חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נבחר את מכונת השטיפה המתאימה?

מאת: אפיק פרסוםניקיון16/08/20121238 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכונות שטיפה - איך לבחור מכונה מתאימה?

רצפה נקייה היא כרטיס הביקור של כל בית עסק וכל מפעל, לכן כיום כמעט כל בית עסק מחזיק מכונות שטיפה. מכונות שטיפה מסוגלות לנקות שטחים גדולים, כמעט ללא מאמץ פיזי מצד העובדים. מכונות שטיפה בלחץ מקרצפות את הלכלוך, מנגבות את הרצפה ומשאירות רצפה נקייה ובוהקת.

מכונות שטיפה – איך תדעו איזה מכונה לבחור?

כאשר אתם רוצים לנקות משטחים עם לכלוכים קשים, כמו למשל במוסכים, כדאי לבחור מכונת שטיפה בלחץ. מכונות שטיפה בלחץ פועלות על לחץ מים חמים וקיטור. הן מסוגלות להסיר גם כתמים קשים כמו כתמי שמן, כתמים ישנים ועוד.

כאשר אינכם נדרשים לפרק את הלכלוך, מומלץ לקנות מכונות שטיפה בלחץ הפועלות בלחץ מים קרים. מכונות שטיפה בלחץ ללא מים חמים וללא קיטור הן מכונות שטיפה זולות יותר המתאימות למי שאינו צריך להמיס לכלוך אלא רק לפנות אותו.

מכונות שטיפה לקניונים, סופר מרקט, אולמות ועוד, אלו מכונות שטיפה בעלות שתי פעולות. פעולה ראשונה היא קרצוף הלכלוך והפעולה השנייה ניגוב באמצעות שני מגבים שאינם משאירים סימנים על הרצפה.

מכונות שטיפה בעלות הפעלה קלה – כאשר אתם קונים מכונות שטיפה, גם מכונת שטיפה בלחץ, חשוב לקנות מכונה בעלת הפעלה נוחה וידידותית למשתמש.

מכונות שטיפה מבית טוב. בשוק יש היצע גדול של מכונות שטיפה ושל מכונות שטיפה בלחץ. לא כדאי להתפתות ולקנות מכונות שטיפה זולות. ככל שהמכונה איכותית יותר, כך הבלאי שלה יהיה קטן יותר. במיוחד יש לבדוק את איכות המברשת. כמו כן, כאשר קונים מכונת שטיפה בלחץ, חשוב לבדוק אם החברה נותנת אחריות ומספקת חלקי חילוף.

יש מכונות שטיפה הפועלות על חשמל ויש הפועלות על גז. ההבדל בניהן בכוח ובמהירות העבודה.

לפי סוג המשטח – כאשר קונים מכונות שטיפה בלחץ יש להתאים את המכונה, במיוחד את גלגלי המברשות, למשטח המיועד לניקוי. לא פעם מכונת שטיפה בלחץ עלולה לגרום לנזקים למשטחים, לשרוט אותם, לגרום לכתמים ועוד.

ערכו סקר שווקים והשוו מחירים. השוק רווי במבחר גדול של מכונות שטיפה, כדאי להשוות מחירים, אך לא במחיר האיכות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://ozeret2u.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפיק פרסום

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14914 צפיות
העסקת עוזרות בית אינה דבר של מה בכך, והסיטואציה מעלה לא פעם שאלות רבות בנוגע לתנאי העסקתן, אופי העבודה אותה מותר או אסור להן לעשות, גובה שכרן וכיוצא בזה. במאמר זה נרכז את מיטב השאלות הנוגעות להעסקת עוזרות בית, ונתחיל בשאלה הבסיסית ביותר: לשם מה יש צורך בעוזרת בית?

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14880 צפיות
יש שתי דרכים להעסקת עוזרת בית. האחת עוזרת בית עצמאית והשנייה עוזרת בית העובדת באמצעות חברות כוח אדם המספקות עוזרות בית מקצועיות. במאמר זה נסקור את היתרונות ואת החסרונות של כל שיטה.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14808 צפיות
בעידן שבו נשים רבות בוחרות לפתח קריירה עצמאית ולעבוד שעות רבות מחוץ לבית, עוזרות בית הן חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. כמו כל בכל עבודה גם עוזרות בית דורשות תנאים סוציאליים. חשוב לדעת כי מהרגע שהכנתם לביתכם עוזרות בית אתם נחשבים בעיני החוק למעסיקים וחלים עליכם כל חובות המעסיקים.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14835 צפיות
במשך שנים ארוכות, מעמדן של עוזרות בית רבות היה בעייתי, שכן היו מתייחסים אליהן כפועלות פשוטות העושות עבודה "שחורה" בלבד, ומתוך כך, בעצם, נגזרו השכר והזכויות של עובדות הבית. בשנים האחרונות, חל שינוי משמעותי ביחס המעסיקים והמדינה אל עוזרות הבית. שינוי זה בא לידי ביטוי בעיקר בעלייה משמעותית בשכר ובמתן תיעדוף לזכויות ולהטבות המגיעות להן.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14842 צפיות
כדי להצליח בבחירת מנקה לבית, צריך מזל! לא קשה למצוא מנקה לבית, אך קשה למצוא מנקה חרוצה יעילה וגם ישרה. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות איך למצוא מנקה טובה לבית.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14818 צפיות
בעלי דירות רבים המחפשים עוזרת בית נוטים לפנות לחברות השמה בכדי שזו תאתר עבורם את העובדת המקצועית והטובה ביותר. מלבד חברות השמה נהוג לחפש עוזרת בית גם באמצעות לוחות מודעות או פרסום באתרי אינטרנט ייעודיים. שיטה נםוצה נוספת היא תשאול חברים, שכנים וקרובי משפחה הנעזרים אף הם בשירות זה ומרוצים ממנו. לכל אחת משיטות החיפוש יש יתרונות וחסרונות. במאמר זה נדון בחסרונות וביתרונות של העסקת עוזרת בית באמצעות חברת השמה. מהי השיטה הטובה ביותר? שפטו בעצמכם.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14801 צפיות
בחירת עוזרת בית עלולה להיות משימה מלחיצה. הרי לכל בעל בית יש שאיפות שונות לגבי נקיון הבית, וכל אדם מאמין כי הוא מנקה באופן הטוב ביותר וכי קשה למצוא מי שינקה היטב כמוהו. בכל זאת, רבים מחפשים אחר עוזרת הבית הטובה ביותר כיוון שאין הם אוהבים לנקות, הבית גדול מדי עבורם או שאין הם מספיקים לנצל את הזמן שנותר להם להיות עם המשפחה וליהנות מתחביביהם השונים. איך בוחרים עוזרת בית שתבטיח שקט נפשי מירבי?

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211486 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181258 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181309 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171799 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171954 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171646 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161606 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica