חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אקסיום - כיבוד לקבלת פנים

מאת: Efratמתכוני תוספות22/08/20128837 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אקסיום - כיבוד לקבלת פנים

אנשים רבים כיום מחליטים להגיע באיחור אופנתי, אך רבים הם עוד יותר מספר האנשים אשר מחכים לאותם מאחרים.
מצב זה יוצר חוסר נוחות מסוים, אנשים מתחילים לנוע ממקום למקום, העיניים מופנות לכיוון הבופה והבטן מתחילה לקרקר, האורחים מתחילים להתייסר בציפייה לאוכל.
אך אל דאגה, ניתן לפתור בעיה זו ביתר קלות בעזרת כיבוד לקבלת פנים קטן וטעים!

קטן וטעים

באירועים רבים כיום מקובל להגיש כיבוד לקבלת פנים. כיבוד זה, כשמו כן הוא, מוגש לאורחים לפני תחילת האירוע, בעת שמקבלים את פניהם והם מקבלים את פני חבריהם.
תפקיד הכיבוד לקבלת פנים הוא להרגיע את האורחים על ידי הרגעת בטנם. מה שמוצע לאורחים נקרא מתאבנים, כיבוד קל, אשר מוגש להם על ידי מלצרים שמסתובבים ביניהם, הכיבוד לקבלת פנים נועד גם לפתוח את תאבון האורחים.
ולכן, אם אתם מעוניינים במנות מפתות, מעוצבות וטעימות, שיהוו פתיח נהדר לאירוע שלכם, אשר ישמחו את כל המשתתפים, דברו עם הקייטרינג שלכם ולכו על כיבוד לקבלת פנים.

מתי מומלץ?

כיבוד לקבלת פנים מומלץ להגיש במצב בוא האירוע עצמו הוא ארוך או מורכב ממספר שלבים רבים, במילים אחרות, אירוע אשר הארוחה עצמה אינה השלב העיקרי.
באירועים ארוכים או מורכבים קיימת חשיבות רבה לשמור על מצב רוח מרומם לאורך כל האירוע, ואין דרך טובה יותר להשיג זאת מאשר שימוש בכיבוד לקבלת פנים.
אירועים כגון אלו הם בדרך כלל חתונות, שבהן אוכלים רק לאחר שלב החופה, אירועי בר\בת מצווה, אשר אוכלים רק אחרי נאומי הברכה, כנסים למיניהם אשר נהוג לאחור לאחר הנאום עצמו וכו'.
זיכרו, אורחים שבעים הם אורחים שמחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137896 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137960 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138042 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137975 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137886 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137518 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137223 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא מתכוני תוספות

מאת: דן בוניגמתכוני תוספות30/04/128138 צפיות
אחת הסיבות שבגללה מטיפים לפעילות ספורטיבית נובעת מהעובדה שבפעילות אירובית אתם שורפים לא מעט שומנים.מדובר על פעילויות בסגנון ריצה, הליכה מהירה, אופניים ושחייה.אין ספק שאם אתם רוצים לרדת במשקל אתם גם חייבים לעשות פעילות מעין זאת באופן קבוע. מדובר לפחות על ארבע פעמים בשבוע במשך ארבעים דקות ברצ

מאת: דן קוןמתכוני תוספות13/01/128574 צפיות
כשאתם חושבים על המזון אותו אתם אוכלים כדאי מאוד שתיקחו בחשבון את כול הרכיבים שקיימים בו. אתם זקוקים לחלבונים, שומן טוב, פחמימות, סידן ועוד רכיבים שונים כדי שתוכלו לתפקד ומאידך שתמשיכו להיות בריאים ותיהנו מאיכות חיים ממש גבוהה. מאידך בעולם של היום המזון הוא לא תמיד מאוד איכותי בעיקר כשמדובר על מזון מתועש שמלא ברכיבים תזונתיים שבמהותם הם די מפוקפקים

מאת: ויקטורה פרידמןמתכוני תוספות05/12/108413 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica