חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאילנד - הכל על לינה ואוכל בתאילנד

מאת: ayelet-grinטיולים בחו"ל01/12/2012604 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאילנד היא מדינה מאוד מתויירת, מדי שנה מגיעים אליה כ – 6 מיליון תיירים, וככזו תוכלו למצוא בה סוגים רבים של הוסטלים ומלונות, בכל הרמות. בכל מקום תוכלו למצוא גסטהאוסים המציעים חדרים בסיסיים עם מקלחות משותפות ומאוורר במחירים מאוד מאוד נמוכים, וכן תוכלו למצוא סוגים רבים של גסטהאוסים מעט יותר יקרים (אך עדיין זולים) המציעים חדרים מאובזרים במזגן, טלוויזיה ומקלחת צמודה. בנוסף, ישנם מלונות ברמה בינונית ומלונות פאר המציעים את כל הפינוקים האפשריים – בריכות מפוארות, מועדונים פנימיים, ארוחות כלולות ועשירות, וחדרים מפוארים, מצוידים ונוחים.

באזורי האיים והחופים של תאילנד תוכלו למצוא הרבה מלונות שהם בעצם בקתות עץ המפוזרות על החוף, כמעט עד לקו המים. בקתות אלו מגיעות בסוגים וצורות שונות, בגדלים ומחירים שונים. בקתות גדולות ומפוארות, עם מזגן וטלוויזיה יעלו יותר, ובקתות בסיסיות עם מאוורר בלבד יעלו הרבה פחות. כמובן שגם באזורים אלו ניתן למצוא אתרי נופש (Resorts) מפוארים מאוד, עם בריכות המגיעות כמעט עד שפת הים.

מחירי לינה: לינה בהוסטל או גסטהאוס פשוט ובסיסי עולה בין 200 ל – 600 באהט, במלון ברמה בינונית, בין 600 – 1,800 באהט, ובמלונות יקרים החל מ – 2,000 באהט והלאה.

אוכל בתאילנד
האוכל בתאילנד הוא חוויה, לעין ולחיך. האוכל המקומי המסורתי כולל המון מאכלי ים, נודלס, אורז מטוגן, אגרולים ובשר המוכן בצורות שונות. רבים מהמאכלים חריפים למדיי, ותוכלו למצוא תיבול של שום, ליים, כוסברה, ג'ינג'ר וצ'ילי בכל מקום. במנות רבות תטעמו ירקות מגוונים, פעמים רבות מוקפצים במחבת. התיירות המערבית הנוהרת לתאילנד בכמויות מאסיביות הביאה עמה תרבות אוכל תרמילאית, ובכל פינה בתאילנד תוכלו למצוא תפריטים ארוכים כמו הגלות, המציעים ממרק בוטנים, נודלס ואורז עם עוף מוקפץ, ועד פיצה, המבורגר וטורטייה מקסיקנית. כמעט כל מסעדה מתגאה בהתמחות בכל סוגי המאכלים הקיימים כמעט. האוכל זול, טעים מאוד, והמנות עצומות ומגוונות.

במקומות הומי תרמילאים תוכלו למצוא דוכני פאד – תאי, אטריות מסוגים שונים המוקפצות במקום עם תבלינים וירקות, במחיר של כמה שקלים. כמו כן, אל תוותרו על דוכני השייקים – שייק פירות טרי מכל פרי שתוכלו רק לחלום עליו, בכל שילוב שתרצו, במחירים זעומים, ועל דוכני הבננה לוטי – מעין קרפים/ פנקייקים הממולאים בכל טוב, מנוטלה וקוקוס ובננות, ועד קרפ מלוח עם בייקון.

כשאתם רובצים על אחד מחופיה המדהימים של תאילנד, יעברו לפניכם רוכלים במשך כל שעות היום, המציעים, בין היתר, אננס טרי חתוך לקוביות, אבטיח, קוקוס, תירס חם המוכן לפניכם על מנגל, טבול בחמאה, מנגו ועוד ועוד.

בנוסף, ברחבי תאילנד תוכלו למצוא את מזללות המזון המהיר הנפוצות, כמו מק'דונלדס, פיצה האט וקנטאקי פרייד צ'יקן, אם לפעמים מתעורר בכם חשק לזנוח את הנודלס והאורז.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איילת גרין, יועצת נופש בתאילנד עצמאית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ayelet-grin

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196499 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181541 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica