חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינפורמציה אודות תאורה לאקווריומים

אינפורמציה אודות תאורה לאקווריומים

אחד האפקטים המרשימים ביותר באקווריומים ובבריכות נוי נגרמים ע"י תאורת לדים לאקווריומים וע"י הארת הבריכה בתאורה תת-מימית. וזאת מאחר וקרני האור המרצדות, מאירות את הדגים ומאפשרות צפייה והנאה מהאקווריום או מבריכת הנוי גם בשעות הערב. כמו כן, תאורה זו מאפשרת הבלטתם בחלל החדר או הגינה ובשל כך ניתן ליהנות מיופייה של תמונה מרהיבה של טבע בסביבה שלנו.

תאורה תת-מימית

תאורות לבריכות נוי ברובם מגיעים הפנסים, עם כבל דו גידי אותו יש לחבר לשנאי חיצוני. כאשר התאורות הייעודיות לבריכות נוי הן תאורות מתח נמוך (12-24 וולט). האפקט אשר ניתן להשיג על ידי הארת המפל או אלמנט מים אחר באמצעות אלומה מתוך הבריכה הינו מדהים ביופיו. כך של ידי שימוש בתאורה מסוג זה למעשה מתאפשר שדרוג בריכת נוי באפו משמעותי. כמו כן, לחלק מן הפנסים, יש פילטרים צבעוניים אותם מלבישים על גוף פנס אשר באים בדרך כלל בצבעים כגון: אדום, ירוק, צהוב וכחול.

תאורה לאקווריומים

בעבר היה נהוג להשתמש בפנסי הלוגן 20 וואט (12 וולט) לאקווריומים קטנים ולאקווריומים גדולים בפנסים של 50 וואט (12 וולט). כאשר בשנים האחרונות חדרה לשוק תאורת לד לאקווריום החסכונית בחשמל וארוכת חיים, אין ספק שבעתיד הקרוב תעבור כל תאורת האקווריומים לסוג תאורה זה. כמו כן, את פנסי לד אקווריומים או את פנסי התאורה לבריכות מומלץ לחבר לטיימר ("שעון שבת"), כך שיופעלו אוטומטית בשעות הערב. כאשר חשוב להקפיד לכבות את הפנסים בלילה, מאחר וגם הדגים שלנו אוהבים לישון בחושך. השימוש בטיימר אף מועיל משום וזה מביא לכך שתחלופת הנורות תהייה פחותה.

חשוב לדעת כי בתאורת בריכות נוי כמות החום הנפלטת מן הפנסים אינה משמעותית ביחס לכמות המים הנמצאת בבריכה, אך המקרה של אקווריום נורה של 20-50 וואט באקווריום שנפחו פחות מ 150ליטר,עלולה להוות בעיה בעיקר בחודשי הקיץ החמים. ומהסיבה הזאת תאורת לד אקווריומים הינה מומלצת לאקווריומים ובריכות נוי משום שהיא אינה פולטת חום.

ולכן על ידי עיצוב אקווריום או עיצוב בריכות נוי באמצעות תאורת לדים לאקווריומים נכונה, ניתן להשיג תוצאות מרהיבות ויפהפיות של טבע בסביבה הביתית שלנו תוך שילוב של נוף יוצא דופן בגינה או בביתנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121401 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121298 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121488 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121989 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122690 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121900 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121326 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195911 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173619 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173364 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173170 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172819 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172732 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172437 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica