חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טקס חינה מרוקאית בשנת 2012

מאת: מיכל זחינה13/09/20121297 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טקס חינה מרוקאית הוא הטקס המסורתי בו מלווה הכלה המיועדת על ידי בני משפחתה וקרוביה אל חיי הנישואין, ומקבלת ברכה לפריון ולהצלחה בחייה החדשים. לרוב טקס חינה מרוקאית הוא טקס חגיגי במיוחד, צבעוני ושמח שבו הכלה ובן זוגה מדגימים כמה תלבושות שעוצבו במיוחד, זוכים לליווי של כל בני המשפחה בשירה וריקודים וכמובן, נמרחים על ידי נשות המשפחה הנשואות בחינה המסורתית וזוכים לברכה המיוחלת.

בעבר טקס חינה מרוקאית היה מתחיל במקווה, שם טבלה הכלה המיועדת לפני חופתה, לאחר מכן היו בני משפחתה מלווים אותה לבית הוריה, שם הייתה מתחילה הילולת החינה ונמשכת עד השעות הקטנות של הלילה. גם היום משקיעות משפחות רבות בטקס החינה המסורתי וממשיכות את המורשת של משפחותיהם במרוקו.

בין אוהל חגיגי לתלבושת מקושטת

משפחות שמעוניינות גם היום לערוך טקס חינה מרוקאית מסורתי כפי שהיה נהוג בעבר, לא צריכות להתרוצץ ממקום למקום בחיפוש אחר כל האביזרים, האוכל המיוחד והאטרקציות הנלוות לטקס. חברות הפקת אירועי חינה יספקו את כל מה שצריך לטקס חינה מושלם.

בין האביזרים שניתן למצוא ללא בעיה הם אוהלים לחינה מרוקאית המקושטים כמיטב המסורת ומאכלסים מספר רב של אנשים בנוחות וללא תחושת צפיפות. ציוד נוסף שניתן לקבל דרך חברות המציעות הפקת אירועי חינה הן התלבושות המסורתיות, כך שלא צריך לרוץ לתופרת ולעצב בגד מאפס, ניתן להשכיר במהלך האירוע גם כרכרה חגיגית שתביא את בני הזוג אל הכניסה לאירוע ותהווה אטרקציה בזכות עצמה.

חינה כמו במרוקו

חברה מקצועית המציעה הפקת אירועי חינה מביאה לשנות האלפיים את טקס החינה המסורתי בלי לטרוח ולחפש את כל הציוד, הקישוטים, התאמת תלבושות לחינה המרוקאית, האוכל המרוקאי המיוחד לטקס זה ואת האוהל המקושט שבו הכל קורה. כל האביזרים תואמים את אלו שהיו משמשים בעבר לעריכת טקס חינה מרוקאית והתחושה היא של טקס אותנטי מבית אבא או אמא, בלי להזיע במשך שעות ובלי להתאמץ על הסירים. התוצאה היא תמיד טקס מרהיב, מרגש ומשפחתי ששולח זוג שמח ומאושר בדרך לחיים משותפים מלאי שמחה, ממש כמו שנהגו לעשות במרוקו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144036 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144463 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא חינה

מאת: מיכלחינה10/04/132852 צפיות
כל הסיבות שבגללן בגדים לחינה מרוקאית הם פריט חובה לאירוע, מאיפה משיגים אותם, כמה כדאי להשכיר וכדומה.

מאת: קופירייטינג פלוסחינה21/02/132207 צפיות
המון המון מזל טוב!!! אתם בשעה טובה ומוצלחת מתחתנים! אין דבר יותר מרגש מאשר יום החתונה שלכם ובדיוק בשביל זה כדאי ומומלץ מאוד לחגוג ולהתפרק מעט לפני החתונה עם חגיגת חינה משגעת.

מאת: אושר דוקרקרחינה19/02/132214 צפיות
במאמר זה ארחיב על צמידים לחינה. אדבר על כיצד הם נהיו חלק מהפקת טקס חינה מסורתי בכלל העדות. אין ספק שהצמידים מוספים נופך מרשים כחלק מתכשיטים לחינה. לכן יש לשלבם ביתר דייקנות יחד עם הבגד המסורתי של החינה.

מאת: מיכלחינה13/01/138520 צפיות
הולך וקרב היום. פעימות הלב מוגברות. הדופק עולה. מתרגשים. לא כל יום מתחתנים, לא כל יום עורכים טקס חינה. זה הזמן להתקשר אל החברה לצורך השכרת ציוד לחינה

מאת: ורד טויןחינה26/12/128005 צפיות
כל מה שרציתם לדעת שירותי קייטרינג לחינה- כיצד לבחור את השירות המתאים ומה חשוב לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג מתאים לטקסי חינה? על כך, במאמר שלפניכם!!

מאת: מיכל זחינה02/12/128641 צפיות
את טקס החינה, אפשר לחגוג באולם עד 250 איש או בביתם של ההורים, בכל תלוי במוזמנים וגודל הבית. יש האוהבים לערוך את החינה במיטב המסורת במרוקו.

מאת: מיכל זחינה26/11/128957 צפיות
יש מה לאכול, רואים ומריחים ובעיקר- טועמים ונהנים משפע של עוגיות מרוקאיות לחינה שמסמלות את האיחולים, התקוות והתפילות לשפע שיהיה מנת חלקם של החתן והכלה עד עולם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica