חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבות בקופנגן שבתאילנד

מאת: YBPmediaטיולים בחו"ל12/10/20091442 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמגיעים לתאילנד רוב הישראלים נוחתים ישר בבית חב"ד, הוא נמצא סמוך לקוואסן שזהו האיזור התיירותי המרכזי בבנגקוק ורחוק 30 דקות נסיעה משדה התעופה. באיזור גם שני סוכנויות נסיעות ישרליות מאוד גדולות ובכלל ריכוז גדול של ישראלים שזה עתה הגיעו.


כבר בהגעה רואים הרגשה אמיתית של חופש, בתאילנד ובעיקר באיזור הקוואסן יש חיי לילה עשירים, פאבים, קריוקי, שתיה, מועדונים ותיירים רבים מכל העולם ובעיכר הרגשה אמיתית של נופש בראש שקט, פשוט באים לכאן להינות.

אפשר להינות בבנגקוק מאטרקציות כמו ארמון המלך, טיול בפסלי בודהה עתיקים וגדולים שכל נהג טוקטוק ישמח לקחת אתכם לשם, ובעיקר מהמון שווקים כאשר הבולט בהם הוא "שוק סוף שבוע" שכשמו כן הוא - פתוח רק בסופי שבוע ויש שם מגוון ענק של דברים שתוכלו לקנות ואף מזכרות ופריטים שימושיים.

לאחר מכן חלק הולכים לטיול בצפון וחלק לאיים. כרגע אתמקד האיים היפים של תאילנד.

מגיעים לקופנגן וכבר בכניסה יש אווירה של מסיבות, זה אי קטן יחסית אך כל מה ששמעתם על תאילנד זה שם, יש מגוון עצום של בתי מלון ואף בונגלו על המים מטר מהחוף, בריכות, מגרשי כדורעף, מסעדות וכו'... יש לא מעט סרטונים ברשת שבהם גם תוכלו לראות מה באמת הולך שם כי ממש קשה לתאר במילים.

תוכלו אף להינות ממסאז'ים איכותיים, צפייה בקרבות איגרוף תאילנדי ובעיקר... המסיבות!
בקופנגן אגב ישנה גם מסעדה כשרה בניהולם של ישראלים אשר מביעים את הבשרים מבית חב"ד באי הסמוך כך שגם לשומרי מסורת האי הזה נהדר.

נחזור רגע למסיבות... בקופנגן כל יום יש מסיבה! מסיבות בריכה, מסיבות ירח מלא, מסיבות חצי ירח, מסיבות חוף וכו' וכו'.... כאשר הדובדבן שבקצפת היא מסיבת הפולמון הנערכת בכל חודש בחוף הראשי וזה פשוט טירוף! וד אחת הבולטת היא מסיבת חצי ירח שנערכת ביער וגם שם לא חסר אקשן.

בילוי נעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121190 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101380 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101528 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101886 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101618 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101579 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196479 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica