חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לאמץ חיית מחמד – חתול או כלב?

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד04/12/20121383 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ובכן, אין תשובה נכונה לשאלה זו מאחר ומדובר בשני יצורים מדהימים וחכמים אשר יכולים להוות אושר רב בחיק המשפחה שלך...

אם מעניין אותך לדעת, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ערכה בעבר בדיקה בעניין והתגלה כי רוב הישראלים מעדיפים לאמץ דווקא חתול על פני כלב.

ההבדלים העיקריים בין כלב לחתול:

1. מידת התלותיות. 
כלבים הם חיות אשר נחשבות הרבה יותר תלותיות מאשר חתולים. אימוץ כלב ידרוש ממך הרבה יותר יחס ותשומת לב מאחר שכלב היה חייה הרבה יותר חמה. הכלב יחפש באופן ברור את היחס שלכם, הוא יגרה אתכם שתשחקו איתו ואפילו ידרוש את הטיול היומי שלו (אם כך הורגל). 
לעומת זאת, חתול היא חייה הרבה יותר עצמאית. היא מנקה את עצמה, יוצאת לטיול לאן שמתחשק לה ובוחרת לחזור מתי שתבחר. החתול יודע להסתדר ולהישמר טוב  יותר ויתרחק מכל דבר שעלול לסכן אותו, הכלב יותר סקרן ולכן דורש יותר מעקב ותשומת לב.

2. נאמנות. 
בעניין זה אין עוררין. לא סתם יש פתגם ידוע שאומר ש"כלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם".
כלבים יעניקו מידת חום, אהבה ונאמנות כפי שיקבלו מהבעלים שלהם. תהיו בטוחים שתמיד הכלב יהיה שם כדי לשמוח שהגעתם הביתה, לשחק אתכם, ולהפגין את נאמנותו. 
החתול לעומת זאת נחשבת לחייה פחות נאמנה. היא תהיה נאמנה למקום בו היא תקבל באופן שוטף שתייה ומזון. היא יותר נאמנה לעצמה מאשר לבעלים שלה.

3. עלויות גידול. 
בעניין זה העלויות הן פחות או יותר די דומות. בשני המקרים יהיה עלייך לדאוג לחיית המחמד שלך למזון, טיפול מונע, טיפול וטרינרי בשעת הצורך, מוצרים נלווים (כמו מיטה, קערות וכד'), טיפול נגד מזיקים, טיפול אצל וטרינר ועוד...
אך עניין זה יש המון משתנים וייקבע בהתאם ל: זן חיית המחמד (זן גזעי תמיד יותר יקר), איכות האוכל ורמת הטיפול הווטרינרי שתעניקו לחיית המחמד.

איך לדעת מה עדיף בשבילך?

אחרי שהסכמנו שמדובר בשני יצורים מדהימים, הנה שיטה שתעזור לך להבין מה עדיף עבורך ביחס לשגרת החיים שלך... לכן, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

-          האם יש לך העדפה או הרגשה פנימית בנוגע לחתול או לכלב?

-          האם יש לך זמן לטפל בחיית מחמד? אם כן, כמה?

-          האם את/ה טיפוס שאוהב/ת המון יחס?

-          עד כמה היית רוצה שחיית המחמד תהיה מעורבת בחייך?

לסיכום, אין זה משנה איזו חיית מחמד תבחרו לאמץ העיקר שתעניקו לה תנאים טובים, חום ואהבה ותאפשרו לה את הזכות לחיות טוב וליהנות מסביבה טובה....

רוצה מידע נוסף >>

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר מקיף וערכי בנושא לימודי ספרדית...    http://easy-spanish.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי הרוש

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

מאת: נטלי הרוש רכב31/05/193010 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים רכישת רכבים על מגוון סוגיהם ובמצבים שונים. אין משנה דגם הרכב, שנת הרכב וכ', האם הרכב תקין או שהוא במצב המוגדר כ"טוטלוס". בכל מקרה, יהיה ניתן למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש רכב31/03/192948 צפיות
אם ברשותכם רכב ללא טסט על שמכם ואין בו כל שימוש בהווה או שימוש ייעודי בעתיד, דעו, זה מתכון לבעיות. מעבר לכך שבזמן הזה הרכב מעלה אבק בחנייה, הוא עשוי להיות מחויב באגרות וקנסות. אז למה שלא תמכרו את הרכב לקונה רכבים לפירוק ותמנעו מהעלויות הללו? נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב28/02/192057 צפיות
אנשים רבים משאירים מאחור בעיות כמו אלה, מה זה אומר? הרכב ישן אז משאירים בחנייה וזה הכל פתרנו את הבעיה. אז זהו..ש..לא. רכבים ישנים מביאים עמם בעיות לא מעטות.. למשל, קנסות בשל גרימת זיהום אוויר פוטנציאלית או ממשית ולכן הזנחה לא באה בחשבון. לטובת הכלל ולטובת בעל הרכב יש לטפל בבעיה. הפתרון הטוב ביותר לרכבים הישנים מהסוג שעתיד בקרוב לצאת מכלל שימוש זה לפנות לקונים רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197138 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש רכב31/01/191987 צפיות
מה אנחנו יודעים על מגרשי פירוק? מבחינת רבים מאתנו, הכינוי המוכר הוא "מגרש גרוטאות". רכבים במצבים לא תקינים מגיעים לשם, רכבים שלמעשה כבר אין שימוש בהם והם הורדו מהכביש מסיבות שונות. במגרשים אלו, מגרשי ה"גרוטאות" ניתן למצוא דווקא אוצרות לא קטנים.. נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב30/01/191689 צפיות
הרכב העייף והישן, זה שבזמן אמת עושה לכם הרבה בושות ועושה בעיות בהנעה, בנסיעה שאינה חלקה, הדלתות חורקות ובאופן כללי הוא לא נראה להיט ורואה מוסך יותר מאשר הוא אמור. אם זה המצב חברים יקרים, אנחנו היינו ממליצים לכם שהנסיעה הבאה שלכם תהיה למגרש פירוק..

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810442 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175290 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176174 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/161999 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163194 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167797 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167918 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica