חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת אטרקציות לאירועים

מאת: יניב אזיקריהפקת אירועים25/10/2012915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות חתונות הפכו להיות הפקות ענק שכבר מזמן לא מסתכמות בטקס חופה רגיל, אוכל וריקודים והיום אין כמעט אירוע שלא משולבת בו אטרקציות מיוחדות. אז הנה כמה אטרקציות לחתונה שיוכלו להפוך את האירוע שלכם למיוחד.
מתוך שלל האטרקציות, אחת האטרקציות הבולטות יותר לחתונה היא מגנטים. כבר לא סתם אלבום תמונות לזוג המאושר, היום חברות רבות מספקות צילום והפקת תמונות על גבי מגנטים שהאורחים לוקחים איתם הביתה.  
אטרקציות נוספות לחתונה שכבר רצות שנים רבות ויש לומר בהצלחה רבה הן בר אקטיבי במגוון סגנונות שנותנות ביטוי חדש לאלכוהול בחתונה ע"י ברמניות – רקדניות, קיימים גם סוגים של ברים אקטיביים ללא אלכוהול המתאימים גם לאירועי בר/בת מצווה.
אטרקציות לחתונה שניתן היום לראות ביותר ויותר חתונות הן משחקי וידאו ברחבה נפרדת, אחת היתרונות במשחקי הוידאו היא להפיג את השעמום של ילדים קטנים שאף פעם לא מוצאים את עצמם באירועי חתונה.
אטרקציות לחתונה ניתן למצוא גם בתחום המוסיקה כגון: פריצות של הרכבים חיים, לייב און דיג'י ואפילו קריוקי.
אחת האטרקציות הבולטות לחתונה בתחום המוסיקה היא להקות לחתונהלהקות חתונה מנגנות לאורך כל מסיבת הריקודים והופכת את החתונה למסיבה ענקית חיה ובועטת. רצוי לבחור להקת חתונה שמנגנת סגנונות שונים כך שתתאים למרבית האורחים באירוע.
לחתונות שמתקיימות סביב בריכה ניתן למצוא אטרקציות ייחודיות כגון: מתנפחים ומתקני מים מסוגים שונים.
עוד אטרקציות לחתונה שניתן לראות בהרבה חתונות בשנים האחרונות הן רקדניות סמויות שתפקידן העיקרי הוא להשאיר את רחבת הריקודים מלאה ולמשוך כמה שיותר קהל לרקוד. אטרקציות לאירועים עסקיים
באירועי חברות מומלץ מאוד לשלב אטרקציות תחרותיות בין העובדים או המחלקות כגון: משחקי ספורט, קזינו, תחרויות ריקוד ועוד.
אטרקציות מוסיקליות לאירועים
אטרקציות מוסיקליות לאירועים מתאימות לכל אירוע והן כוללות: תחרויות שירה, קריוקי, אולפן הקלטות נייד, חידונים מוסיקליים ועוד.
אטרקציות לאירועים בשטח
כשעורכים אירועים בשטח הפתוח ניתן לשלב אטרקציות מיוחדות ומגוונות כגון: משחקי בריכה, ספורט אתגרי, רפטינג, קרטינג, פיינטבול.
בהצלחה!! אז כפי שהבנתם לא חסרות אטרקציות מעניינות שיכולות להתאים לאירוע שלכם ואלה רק חלק מהאטרקציות המומלצות לאירועים.    ולפני שאתם בוחרים אטרקציות לאירוע תוודאו טוב טוב שהאטרקציה מתאימה לאופי האירוע ולקהל. 
בהצלחה!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יניב אזיקרי. מנהל תוכן להקת ברמודה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב אזיקרי

מאת: יניב אזיקרילהקות אירועים24/10/121042 צפיות
בימים בהם חתונות הפכו להפקות ענק נוצצות, להקות החתונות חוזרות ובגדול!

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211599 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202340 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195832 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191772 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191557 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191668 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181671 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica