חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הומור- מקור לא ידוע

איש עסקים אחד נסע לרגל עסקיו לחו"ל . לפני הנסיעה הוא לוקח את סעיד האחראי על משק הבית ומעביר לו תדרוך :

- "אני נוסע לחו"ל לכמה ימים , שים לב היטב שהכל כשורה , ואם יש בעיה הכי קטנה - תתקשר אלי מייד".

- "אין בעיה אדון , אתה לא לדאוג"

אחרי כמה ימי שקט, מתקשר האיש לסעיד לוודא שהכל בסדר:

- "הלו סעיד ,! מה המצב?"

- "אל תשאל, רע מאוד..."

- "למה? מה קרה?"

- "ידית של את חפירה נשבר"

- "תגיד אתה מטומטם ? כמעט קיבלתי התקף לב בגללך!  בגלל ידית של את חפירה אתה ככה מפחיד אותי??"

אחרי רגע של שקט מתחרט האיש על ההתפרצות כלפי סעיד ומנסה לפייס אותו:

- "אז מה, איך בדיוק נשברה הידית ? "

- "אה, שום דבר אדון, בדיוק נשברת ידית כשכבר גמרתי לקבור כלב שלך."

- "מה?? הכלב שלי שאהבתי כמו בן מת?  איך זה קרה ? "

- "נפל בתוך בריכה"

- "אבל זה כלב מאולף, הוא יודע לשחות"

- "כן, אבל אין מים בבריכה. כלב מת ממכה בראש כשנופל"

- "מה אין מים? לפני שבועיים ניקינו ביחד את הבריכה ומילאנו אותה לקראת הקיץ"

- "כן אבל כבאים לוקחים כל מים מבריכה לכבות השריפה" !

- "איזה שריפה ??"

- "בית של אדון נשרף"

-" סעיד אתה רציני ? איך קרה דבר כזה?"

- " בזמן שבעה של גברת אמא, אחד אורח מפיל נר ליד וילון ושורף כל בית"

- "איזה שבעה ??   אמא מתה ?  רק לפני שבוע חגגנו לה יום הולדת 70 , והיא רקדה כל הערב ובמצב מצוין!!"

- "כן אדון, אבל לפני כמה לילות גברת אמא לא מצליחה לישון , אז היא יורדת לסלון להביא כדורים, ואז רואה גברת אישה שלך מתנשקת ערומה עם חבר הכי טוב שלך, אז גברת אמא תכף מקבלת התקף לב ומתה במקום"

- "אתה רוצה להגיד שאשתי בוגדת בי עם החבר הכי טוב שלי ??  לא באמת, סעיד , אני יוצא מהבית לחמישה ימים וכל החיים שלי נחרבים...  באמת לא קרה שום דבר חיובי בימים האלה שלא הייתי ?"

- "בטח אדון. זוכר בדיקה עשית לאיידס?"

- "כן, נו..."

- "זה חיובי !! "

 



תגיות המאמר: הומור, בדיחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111740 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112239 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112064 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111868 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111757 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112540 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא הומור וסטנד-אפ

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ04/04/162264 צפיות
שפה וסלנג, משתנים בכל כמה שנים ואנו עדים לביטויים שונים שמשתמשים בהם אנשים צעירים במיוחד. אדם שהוא סטנדאפיסט, ילקט את כולם ויעשה מהם מטעמים כאשר הוא כותב ויוצר מערכון קורע מצחוק. עד לפני כמה שנים, סטנדאפיסטים, היו מעין מספרי סיפורים מצחיקים.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ20/01/162292 צפיות
אנו, בני האדם, אוהבים לצחוק. הומור הינו בטבע שלנו וחיים ללא הומור או צחוק, הם אינם חיים מלאים. ישנם אנשים מסוימים, אשר נולדו להצחיק והם אלה שמופיעים במועדוני סטנד אפ ומופיעים מול אנשים המשלמים בכדי לצחוק.

מאת: ירון בוניהומור וסטנד-אפ22/02/152286 צפיות
אחד הקומיקאים הגדולים והמשובחים שבהם -הוא אדי מרפי , שהיה ממש אליל לפני 10-15 שנה, מה הסוד שלו לרתק קהל ?...

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ09/02/152022 צפיות
אנחנו חיים בתקופה קצת לחוצה. אנחנו קמים בכל בוקר לעבודה, רצים להספיק כדי לבלות קצת עם הילדים, לעמוד בהתחייבויות, ובתוך כל זה לפעמים אנחנו גם נוטים לשכוח את עצמנו, ועוד יותר – שוכחים פשוט ליהנות מהחיים. לכן חשוב שנשבור את השגרה מפעם לפעם, ויש דרכים רבות ומהנות לעשות זאת. אחת מהן היא מופע קומי, עם סטנדאפיסט שיודע לשלוף פאנצ'ים בזה אחר זה, להצחיק את הקהל ולסחוף אותנו איתו לשעה או שעה וחצי של הומור וכיף. שהרי הומור הוא התרפיה הטובה ביותר ומגיע לנו לפעמים פשוט לצחוק.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ23/11/142056 צפיות
קוסם היה מאז ומתמיד אדם שייחסו לו מעשים על טבעיים. הוא הקסים אנשים, המונים התגודדו סביבו, העריצו אותו ובו זמנית פחדו ממנו ולא המרו את פיו. בתרבויות פרימיטיביות ועתיקות מילא הקוסם תפקיד חשוב בגישור בין העולם הזה לעולם האלים, בין הגלוי לבין הנסתר והפחד הקמאי ששלט ביד רמה בחיי האנשים הוא זה שנתן לגיטימציה למעשי הקסמים.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ24/04/145941 צפיות
תחום הבידור הקל הוא תחום רחב המכיל אפשרויות רבות ומגוונות הגורמות לאנשים לצחוק וליהנות במסגרת אירועים שונים. הופעות של ריקוד ושירה, מעשי קסם ולהטוטים, ריקודי בטן וקריאה בקלפים, מופע חשפנות של גברים או נשים, חידונים ושעשועונים נושאי פרסים,

מאת: מיכאלהומור וסטנד-אפ05/10/131873 צפיות
ללא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica