חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי מיתוג על קצה המזלג

היי במאמר הקודם התחלתי להסביר אך ממתגים חברה כלשהי שרוצה להגדיל את נפח המכירות וכמובן להבדל מהמתחרים שכולכך דומים האחת לשניה .

לצורך הבידול וההצלחה יש למתג את חברת קייטרינג חלבי הכיצד עושים זאת כפי שתיארתי קודם לכן במשך שבוע ימים קיבלתי את הסמכיות של השף שתפקידו להכניס אירועים אם זה בטלפון או במייל . לאחר שעניתי במשך שבוע ימים לכל הלקוחות יצרתי לעצמי פרופיל לקוחות כמובן יש כאלה שיקראו כתבה זו ויגידו אך אפשר ליצור פרופיל לכל הלקוחות שקיימים ואני יגיב אפשרי בהחלט אך זוהי שאלת מיליון הדולר שעם קצת הבנה ואולי כישרון נרכש או טבעי מהבטן של אמא אפשר לעשות זאת הרי כולנו בסך הכל בני אדם שגרים באותו עולם ואותו אוויר אנו נושמים ולכן ברגע שתגדירו את הלקוח שלכם אם זה מה בעצם הוא רוצה או דורש כגון הלקוח מצפה לאוכל טעים וגם לשירות טוב וכמובן שתגיעו בזמן בלי ברזים או איחורים ביום האירוע ולכן נתקלתי רבות במשך השבוע שעניתי לטלפונים ללקוחות שמבקשים המלצות כמובן מכאלה שכבר עשו אירוע בחברת קייטרינג חלבי של הלקוחות שלי וגם ביקשו טעימות מזה אפשר ללמוד שהלקוחות מאוד סקפתים ומגששים באפלה . אז את אני גורמת להם לצאת מהאפלה התשובה פשוטה לתת להם מענה על הצרכים שלהם ואך עושים זאת פשוט ממתגים את חברת קייטרינג חלבי .

מה בעצם ממתגים בה את הכל ובייחוד את האוכל שנותנים ואת השירות . לצורך המיתוג והבידול יש לקחת את שף החברה או את סגנו מי מהם שמתאים לתפקיד וליצור את המותג סביבו כמובן שזוהי דרך אחת וישנם דרכים נוספות למיתוג נכון .

ברגע שלקחתי את השף ונתתי לו להיות מלפני החברה גרמתי לחברה הלא מוכרת לקבל פנים לא בטוח מוכרות על ה כמובן נעבוד עד שיהיו מוכרות אך בהתחלה אנשים מאוד אוהבי לראות מול מי הם עומדים ולכן ברגע שהוצאתי את השף מהמטבח לצלחת של הלקוח גרמתי לתחושת התקרבות בין השף של חברת קייטרינג במרכז חלבי ללקוח שלו .

שוק קייטרינג חלבי זוהי דוגמא טובה מאוד אך וכיצד ממתגים את עצמך מול המתחרים כמובן שיש עוד הרבה מידע הכיצד להבדיל עצמך מול המתחרים בעזרת מיתוג נכון על זה נרחיב בכתבות הבאות .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קייטרינג חלבי איכותי ביותר מבית חברת קייטרינג ספיר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה זילבר

מאת: מאיה זילברהפקת אירועים26/12/12976 צפיות
קייטרינג חלבי היה פחות מוכר מהיום מפני שהיה מתעסק יותר במנות קינוח וכיום המצב הוא שונה לחלוטין עם השינויים התרבותיים בענף ההסעדה גם בעולם וגם בארצנו .

מאת: מאיה זילברקייטרינג24/12/12840 צפיות
בעקבות שינויים דרמטיים בתפיסה כיום בתרבות האוכל קייטרינג חלבי נותן את שירותיו לכל האירועים שמתקיימים אם בעבר היה נחשב קייטרינג חלבי כתוספת לאירוע כיום לכל אירוע מזמינים חברת קייטרינג חלבי .

מאת: מאיה זילברקייטרינג24/12/12966 צפיות
ישנם אירועים של חברות קייטרינג חלבי שרק אוכל של מטבח חלבי יוכל להתאים בעקבות תנאי השטח וכיוצא בזה .קייטרינג חלבי כיום יכול להציע מגוון פתרונות לאירועים שלכם .

מאת: מאיה זילברעסקי מזון21/12/121067 צפיות
קייטרינג חלבי כיום יודע לתת לכם את הפינוקים הנכונים והיחס האישי לצורך הצלחת האירוע שלכם שרק יהיה טוב ויעבור בשלום .

מאת: מאיה זילברהפקות אירועים21/12/12907 צפיות
קייטרינג חלבי ניתן למצוא באמצעים טכנולוגים תפתחו את האינטרנט ותקבלו את מרב האפשריות לצורך מציעת חברת קייטרינג חלבי שתתאים לכם .

מאת: מאיה זילבראירועים עסקיים17/12/12941 צפיות
חברת קייטרינג חלבי יודעת להתאים עצמה ללקוח העסקי תוך כדאי שהיא תבנה לו תפריט לפי תפיסת העולם שלו וזה דבר יוצא דופן שגורם להרבה מאוד עסקים להשתמש בשירותים של קייטרינג חלבי .

מאת: מאיה זילברעסקי מזון17/12/121052 צפיות
אם אתם רוצים לערוך אירוע ולא יודעים מה להחליט מבחינת סדר ההחלטות האם להזמין אוכל איכותי של קייטרינג חלבי או דווקא להשקיע במקום לאירועים מדהים ביופיו כדאי לכם לקרוא מאמר זה .

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165763 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162749 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica