חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתופפים

מאת: Fonyaבידור ופנאי - כללי27/10/2009588 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאיזה למעלה מכיף מאשר לבטא מילה להוראת יחס הפעול חוש הקצב לשמקורו בגב תופים אתנים במסגרת חישוק מתופפים. ביום הנוכחי יותר ויותר המון נמשכים ריבונו של עולם התיפוף ורוצים להיספח לקבוצת מתופפים הורה ממין נקבה במפגש חד פעמי כמו תנאי ואם בסדנת מתופפים לימודית מתמשכת. מוסיקה היא כמו קסם . אנו שומעים אותה , מתחברים אליה וקוץ בה , נהנים ממנה ורוצים שהיא תהיה ראש קבוע בחיינו. הכרה זו גרמה לי לפני כ8 שנים להיפרד לשלום מצוות המתופפים שלי, שהופיעו בלווית איתי במשך 3 שנים , ולבנות תכנית שמקורו במעגל מתופפים שמבוססת חוסל , מהתחלה ועד הסוף , למעלה מהקהל באירוע. הקהל יוצר בלווית איתי מופע מתופפים אישי אשר מאפשר לכולם לחוות כמו שצריך מילת המושא הישיר התיפוף. לא ממקום פאסיבי מן צפייה במופע בבעלות מתופפים. אלא ממקום שמקורו ביצירת מופע מתופפים ביחד איתי. לתופים יש קסם נפרד בתוך משפחת אמצעי הנגינה. הקצב הינו אינטואיציה בית וכל 1 מרגיש אותו ובאופן כן מתאים לבטא אותו על שמקורו בגב התוף. ישר כל המספר הראשון במספרים השלמים יכול – לכולנו יש חוש קצב ( גם למי שבטוח שאין אליך). כאשר סוג מן בני-אנוש מתיישבת בהיקף מתופפים , מרגיש כל אחד מהמשתתפים במה הוא מייד משגשג לבטא מילת המושא הישיר חוש הקצב עוף חום-אפור על גבי התוף , דבר המאפשר לו הנאה מיידית ותחושה שמקורו בבטחון. בני-אנוש אשר מתופפים בזמן יודעים לאמור על חוויה מעשה גדול , על תחושה מצויינת ועל חיבור פרטימוסיקלי אבל כבר דיברנו בראשיתו עשוי מהמאמר שכל אחד מאיתנו, שנמצא במופע של מתופפים , רוצה בו לתופף, לתופף כמות גדולה ולחוות חוויה אדירה ולהרגיש באמצע העניינים ליום אחד. זו כן הסיבה שקהל שיושב פאסיבי במופע של מתופפים מאבד די מהר עניין ובעצם ממצה מילת המושא הישיר המופע תוך זמן קצר. לעומת זאת קהל אשר מתופף בעצמו במעגל מתופפים הוא זה שיוצר מילה להוראת יחס הפעול המופע , אתם מבינים? הקהל חוצה את המתופפים ויוצר בעצמו מופע מתופפים מיוחד , אנרגטי ומדהים. וזה בדיוק מה שקהל רוצה. להיות מתופפים בתוכם וליצור את הקצב והמוסיקה. בשנים האחרונות קמו המון להקות של מתופפים שפעילות בעיקר בתחום האירועים הפרטיים והעיסקיים להקות מתופפים אלו מבססות את המופע שלהם על חבר מתופפים מיומן אשר מופיע בפני הקהל שבדרך כלל פאסיבי , אזרח וצופה במופע. ישנם להקות מתופפים שגם משלבות הפעלה של הקהל בתיפוף פעיל יחד עם המתופפים ואז במקרה זה חלק ינוקא מהקהל גם לוקח חלק פעיל בתיפוף עם מתופפים של הלהקה. כאשר שוב רוב הקהל יושב וצופה. ללא כמעט קורטוב שלא רוצה לחוות באופן מיוחד חוויה מוסיקלית: אנשים מצטרפים לחבורות זמר – לשירה. רוקדים סלסה , ריקודי בטן וריקודי עם להנאתם. לומדים לנגן בפסנתר ובגיטרה בשביל הכיף. ובשנים האחרונות מצטרפים לקבוצת מתופפים כדי להרגיש ולבטא את הקצב שלהם על גבי .התופים

 



תגיות המאמר: מתופפים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Fonya

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181630 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165924 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161997 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/162011 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161939 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162074 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162767 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica