חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לניו יורק - אפשרויות שלא הכרתם

התפוח הגדול הוא בירת הכלכלה והתרבות העולמית ולכן כמעט שלא תמצאו חברת תעופה בינלאומית שלא מפעילה טיסות לניו יורק. אפשר להגיע לעיר הזאת בטיסה ישירה מישראל , בטיסות מאירופה ומעוד יבשות, ואפשר לטוס אליה בטיסות פנים מערים אחרות בארצות הברית. בגלל ריבוי הטיסות משרתים את ניו יורק מספר שדות תעופה שמגדילים את מגוון האפשרויות אך מסבכים מאוד את תכנון הטיול.

טיסות לניו יורק דרך נמל התעופה הבינלאומי JFK - הוא קרוי על שם הנשיא האהוב ג'ון פיצג'רלד קנדי ועם יותר מארבעים ושבע מיליון נוסעים בשנה זהו נמל התעופה הגדול בניו יורק ואחד העמוסים בעולם. שדה התעופה הזה שוכן במפרץ ג'מייקה שברובע קווינס (Jamaica Bay in Queens). המרחק שלו מלב מנהטן הוא בערך חמש עשרה קילומטרים אבל בשעות השיא הנסיעה יכולה להימשך זמן רב. כדי להגיע לעיר אפשר לתפוס את אחת מעשרות המוניות שממתינות בחוץ או לנסוע ברכבת הקלה - Airtrain- שתוביל אתכם היישר אל הרכבת התחתית של ניו יורק.

טיסות לניו יורק שנוחתות בלה גוארדיה - הוא אמנם נושא שם זהה למחלף שבדרום תל אביב אך האווירה בשדה התעופה הזה שונה מאוד. פיורלו הנרי לה גוארדיה שהיה ראש עריית ניו יורק פעל במרץ להקמת שדה התעופה שנושא היום את שמו. בארץ מנציחים את שמו במחלף משום שהיה ציוני נלהב. בלה גאורדיה עוברים כעשרים וחמשה מליון נוסעים בשנה אבל למרות שהוא קטן מ-JFK הוא לא פחות חשוב ממנו. שדה התעופה הזה שוכן ב -Flushing Bay  ו- Bowery Bay  ברובע קווינס במרחק שמונה קילומטרים ממרכז מנהטן עובדה שהופכת אותו לשדה התעופה הכי קרוב לעיר. הבעיה בשדה הזה היא שאוטובוסים הם התחבורה הציבורית היחידה אליו.

טיסות לניו יורק שנוחתות בניוארק - על אף ששדה התעופה Newark Liberty שוכן בניו ג'רזי הוא נחשב לעורק תחבורה חשוב של טיסות לניו יורק. מאחר שהמרחק ממנו למנהטן הוא רק שש עשרה קילומטרים זה לא מפתיע. הסיבה העיקרית לנחות בו היא הטיסות הישירות שמגיעות אליו מערים רבות שמהן אין עוד טיסות לניו יורק.

טיסות לניו יורק, שדה התעופה מק'ארתור לונג איילנד- לונג איילנד הוא אי שבחלקו המערבי שוכנים הרבעים ברוקלין וקווינס ששייכים לניו יורק. גם שדות התעופה הגדולים של ניו יורק שוכנים באי הזה. שדה התעופה מק'ארתור קטן מאוד ביחס אליהם ועוברים בו רק שני מיליון נוסעים בשנה. יש שתי חברות תעופה גדולות שמשתמשות בו U.S. Airways ו-Southwest Airlines. סביר שתנחתו בו אם תגיעו באחת הטיסות הפנימיות שהן מפעילות. המרחק מלב מנהטן לשדה התעופה הזה הוא שישים וחמישה קילומטרים ויש מערכת של הסעות איתה ניתן להגיע בפשטות לעיר הגדולה.

White Plains - U.S. Airways ו-Southwest Airlines נוחתות גם בשדה קטן זה שממוקם בווצ'סטר כחמישים קילומטרים מצפון לניו יורק.

Stewart International Airport - שדה תעופה שממוקם בניו-ווידסור כשמונים קילומטרים צפונית למנהטן.

Teterboro Airport - שדה התעופה הקטן הזה שוכן בניו ג'רזי רק עשרים קילומטרים ממנהטן והוא משרת רק טיסות צ'ארטר וטיסות פרטיות.

אם אתם מחפשים טיסות לניו יורק אפשר לחפש כאלה שמגיעות לכל אחד מהשדות שבכתבה הזאת. אם יותר אפשרויות חיפוש מרחב התמרון שלכם רב יותר והסיכוי שלכם להוזיל עלויות משתפר. קראו עוד: טיסות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מרקס הינה יועצת תיירות ונופש. לפרטים נוספים ומידע אודות טיסות לחו"ל, וטיסות ברגע האחרון , פנו לאתר אל על.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מרקס

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205106 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204992 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195452 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195652 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196400 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182451 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica