפסת ללא בעלים.
  • אופציות חסכון בנייר קבועות - הדפסה דו צדדית, הדפסת מספר דפים בדף אחד, הדפסת מגזין (4 דפים בדף)
  • שליחת פקס מהמחשב וקבלת פקס למחשב - מצמצם את הצורך לקום למדפסת המשולבת על מנת לשלוח או לקבל פקסים ומצמצם את כמות פלט הנייר.
  • סריקה - מדפסות משולבות מחלקתיות מצוידות בדרך כלל בסורק חזק ומהיר המאפשרות לך להקים בקלות והמהירות ארכיון אלקטרוני , לצמצם בעליות שידור פקס ע"י סריקת מידע והעברה בדואר אלקטרוני,וכדומה.
  • חסכון בשטח מדף - זהו יתרון נוסף שאין להתייחס אליו בקלות ראש. שטח המשרד יקר מאוד ובמקום לפרוס מכשירים רבים אנו מקציבים למוצר שטח רצפה של 70 ס"מ על 70 ס"מ וזהו. לא גוזלים שטח רב על כל משטח ושולחן.
  • חסכון בעלויות חשמל - מכשיר אחד שדורש חשמל במקום מכשירים רבים.

אלו הן רק חלק מהסיבות שבגינן רצוי וכדאי לעבור למדפסות משולבות לייזר בארגון . כמובן לכל משרד צרכים משלו ולכן יש להתאים לכל משרד מדפסת משולבת בהתאם לצרכים. לשם כך על המשווק ללמוד היטב את הצרכים שלכם ולהתאים לכם פיתרון.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

BomSite ניהול אתרים חכם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוחמה סלע

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187172 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173393 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162103 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161837 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161790 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica