חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קיימים אינספור סוגים של לימודי תואר ראשון, צריך רק לבחור

מאת: לימודיםלימודים אקדמאיים11/10/2012774 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי רפואה משלימה – לימודים גבוהים, אלטרנטיביים ומעניינים ביותר

אין ספק, כי לימודי רפואה משלימה הינם לימודים אשר שונים בעליל ואפילו נחשבים ל'חריגים' מבחינת שוק הלימודים הגבוהים. יחד עם זאת, לימודים אלו הינם לימודים מבוקשים, נפוצים וחיוניים ביותר. ובכן, כאשר אומרים לימודי רפואה משלימה, או לימודי רפואה אלטרנטיבית, הכוונה הינה ללימודי רפואה אשר לא דומים במאומה לרפואה המערבית, וזאת באופן שהם מבוססים על תורות מן המזרח הרחוק, שיטות טיפול עתיקות, מסורתיות וייחודיות בבעיות רפואיות ועוד. מבחינת מקצועות ותחומי התמחות, קיימים סוגים רבים של לימודי רפואה משלימה, כאשר ביניהם בולטים הבאים: דיקור סיני, רפואה סינית, צמחי מרפא סיניים, נטורופתיה ותזונה, הידרותרפיה, יוגה ועוד. בקיצור, לימודים אלו הינם חדשניים, מעניינים, ייחודיים ומהווים חלופה ייחודית של ממש ללימודי הרפואה הקונבנציונליים.

הקטגוריה של לימודי תואר ראשון מציעה קשת רחבה ומגוונת של לימודים

לא בכדי אומרים, כי לימודי תואר ראשון הינם הלימודים ה'ראשיים' והבסיסיים ביותר – ואיך לא. הרי לימודים אלו מסגירים את השלב הראשוני שלהם מבחינת כל מסלול של לימודים גבוהים. מבחינת סוגים של לימודים בפועל, הקטגוריה של לימודי תואר ראשון מציעה קשת רחבה (אפילו עצומה), ומגוונת ביותר של לימודים, מתחום מדעי הרוח ומדעי החברה ועד תחום המדעים המדויקים, הרפואה ועוד. בפועל, קטגוריה זו כוללת את הלימודים הבאים: ניהול עסקים ופיננסים / הנדסה ומדעים מדויקים מסוגים שונים / לימודי אמנות, עיצוב ואדריכלות / חינוך והוראה / ענפי התקשורת והבמה / משפטים / לימודי המחשב ועוד. לסיכום, לימודי תואר ראשון אכן ענפים, מגוונים, רב – גוניים ומהווים את 'יריית הפתיחה' מבחינת כל לימודים אקדמיים.

לאחר לימודי התואר ראשון, מגיע התור של לימודי תואר שני

ישנם סוגים של לימודים לתואר ראשון אשר כלל לא יכולים להיות יישומיים ורלוונטיים בהיעדרה של תעודת לימודי תואר שני. בין תחומי לימודים אלו ניתן למצוא מקצועות מסוימים בתחום החינוך וההוראה, מקצועות כלכלה כמו מנהל עסקים וניתוח פיננסי, פסיכולוגיה קלינית, תעסוקתית וחברתית, ייעוץ ארגוני ועוד. במילים אחרות, ישנם תחומי לימודים אשר בהם לימודי תואר שני הינם פשוט 'בגדר חובה', וזאת על מנת שהם יהיו יישומיים ורלוונטיים בשוק העבודה. בהתאם, היום, יותר ויותר מוסדות לימודים מציעים היום מסלולים של לימודי תואר שני, ולא רק אוניברסיטאות גדולות ומוכרות. מבחינה כרונולוגית ומנהלית, לימודים לתואר שני יכולים להתממש רק לאחר מימוש וסיום בהצלחה ובהתאם לתנאים הדרושים של מסלול תואר שני מסוים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לימודים - פורטל הלימודים הגדול במדינה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימודים

מאת: לימודיםלימודי תעודה ומקצוע16/10/12725 צפיות
רובנו ככולנו רוצים להשאיר חותם בעולם הזה – אנחנו רוצים לעלות לגדולה, ואנחנו רוצים לספק לעצמנו את כל הטוב שיש לעולם הזה להציע לנו., ההתחלה לעיתים מתחילה דווקא בדברים הקטנים כמו השלמת בגרויות.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171937 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica