חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולון

מאת: benj23ביקורות מוצרים31/07/20122010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מה זה טיולון?

טיולון הוא בעצם עגלת תינוק שמטיילים איתה כשהתינוק במצב ישיבה לרוב. עגלה זו מתאימה החל מגיל חצי שנה, כשהתינוק כבר מסוגל לשבת ולהתבונן בנןף הנשקף מהעגלה.

היות ומדובר על תינוק בכל זאת, לא מעט טיולונים יאפשרו לכוון את העגלה לזווית של שכיבה כמעט, כך שאם התינוק רוצה לישון זוהי אופציה גם, ואפשר להטות את אותו טיולון על מנת לאפשר לו לשכב.

טיולון זה משהו זול?

טיולון אינו דבר זול, לכן אופציית ההשכרה תמיד עומדת בעינה. ישנן חנויות לאביזרי תינוקות אשר מאפשרות השכרת טיולונים, כך שתוכלו לחסוך כמה אלפי שקלים ולקבל טיולון במצב טוב שעבר ניקוי וחיטוי מהתינוק הקודם לו הוא הושאל.

דרך זו גם חוסכת מקום בבית, היות שבמקום לאפסן את אותו טיולון אחרי שתינוקכם יגדל, אתם פשוט מחזירים אותו לחנות. גם "יד שרה" מתעסקת בהשכרת אביזרים לתינוק. כאשר שמי שרוצה לקבל ממנה טיולון או כל ציוד אחר, צריך לתת תרומה ל"יד שרה" בתמורה.

למה טיולון מיועד?

טיולון נועד לתת לתינוק הרגשה מפנקת על כן הוא מרופד, הן בצדדים והן במזרן המיוחד שעליו יושב או שוכב התינוק. כמו כן הוא מוצלל כך שלתינוק לא תהיה שמש על העיניים שתפריע לו לראות את הדרך. בנוסף, יש בו בולמי זעזועים שנועדו לרפד לתינוק את הדרך במקרה והשביל בו הוא מובל אינו סימטרי אלא עם בליטות בולטות המפריעות להסעה חלקה. כך, התינוק לא ירגיש את התנודות בצורה שתפריע לו.

את התינוק חייבים לרתום על מנת שלא יפול מאותו טיולון. כמובן שחשוב שאותה ריתמה תהיה מרופדת ונוחה לתינוק.לכן, רצוי שהתינוק יהיה אתכם בשעת קניית טיולון, כאשר אתם תושיבו אותו בתוך כל טיולון ותראו באיזה טיולון נוח לו יותר.אומנם גם נוחיותכם חשובה, אך כוון שהעדפותיו של התינוק ובטיחותו צריכים להיות בראש סדר העדיפיות שלכם, העדיפו אותם על פני העדפותיכם.

מה חשוב לעשות לפני שרוכשים טיולון?

חשוב לפני שרוכשים טיולון להתייעץ עם חברים שקנו גם, ולשמוע מהם המלצות או לחילופין חוסר המלצות למותג מסויים. ניסיונם של חברים יכול לעזור לכם מאד טרם רכישה. כמובן שגם סקר שוק עצמאי משלכם, שווה משהו, וייתן לכם גם קווים מנחים בבחירת טיולון.

 



תגיות המאמר: טיולון, עגלת טיולון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת benj23

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192902 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161827 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161685 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica