חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

TOEFL- המדרגה הראשונה בדרך להצלחה בחו"ל

ישראל מתיימרת להיות חלק מהעולם המפותח, המתקדם והמערבי בכל התחומים האפשריים, כלכלית, תרבותית, סוציאלית ופוליטית. מתוך מחשבה זו נחשבת השפה האנגלית למעין שפת חובה ללימוד וככזו שקשה מאוד להתקדם ולהתפתח בלעדיה בעולם העסקים ובכלל. למרות זאת, ולמרות שלימודי האנגלית נחשבים כחלק מלימודי הליבה במערכת החינוך הישראלית הממלכתית, אי אפשר לומר כי היא שפת אם וכי היא שגורה על לשוננו כמו העברית, מה שאומר שתמיד יימצא הישראלי הממוצע, ויהיה משכיל ככל שיהיה, קצת מאחור, מבחינת ידיעת השפה האנגלית, ומבחינת הפנמתה, לעומת אנשים שזוהי שפת האם שלהם ואותה הם דיברו במשך כל חייהם. הדבר אינו משמעותי יתר על המידה כאשר מרכז החיים הוא בישראל, ורק לעיתים נדרש השימוש בשפה האנגלית, אך הוא הופך לקריטי ביותר כאשר מבקשים להעביר את מרכז החיים לארצות דוברות אנגלית, כגון ארה"ב, קנדה, אנגליה או אוסטרליה, או אז נכנס מבחן TOEFL לפעילות.

כיצד מסייע ותורם מבחן טופל לסיכויי ההצלחה בחו"ל?

מבחן TOEFL משמש כקטליזאטור לבחינת מידת ההתאמה של המבקש לעבוד או ללמוד בארצות דוברות אנגלית ואמור, מבחינת מטרות העל שלו, לאמוד את סיכוייו של המבקש לקבל ויזת לימודים או להתקבל לעבודה במוסד ממשלתי, כלכלי או פוליטי במדינות אנגלוסקסיות, להצליח בהבנת החומרים הנלמדים, לדעת לקרוא אותם, לשוחח עליהם ולכתוב עליהם. באמצעות הצלחה במבחן טופל יכולים, גם הנבחן, וגם אלו האמורים לאשר או לדחות את בקשתו, להכריע האם כדאי להשקיע בהמשך דרכו או שסף ידיעותיו אינו מספק את הדרישות המינימאליות ממועמד ללימודים או לעבודה מקצועית.

מבחן TOEFL, הנקרא, בשנים האחרונות, TOEFL IBT, ועבר מספר שינויים ועדכונים כך שיתאים לסטנדרטים אקדמאיים ומקצועיים בשוק האנגלוסקסי, הוא מבחן בינלאומי, המועבר, באותו האופן ובאותה הצורה, בכל נקודה על פני הגלובוס, כך שתוצאותיו יכולות להיות ברות השוואה וניתנות לניתוח סטטיסטי, על פיו נקבע הציון הסופי. ככל שהציון המשוקלל הסופי גבוה יותר, כך תחזיות ההצלחה עולות וסיכויי המועמד עולים.

איך בנוי מבחן טופל?

TOEFL IBT, הנעשה בישראל, כמו במרבית המקומות בעולם, בצורה ממוחשבת, בנוי, בדיוק כמו הבחינה הפסיכומטרית המוכרת לנו, ממספר פרקים נושאיים ותוכניים הבאים לבחון בקיאות לשונית ודקדוקית בשפה האנגלית. החלק הראשון הוא פרק הבנת הנקרא ובו מתבקש המועמד לנתח טקסט כתוב ולענות על מספר שאלות הקשורות אליו, החלק השני הוא פרק הבנת הנשמע ובו מתבקש הנבחן לנתח טקסט ווקלי ולענות על מספר שאלות הקשורות אליו. החלק השלישי הוא פרק הדיבור, ובו נבחנת בקיאות הנבחן בדיבור ובהעברת מסרים ווקאליים והחלק האחרון הוא פרק הכתיבה שבו נבחנות יכולות העברת המסרים והרעיונות על הכתב, בדקדוק נכון ובשפה עשירה וברורה.

על ידי ארבעת הפרמטרים הנבחנים, שהם ארבעת האלמנטים החיוניים לשם הצלחה והתקדמות בעולם האקדמי והמקצועי במדינות דוברות אנגלית, יכולים נבחני מבחן טופל, וגם המוסדות המקבלים את תוצאות המבחנים, להחליט האם כדאי לבצע את המעבר והאם הוא ישתלם בעתיד.

 



תגיות המאמר: מבחן toefl, מבחן טופל, TOEFL IBT


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי מור

מאת: יוסי מורחוק ומשפט - כללי08/08/12950 צפיות
עו"ד ביטוח לאומי הוא עורך דין אשר יסייע לכם לממש את הזכויות הרפואיות המגיעות לכם מול המוסד לביטוח לאומי. המוסד לביטוח לאומי הינו גוף המעסיק פקידי גביה, פקידי תביעות, רופאים וחוקרים, וכל זה על מנת לקבוע מי הם המשפחות המצויות במצב כלכלי רעוע עקב מחלה או סיבה אחרת, ולסייע להם במצוקתם הכלכלית.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213977 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204835 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica