חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון בראשית מצפה רמון

מאת: דוד זרבתי מלון27/11/20121090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלון בראשית מצפה רמון מהווה כיום את אחד ממלונות היוקרה הבולטים ביותר בארץ. המלון ממוקם בבידוד מוחלט מאווירה עירונית ערה. כל הרעיון במלון הוא המיקום המושלם על פני מכתש רמון ממש. מיקום פסטורלי זה מאפשר לנופשים לקבל הזדמנות פז ליהנות מחופשה באחד מהמקומות הבולטים ביותר ביופי שלהם בכל העולם. המלון ממוקם כך שתוכלו לראות את המכתש מחדר האוכל, מהבריכה, מנקודות המנוחה השונות המפוזרות במקום וכמובן גם מרוב רובם של החדרים. מלון ישרוטל בראשית חורט על דגלו את ההנאה משהות על פני נוף עוצר נשימה על גבי נופש המתקיים בעיר שוקקת חיים, מעט יותר מדי עבור אלו שמחפשים לנפוש באמת.

מבנה המלון:

מלון בראשית מתאפיין במראה מיוחד למדי שאינו דומה לאף מלון רגיל בארץ. כך, במקום בניין רב קומות שכולל את כל חדרי המלון, חדרי המלון מפוזרים על פני שטח רחב, מעוצב ומושקע בצורה של בקתות. הבקתות השונות מתאימות לצרכים השונים של הנופשים במלון. השטח עליו פרוסות אותן יחידות אירוח, מושקע מהפרטים הקטנים ביותר ועד לגדולים ביותר. בהתאם, ישנה מוזיקת רקע ללא הרף שנשמעת מתוך מערכת הגברה בצורה לבנים אקראיות באמצע הדרך. הבקתות השונות ממוקמות בזוויות מגוונות כלפי המכתש עצמו והמחיר משתנה בהתאם למיקומים.

התנהלות האורחים במלון:

היות ומדובר במלון שבנוי כאוסף של בקתות הפזורות בשטח, מלון בראשית מתחזק מערך שלם של הסעות מהבקתות אל המבנה המרכזי שמכיל את הלובי, חדר האוכל, הספא, הבריכה וכל השאר. אין להיבהל מהצורך בשירותי הסעות מהבקתות אל המבנה הראשי, מדובר בהליכה קצרצרה, נעימה ומלווה ביתרונות רבים. בכל זאת, מכיוון שהמלון דואג לכל פרט באשר הוא, ישנו אותו מערך הסעות. מערך ההסעות מורכב מרכבי גולף פזורים בשטח אותם ניתן להזמין כמובן ישירות מהחדר, הלובי וכל אזור אחר במלון.

מבנה החדרים:

מבנה החדרים משתנה במלון ישרוטל בראשית מצפה רמון. החדר הקטן ביותר מכיל כניסה, אזור השינה המכיל סלון ומרפסת, ולבסוף חדר אמבטיה יוקרתי. הבקתות המשודרגות יותר מכילות אך בריכה אישית, מעוצבת ופרטית עם נוף למכתש- אך ורק לאורחים בחדר המדובר.

כתובת המלון: בדרך בראשית 1 במצפה רמון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד זר

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181401 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica