חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשה ברומא בחורף - זה כדאי

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל15/10/20129777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטת לטוס לאיטליה או יותר נכון לרומא הקסומה..? מצוין, כי כעת כל מה שנותר זה שתדע שגם בחודשי החורף כדאי לך לשקול בצורה חיובית את רומא כיעד לתיירות, אחרי הכל מדובר באחד מהיעדים המוצלחים והטובים ביותר שיש.

רומא כפי שהיא הינה יעד תיירות אטרקטיבי שמומלץ יותר וטוב הרבה יותר בחודשי הקיץ, זאת בעיקר בשל מזג האוויר החמים והנעים שקיים באותו אזור, מנגד לזה חשוב מאוד לדעת ולציין שגם בחורף אפשרי ליהנות מרומא כיעד לתיירות

אז נכון...לא מעט גשמים ילוו את הטיול שלך ברומא ולא מעט פעמים תוכל לראות שיש מקומות שבהם הבילוי והטיול עדיף הרבה יותר בתקופת הקיץ, אך יחד עם זאת ישנם מספר יתרונות עצומים לאלו המחליטים לטוס לחופשה הזו דווקא בחודשי החורף, והם:

· טיסות זולות לרומא - חודשי החורף החל מחודש נובמבר ועד חודש אפריל (לא כולל ימי הקריסמס והסילבסטר) ידועים כחודשים שהטיסות ליעדים אלו די זולות ודי מומלץ לבקר בהם, בדרך כלל כדאי מאוד לשקול דווקא את הטיסות הסדירות שמפתיע לשמוע אבל בדרך כלל בחורף זולות הרבה יותר מטיסות השכר הפופולאריות שמלוות את חבילות הנופשונים שאותם מוכרים ספקי התיירות השונים.

· דילים לרומא - סוכני הנסיעות השונים מוציאים בחודשי החורף מבצעים ודילים מיוחדים לחופשות ברומא, כל הדילים האלו כוללים טיסות צ'ארטר, לינה ואירוח בבתי מלון שונים שזולים גם כן, וכמובן הסעות והעברות משדה התעופה למלון ובחזרה.

· אתרי התיירות - כל האטרקציות ואתרי התיירות השונים הנמצאים באזור זה של העולם אינם מפוצצים ומלאים עד אפס מקום כמו בחודשי הקיץ, לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים בתורים ארוכים לאטרקציות הכי פופולאריות שיש, כאשר בחודשי החורף ניתן ליהנות מהאטרקציות האלו בנוחות ובקלות.

מזג האוויר - קריר אבל נסבל

אחד מהדברים כאמור שהכי מציקים בכל הקשור לנושא של טיול ברומא, זה כמובן הנושא של מזג האוויר, כאשר בחודשי החורף כפי שידוע לכם מזג האוויר באירופה יכול להיות קר ולפעמים קר עד מאוד, מומלץ מאוד לבצע בדיקה באתרי האינטרנט הנותנים מידע על תחזית מזג האוויר בשביל לראות מהם האופציות העומדות בפניכם והכיצד תוכלו ליהנות מחופשה במזג האוויר שנסבל ומאפשר טיול וחופשה מהנה ואיכותית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נהורה טורס - איתך לאורך כל הדרך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נאור סימון

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל17/09/121303 צפיות
במידה והחלטת שתאילנד הוא היעד הבא בו תבקר, מומלץ מאוד לקחת רגע של נחת ופסק זמן מכל מה שאתה עושה ממש ברגע זה ולקרוא את הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לך בקבלת ההחלטות באיזו טיסה לבחור, מהו המלון הטוב ביותר, מהי האופציה והדרך הטובה ביותר להתנייד בתוך המדינה וכמובן המלצות נוספות שיעזרו לכם בנושא. הצטרפו אלינו.

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל01/06/111354 צפיות
אחד היעדים הרחוקים ביותר לטיסה כיום מישראל זוהי בלי שום ספק אוסטרליה, כאשר היעד נחשב לאחד מהיעדים המרתקים ביותר והתוססים ביותר לטיול, כיום כל אחד שביצע בירור עזה או אחר עם סוכן הנסיעות האישי שלו בנושא הטיסות לאוסטרליה יודע שהטיסות נחשבות לטיסות היקרות ביותר שיש מישראל.

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל08/05/112562 צפיות
אז החלטת לקחת את הרגליים ולנסוע או יותר נכון לטוס לאחד מהטיולים היותר מפנקים שיכולים להיות וזה באוסטרליה..?!, עכשיו מה שנותר זה רק להחליט על הטיסה הטובה ביותר שיש, כאשר כיום טיסות לאוסטרליה מישראל הם דבר לא פשוט במיוחד לאור העובדה של מספר אפשרויות מצומצמות הנמצאות באפשרותך!

מאת: נאור סימוןתיירות ונופש - כללי27/03/111781 צפיות
החלטת לטוס לניו יורק ונכון לעכשיו מה שמעניין אותך זה לטוס דווקא עם חברות התעופה הזרות לניו יורק..? אין ספק בכלל שמה שיכול להיות הכי אטרקטיבי בעבורך הינה טיסה זולה ואיכותית עם חברת תעופה שכזו, אבל...

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל21/02/111517 צפיות
אין ספק שבקיץ הקרוב יהיו מספר יעדים בארצות הברית שהולכים להיות הכי חמים שיש ולכן, החלטנו הפעם להביא לכם מידע קצר ומעט פרטים על היעדים החמים אליהם תוכלו להגיע בשביל לטוס לארצות הברית.

מאת: נאור סימוןתיירות ונופש - כללי19/12/102063 צפיות
אין ספק בכלל שאחד התאריכים הפופולאריים ביותר לטוס כיום לתאילנד זה בפסח, פסח נחשב לפופולארי מאוד מבחינת האוכלוסייה הישראלית מבחינת הטיסות לתאילנד וזאת בגלל ש...

מאת: נאור סימוןתיירות ונופש - כללי14/12/101457 צפיות
במידה וחשבת לעצמך האם זהו הרגע המתאים ביותר בשביל לטוס לחו"ל ולארצות הברית בפרט, אז סביר להניח שכעת מה שבאמת חשוב לך לדעת זה מהו היעד האטרקטיבי ביותר בארצות הברית שתוכל להגיע עליו, ומה יכול להיות טוב יותר מאשר לוס אנג'לס שמוכרת לכולם גם בשמה "עיר המלאכים".

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181425 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171408 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica