חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת קרקס

מאת: גיל אינלנדרימי הולדת25/09/2012793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הולדת קרקס

יום הולדת בסגנון קרקסי היא דרך מקובלת מאוד כיום לחגוג ימי הולדת בעיקר לילדים מגילאי 4-5 ועד 10-11, השילוב בין ההפעלה האנרגטית והמאתגרת לצד כייפית ומחדשת ביחד עם המופע המרהיב והתוספות המעניינות שכל אומן מביא איתו הופכות את האירוע למוצלח ואיכותי, לא הרבה אומני קרקס מצליחים לבנות יום הולדת מוצלח, בניית אירוע טוב דורש הרבה יכולות, בין היתר גישה טובה מאוד וטבעית לילדים לצד יכולת משחק ויכולות ג'אגלינג המחייבות על מנת להרים מופע ראוי, מעניין, מצחיק ומלהיב.

ציינתי מקודם שכל אומן מביא איתו חידושים ודברים מעניינים ושונים, וזה עושה כל יום הולדת קרקס לאירוע שונה באופיו, יש מפעילי יום הולדת שמכינים בלוני צורות ומחלקים לילדים, תוספת שכזו מתאימה בעיקר לגילאים הצעירים כמו 3-4-5-6-7, מעבר לגילאים האלו יש אפשרות לעשות סדנת יו-יו שבה מלמד הלהטוטן את הילדים כמה טריקים ונותן להם להתנסות ביו-יו מקצועי. אפשרות נוספת היא תוספת של סדנת יצירה של כדורי ג'אגלינג, סדנה זו היא מאוד מומלצת מפני שהילדים גם מכינים כדור ג'אגלינג במו ידיהם, וגם לומדים את מיומנויות הבסיס והשלבים הראשונים ללמידת להטוטי הכדורים, אפשרות זו פותחת בפניהם דלת לעולם הקרקס. החיסרון היחיד של סדנה זו הוא שהעלויות הם קצת גבוהות מפני שמדובר בהרבה חומרי גלם, בלונים, שקיות, אורז/חול/מילוי כלשהו בכמויות גדולות.

המופע שהוא לב יום ההולדת הוא לרוב מעין מיני מופע קרקס (ללא חיות ואקרובאטיקה לרוב) המשלב הומור המותאם לעולם הקונוטציות של הילדים, המופע בנוי כך שהילדים יוכלו לעקוב אחרי ההתפתחות והסיפור, הילדים גם שותפים באופן אקטיבי שלא כמו במופע קרקס גדול באוהל, במופע יום הולדת האמן מזמין חלק מהילדים לעזור לו, בדרך זו ניתן לתת לילד היום הולדת את תשומת הלב העיקרית גם באופן זה שהילד עצמו עולה ל'במה' ומקבל את כל היחס או בצורה של עוזר שמייעץ לאמן איזה ילד כדאי לבחור.

קבלת פנים על קביים היא דרך מקובלת ומרהיבה להוסיף צבע וייחוד לאירוע, בעצם הלהטוטן עולה על זוג קביים (לרוב בגובה של 70-100ס"מ מתחת לרגליו) עם תלבושת מיוחדת המכסה את רגליו עד סוף הקביים כך נוצרת התחושה שהוא בעצם איש ממש גבוה, קבלת הפנים מתרחשת בתחילת האירוע (עד חצי שעה מתחילת הגעת הילדים) בזמן קבלת הפנים ישנה אינטראקציה כייפית בין הילדים ללהטוטן, הם עוברים לו בין הרגליים, נותנים לו כיפים, מצטלמים איתו, מוסרים איתו כדורים ובקיצור, משתעשעים, לאחר מכן יורד הלהטוטן ופותח את הסדנה.

טקס יום הולדת הוא חלק חשוב מאוד שאסור להזניח, לילדים מאוד חשוב שיהיה חלק מוכר ואהוב שבו שרים את שירי היום הולדת, מרימים את הילד על הכסא לפי מספר השנים שהוא חוגג ואפילו מזמינים חברים לברך אותו במיקרופון, בסוף הטקס מביאים ההורים עוגה עם נרות, הילד נושף ומביע משאלה.

ניתן גם לסיים את האירוע במופע אש וזיקוקים, לעיתים קרובות מתרחשת היום הולדת על התפר שבין סוף היום לתחילת החושך, בסיטואציה שכזו מומלץ להוריד את קטעי האש מהמופע הראשי ולסיים איתם את האירוע כשכבר מחשיך והאפקט של האש הוא הרבה יותר מרהיב ומרשים וזה נותן תחושה של סיום נוצץ ודרמטי.

מאמר זה נכתב על ידי גיל אינלנדר, קרקס בגיל, מפעיל ימי הולדת קרקסיים בעל ניסיון רב בתחום.   

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל - קרקס בגיל

מופעי להטוטנות וג'אגלינג

http://kirkasbegil.com/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=70

050-7675152

www.kirkasbegil.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל אינלנדר

מאת: גיל אינלנדרהפקות אירועים25/09/129061 צפיות
במאמר זה נסקור את ההבדלים בין המונחים, להטוטן, ליצן ולוליין, ואף נרחיב מעט את ידיעותינו על כל אחד.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181781 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181710 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181457 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181501 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181391 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica