חפש מאמרים:

מאמרים בקטגוריות של:

טיול מאורגן בתאילנד - חוויות

מאת: Efratטיולים בחו"ל25/10/20091432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חזרתי מטיול מאורגן נחמד בתאילנד. היה לנו טיול מדהים. לקחנו מהארץ טיסה לתאילנד עם אלעל – טיסה אשר בחרנו מבין מגוון טיסות לתאילנד המוצעות כיום בשוק על ידי מגוון של חברות תעופה כאלו ואחרות. לבנגקוק הגעתי אחרי זמן מה והיה ממש ממש כיף – הינו בקוואסון ואחר כך נסענו לאיזור של המרכז לקניות בטוקיו סנטר ובמרכזי קניות אחרים כגון: השוק הצף, ציינה טאון ועוד. כל אחד מהמקומות הללו היה נחמד וטיילנו עם קבוצה.

אחר כך עלינו לצפון לאיזור הגבול עם לאוס ועם בורמה, פגשנו שבטים אבודים אשר חיים באזור הכפרי הזה – קבוצות מאוד נכשלות של אנשים שחיים ביחד בקבוצה הומוגנית. שם עשינו טיולי גיפים ועשינו גם המון קניות. בין היתר שטנו בנהר מדליק ואכלנו ארוחות מלאות ודשנות עם בננות ואבטיחים וכל מני מאכלים מגניבים ( זה כמובן לא הזמן לעשות דיאטה )

אחר כך ירדנו לאיים – היינו בהתחלה בקופנגן והיה שם כיף לא רגיל, אך עם זאת המון צעירים, אחר כך ירדנו לאיזור של קוסמוי שהוא יותר מגניב ונחמד למבוגרים עם מלונות נחמדים ומושקעים – קשה להאמין שהיה צונאמי במדינה הכל כך יפה הזאת – תאילנד. בכל אופן אחר כך המשכנו לקוטאו אי הצלילות וצללנו בקבוצה מאוד גדולה של אנשים – חלק צללו צלילת התנסות ואחרים צללו צלילה של מקצוענים.

בכל אופן חזרנו מהטיול שמחים וטובי לב. אין ספק כי טיולים מאורגנים יכולים לעשות לנו רק טוב ואני שמחה לצאת לזה. חשוב לציין שגם הבן שלי שחזר בדיוק מעבודה בארה"ב הצטרף אלינו ובאמת היה כיף יחדיו.

אודות כותב המאמר:

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137894 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137958 צפיות

מאת: Efratצרכנות09/04/138041 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137972 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137885 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137517 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137222 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196495 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181540 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171415 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported