חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה מיוחדת | פיאסטה | תקליטנים | תקליטן | מוזיקה | מוסיקה

                        חתונה מיוחדת | פיאסטה | תקליטנים | תקליטן | מוזיקה | מוסיקה

חודש ספטמבר 2010 אירוע חתונה מיוחד במינו בו החופה מתקיימת למרגלות חופי קיסריה ומסיבת החתונה מתקיימת  במקום אחר כמה ימים אחרי החופה.
 קיסריה היא בעלת חופי ים קסומים, עם אוירה היסטורית מרהיבה.

 תקליטן - ארז בינדר מזמין את הזוג לעבר החופה . כל הקרובים והחברים ניצבים ממול החופה, תומכים ואוהבים. המוסיקה נבחרה כמובן בתאום המוסיקלי עם התקליטן ,כשבועיים לפני מועד החופה. בפגישת התאום המוסיקלי בחרו הזוג להיכנס לחופה עם שיר אירי – סגנון מלכותי . הכול עובד כמו שעון. התכנון הוא לקיים את החופה בזמן השקיעה – 19:20,לדאוג, שכולם יגיעו בזמן וייהנו מהאווירה אותה אנו יוצרים.

פיאסטה תקליטנים מספקת פתרונות יצירתיים לכל זוג ולכל חתונה,תקליטני פיאסטה בעלי ניסיון של שנים בתחום  וכמו בכל חתונה גם כאן, הופעלה חשיבות רבה בשעות החופה ובסגנונות המוסיקליים לפני ואחרי. תקליטנים – דיגייס עם ניסיון בחרו לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

תמיד זוגות שואלים:" איך תראה החופה שלנו?" פיאסטה – מוסיקה לאירועים, עונים  : "האם יש מקום יותר קסום ויפה מהטבע, חוף הים, השקיעה ההורסת של חופי ישראל?  למיטב ניסיוננו לא". כמובן שזהו עניין של טעם וכל אחד יבחר עם סגנונו וטעמו האישי. הבחירה לחלק את החתונה לשני חלקים הייתה חכמה במקרה זה. התקליטן ארז בינדר הציע את הרעיון הזה לזוג והיא הייתה בחירה טובה ומוצלחת לזוג. חתונה מיוחדת | פיאסטה | תקליטנים | תקליטן | מוזיקה | מוסיקה

הסיבה היא ,שהזוג אוהב מוסיקת טראנס ויש לו קרוב למאתיים חברים צעירים וקרובים , אשר יעדיפו לשמוע את הסגנון האלקטרוני בזמן החתונה. אין ברצונו של הזוג לכפות על שאר המוזמנים מסיבה עם מוסיקה בסגנון שונה מהמקובל ובווליום גבוה מהממוצע.

לכן,הצענו (פיאסטה הפקות מוסיקליות ) לזוג לבצע אירוע מרכזי בחופה ,כלומר קבלת פנים בשעה 18:30 לחברים, למשפחה ולקרובים. חופה בשקיעה בשעה 19:20  ולאחר החופה מוגשת מנה עיקרית למוזמנים עם מוסיקת רקע בזמן האוכל ונאומים קצרים לקהל. אירוע נוסף מסגנון מסיבת חתונה התקיים כמה ימים אחרי בוא הוזמנו כל הצעירים וכל החברים הקרובים של הזוג ,אשר אוהבים את המוסיקה האלקטרונית.  חתונה מיוחדת | פיאסטה | תקליטנים | תקליטן | מוזיקה | מוסיקה

2 אירועים לחתונה אחת. אירוע סולידי, קלאסי ומרגש בקיסריה למרגלות הים התיכון עם השקיעה המרהיבה ומסיבת חתונה כמה ימים אחרי לחברים הקרובים. בואו נחזור לחוף הים...  בזמן הקבלת פנים לפני החופה תקליטן ארז בינדר מפיאסטה השמיע מוסיקה בסגנון  Caf? del mar  מוסיקת SUN SET  התאימה מאוד לסגנון השקיעה בים התיכון.

בזמן הקבלת פנים הגישו לאורחים מנות ראשונות ובר המשקאות היה פתוח לכל המעוניין. בזמן החופה התרכזו כולם קרוב לחופה והרגע הגדול הגיע.דממה שררה כמה שניות לפני תחילת החופה. זהו הרגע כולם הבינו שרגע המרגש מתחיל. זוג צעיר ואוהב , אשר ביחד שנים רבות עם אהבה חזקה.  דיגיי ארז מזמין את החתן בליווי הוריו לחופה, לאחר, כדקה התקליטן מזמין את הכלה בליווי הוריה לחופה. הכלה מגיעה אל עבר החופה והחתן ניגש אליה מכסה את פניה בהינומה.

למתחתנים בעתיד מקובל לפרוש את ההינומה על ראש הכלה , כפי שרשום בספר בראשית כד,סה "ותקח הצעיף ותתכס" סיבה נוספת למנהג הוא: מותר להסתכל בתכשיטי הכלה אך אסור להסתכל בפניה. השיר כניסה המנוגן ברקע הוא RIVERDANCE  נעימת ניצחון מתוך האלבום  "ריוור דאנס". הקהל מוחה כפיים עם תשואות ואהבה לעבר הזוג.  תחילתו של ריוורדאנס היה למעשה ב-30-4-1994 באירוויזיון של 1994.חתונה מיוחדת | פיאסטה | תקליטנים | תקליטן | מוזיקה | מוסיקה

בעת ההכנות לאירוויזיון זה, התבקש הרקדן האגדי מייקל פלטלי להכין קטע מחול שיבוצע בזמן ההפסקה שבין הופעות הזמרים המתחרים להצבעה וישולב בו הריקוד האירי המסורתי. פה למעשה מתחילה דרכה של הלהקה בסגנון האירי המסורתי. מי היה מאמין שמקטע קישור בהפסקה של האירוויזיון תקום להקה של 32 רקדנים ,אשר יופיעו בכל העולם וימכרו מיליוני דיסקים בכל העולם. מדהים ! חתונה מיוחדת | פיאסטה | תקליטנים | תקליטן | מוזיקה | מוסיקה

טקס החופה מתקיים בדיוק כפי ,שתוכנן עם השקיעה ... השמש יורדת והרב מברך את הזוג לקראת השעה שמונה , השמש כמעט נעלמה , טקס החופה מסתיים ובו החתן שובר את הכוס לזכר ירושלים – בירת ישראל. שיר שבירת הכוס וסיום החופה   The Beatles - She Loves You.

ברגע זה כולם מתקרבים אל הזוג , כדי לברך אותם ונשק אותם במעמד זה. לאחר כמה דקות מברך את הזוג חזרה את הקהל בעזרת המיקרופון אותו סיפקה פיאסטה. הזוג מברך את הקהל על, שהגיעו לאירוע ומוסיפים כמה דברי ברכה למשפחה הקרובה.

לאחר הברכות וההקדשות במיקרופון מאחלים הזוג בתאבון לכולם והבופה נפתח. בזמן האוכל התקליטן – דיגיי ארז משמיע מוסיקת רקע נעימה עם ווליום שפוי בו כולם יכולים לשמוע את המוסיקה האיכותית וגם לדבר. חתונה זהו אירוע חברתי , משפחתי בו הקרובים רוצים ומצפים לדעת אחד על השני , לספר ולשמוע.

פיאסטה מוסיקה לאירועים וחתונות יש את הידע ויכולת להבחין בין סוגי הקהל ותקליטני פיאסטה יש את הידע לראות מהי רמת הדציבלים המתאימה בכל שלב ושלב. שנים של ניסיון , אלפי אירועים מוצלחים הביאו אותנו למה שאנו היום. פיאסטה DJS הבחירה הנכונה והשקטה שלכם.

  תקליטנים לחתונות
חתונה מיוחדת | פיאסטה | תקליטנים | תקליטן | מוזיקה | מוסיקה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פיאסטה הפקות מוסיקליות
www.fiesta-music.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיאסטה מוסיקה לאירועים

מאת: פיאסטה מוסיקה לאירועיםמוסיקה03/11/101057 צפיות
תקליטנים לאירועים מיוחדים, במאמר זה נבחן כיצד ניתן להפיק חתונה בצורה הקלה ביותר. כיצד נבחר את רשימת נותני השירות כגון: תקליטנים, מוזיקה לאירועים, צלמים, אטרקציות וכדומה. האם מתחילים לחפש ראשית תקליטנים או עדיף לבחור צלם לפני? איפה להתחיל אתם שואלים ? בפיאסטה תקליטנים מוזיקה לאירועים עונים.

מאת: פיאסטה מוסיקה לאירועיםתקליטנים18/07/101367 צפיות
די גיי ארז בינדר – תקליטן מפיאסטה ממליץ לתת מענה מוסיקלי גם לקהל הבוגר ולתת חשיבות ודרישות של ההורים והקרובים כמובן מבלי לפגוע ברצונות של הזוג. אנו ממליצים לעשות תיאום ציפיות גם עם ההורים אם הם רואים את עצמם כחלק ממקימי וממשקיעי האירוע הם בוודאי יבקשו גם סגנונות מוסיקליים ודרישת לשירים מסוימים. אנו בפיאסטה ממליצים לעשות גם איתם תיאום ציפיות , כדי שביום החתונה או הבר מצווה לא יהיו אכזבות מצד קרובי המשפחה. אצל פיאסטה כל האירוע מתנהל במקצועיות ובקפדנות חסרת פשרות.

מאת: פיאסטה מוסיקה לאירועיםחתונות14/07/101215 צפיות
מוסיקה לאירוע היא מרכיב חשוב ומעניין לבניית חתונה מוצלחת עם אנרגיות טובות. ישנם כמה סגנונות לבניית האירועים. כל מפיק ואיש מכירות בגן אירועים יכוון עם נוחיותם האישית ודעתם האישית עם מניעים כלכליים כמובן. איך תדעו מהו האירוע המתאים לכם? חתונה ברזילאית - סגנון מעניין מאוד להפקת החתונה שלכם.

מאת: פיאסטה מוסיקה לאירועיםתקליטנים10/07/101199 צפיות
מזל טוב הגעתם לגיל המצוות, בר מצווה, בת מצווה הינם אירועים חשובים אותם אנו אוהבים ושמחים לחגוג. בר מצווה הוא אירוע חשוב המסמל את הפיכתו של אותו ילד לנער מתבגר. אירוע חשוב מאוד בפאן האישי להרמת הביטחון העצמי ,אירוע משמח אשר מרכז את מלוא תשומת הלב אל אותו נער מתבגר. אירוע בר מצווה נותן הרגשת ביטחון ואהבה מצד המשפחה והחברים אל בעל השמחה

מאת: פיאסטה מוסיקה לאירועיםתקליטנים08/07/101301 צפיות
תקליטן לחתונה מעולה הוא מרכיב חשוב בהצלחת החתונה שלכם. תקליטן לחתונה מוצלח ידע להתאים את עצמו לאופי האירוע ולתת מענה מוסיקלי מקצועי לקהל המוזמנים ולדרישות הזוג. תקליטני חתונות בישראל טובים ומשתפרים עם השנים, ניתן לראות זאת על ידי הביצועים המרשימים אותם הם מציגים בחתונות המדוברות. מוסיקה לאירועים, תקליטנים, תקליטני חתונות

מאת: פיאסטה מוסיקה לאירועיםתקליטנים06/07/101167 צפיות
איך בוחרים את התקליטנים לחתונה שלכם. מיהו התקליטן ,שיהיה בחתונה. תקליטני חתונות לאירועים. חלק עיקרי וחשוב בהצלחת החתונה הוא לא אחר מאשר, התקליטן – דיגיי, שיתקלט ביום החשוב בחייכם!!! איך תדעו מי הוא אותו תקליטן? פיאסטה תקליטנים לחתונות עוזרת לכם בבחירה...

מאת: פיאסטה מוסיקה לאירועיםתקליטנים30/06/101180 צפיות
תקליטנים לחתונה תמיד היה ותמיד יהיה חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע ו-או החתונה. חשיבותם של התקליטנים באירועים מאוד גבוהים והתקליטנים הם אלה שינווטו אם האירוע. התקליטנים ידאגו אם האירועים יהיו מוצלחים או שהאירועים אותם הם מקיימים יהיו סבירים. אין ספק שאנו עם , שאוהב לשמוח ולחגוג ותמיד חפץ במסיבה טובה

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204798 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205270 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205274 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195921 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193803 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica