חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיות הכלה הכי יפה

מאת: מיכל זשמלות כלה ובגדי חתן10/09/2012997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביום החתונה שלהן, כלות רוצות להיראות הכי יפות בעולם. כן, זו בקשה בלתי אפשרית, כיוון שקשה להתעלות על כל הכלות שאי פעם התחתנו. עם זאת, מה שכל כלה כן יכולה לעשות זה להתעלות על עצמה, וביום החתונה להיראות הכי יפה שהיא אי פעם הייתה, וזאת במידה והיא בוחרת סלון כלות איכותי ושמלת כלה שמחמיאה למראה החיצוני שלה ובמקביל גם לאופי שלה.

סלון כלות בצפון היא חשובה לכלה מהסיבה הפשוטה שבסלון היא מקבלת את כל מה שהיא צריכה מבחינת טיפוח ויופי תחת קורת גג אחת- איפור, עיצוב שיער, מניקור ופדיקור, טיפולים פנים וכדומה.

בחירת סלון כלות בכרמיאל היא חשובה כדי שכל הפינוקים שהכלה מקבלת יהיו הכי טובים. כל הטיפולים שעושים לפני היום הגדול הם חשובים, אפילו המניקור והפדיקור (למרות שפחות מבחינים בהם), ולכן הבחירה צריכה להיעשות אחרי השוואה בין כמה סלוני כלות.

ברוב המקרים, סלון כלות בצפון שגובה מחירים גבוהים יותר, הוא גם איכותי יותר מבחינת איכות השירות ואיכות החומרים שבהם משתמשים כדי לעצב את השיער, לאפשר וכדומה.

צריך לזכור שגם הסגנון הוא חשוב. למשל, במקרה שמוצאים שני סלונים איכותיים, אך באחד מנוסים יותר בטיפול מתאים לשיער מתולתל (שהוא הבעייתי מכל סוגי השיער), הסלון הזה צריך לקבל נקודות זכות מצד כלות שיש להן שיער מתולתל.

לפני שמחליטים מה יהיה האיפור ועיצוב השיער שעושים לחתונה, חשוב לבחור שמלת כלה, כיוון שזו תכתיב את המראה כולו.

עיצוב שמלות כלה בצפון משנה את פניו בכל שנה, מבחינת הדגמים שיש, הגזרות, הבדים וכדומה. לכל אישה תתאים שמלה אחרת למבנה ולצורת הגוף שלה. למשל, רצוי שאישה בעלת חזה גדול תלבש שמלה עם שרוולים או כתפיות ומחשוף וי ותימנע מללבוש שמלת סטרפלס.

בנוסף למראה החיצוני שלה, השמלה צריכה להתאים גם לאופי של הכלה. כלה שביום יום לבושה בסגנון גותי תיראה די משונה עם שמלה בסגנון קצפת, כמו שכלה שביום רגיל לבושה מאוד צנוע תלבש בחתונה שמלה שמוציאה את העיניים.

כשיש סלון כלות איכותי ושמלת כלה מתאימה ליופי ולאופי, אפשר להירגע ולהתחיל לטפל גם בחתן. אחרי הכל, כולם יסתכלו על הכלה, אז מגיע לה לקבל את הטוב ביותר, ולפני החתן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143545 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171514 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171931 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162228 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162097 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161874 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161891 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161856 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica