חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירוע ברית מילה עם ילדים

מאת: לחן סביוןברית ובריתה23/08/20125131 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סיימתם זה עתה לשבת על התפריט לאחר שבחרתם את המקום המושלם לאירוע שתמיד חלמתם, אתם מדמיינים איך כל האורחים שהגיעו לאירוע ברית המילה של ילדיכם או לבריתה של בתכם ואתם מלאי אושר וסיפוק לצד ההתרגשות הרבה.

יש עוד דבר חשוב שצריך לשים לב אליו...הילדים.

הילדים בזמן האירוע עלולים להשתעמם והם יודאים היטב להראות לכולם שהם צריכים תעסוקה..אתם לא רוצים שיתחילו צעקות של ילדים או השתוללויות סביב האורחים והשולחנות.

כידוע, אירועים של ברית מילה או בריתה, נערכים לרוב בהתרעה קצרה יחסית, בשעות של צהריים או בוקר המאוחרות ולכן חלק ניכר מהמוזמנים לא הספיק למצוא סידור לילדים והם יביאו עימם את הילדים לאירוע.

אטרקציות לברית הם פתרון מושלם להעסקת הילדים והוצאת המרץ שבתוכם, תוך שמירת האווירה של האירוע שלכם מבלי להיות טרודים עם רצונותם של הילדים להשתולל ולהוציא אנרגיות. האטרקציות השונות אף יתרמו ליציאת אווירה משפחתית יותר ותתרום לקלילות שבאירוע שללא ספק לא ישכח לעוד זמן רב.

במידה ואתם עושים רשימה של מוזמנים לברית מילה או לבריתה  שאישרו הגעה, תשאלו לגבי ילדיהם האם הם באים בנוסף. פרט קטן זהי ייתן לכם הערכה טובה יותר של כמות הילדים שיהיו באירוע בריתה או ברית מילה שלכם ותוכלו לבחור אטרקציה רלוונטית יותר לכמות הילדים.

ישנן מגוון אטרקציות לאירועי בריתות. לכל אחת מהאטרקציה יש את הייחודיות שלה.

ליצנים- לרוב מספקים הופעה של שעתיים וגם אם האירוע נמשך יותר מזה, הפעילות הזו היא מספיקה כדי להעסיק את הילדים בזמן שאתם יכולים להנות באירוע. לליצנים יש תוכניות שונות להפעלת הילדים. יש הפעלות של בלונים, סיפורים מצחיקים, פעילות עם מוסיקה, הרקדות ועוד..

קוסמים ולהטוטנים- גם כאן מדובר בדרך כלל על פעילות של שעתיים, באטרקציה הזו ישנם הפעלות כמו פעלולים, תרגילי שיווי משקל, קסמים מרהיבים שאף יגניבו מבט של המבוגרים...

פעילות זו פונה לילדים קצת יותר גדולים בדרך כלל.

מספרי סיפורים- פעילות חביבה שיכלה להתאים לאלו מכם שמעדיפים אטרקציה שקטה יחסית להפעלת הילדים שלכם. מספרי סיפורים יודעים למשוך את צומת ליבם והקשבתם של הילדים בדרך כישרונית ומשעשעת.

פעילות שיכלה אף לתרום לכך שילדיכם ירצו לקרוא ספרים כשיחזרו לביתם.

ג'ימבורי ומתקנים מתנפחים- ללא ספק אחת האטרקציות שמושכת את הילדים, מתאימה לחתך רחב של גילאים, צריך לוודא שהמקום שסגרתם יכל אכן להכיל את המתקנים הללו.

מעגל מתופפים- פעילות שבה גם ההורים יכלים להשתתף, מוציא אנרגיות מהילדים, מלמד אותם שמירה על קצב והנאה מהתיפוף. ללא ספק כאן הפעילות היא לא נחשבת שקטה במיוחד..

בעלי חיים- עם זה רכיבה על סוסים, סוסי פוני, חיות מחמד- חיות לליטוף כמו שפנים, אוגרים...ואפילו..נחשים לאמיצים שבניכם. פעילות תורמת לתחושה של ביטחון אצל הילדים ומקנה אהבה לחיות השנות.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לחן סביון

מאת: לחן סביוןברית ובריתה19/08/121539 צפיות
האם יש אולמות שמתאימים במיוחד לאירועים של בריתות? אולמות לאירועים כמו בריתה או ברית מילה אמורים לתת מענה על צורך ספציפי, בכתבה הזו תוכלו לקבל כמה טיפים לבחירת אולם מתאים במיוחד עבור האירוע החשוב שלכם.

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193927 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181616 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181239 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171631 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162343 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161994 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162160 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica