חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאילנד - המקומות המומלצים ביותר לטיול

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בחו"ל09/12/2012766 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאילנד הינה ארץ גדולה ובעלת איים רבים אשר בהם ניתן לטייל בצורה הטובה ביותר ובהנאה גדולה מאוד. יחד עם זאת, אנשים אשר מגיעים אל תאילנד לטיול לזמן מוגבל מבררים מראש מהם המקומות המומלצים ביותר לטיול ברחבי תאילנד על מנת שלא יבזבזו את הזמן במקומות פחות טובים וייהנו מהטוב ביותר שיש לתאילנד להציע להם. חשוב להבין כי המקומות השונים לטיולים הינם שונים עבור כל אחד ופעמים רבות מקום המומלץ לטיול לצעירים אינו מומלץ למשפחות ובייחוד לילדים קטנים. לכן, חשוב מאוד להתאים את המקומות בהם אתם מטיילים לצרכים האישיים שלכם.

לקחת בחשבון את זמן הנסיעה

תאילנד זו לא ישראל ולעיתים נסיעה ממקום אחד לאחר יכולה לקחת שעות ארוכות מאוד ולגזול זמן משמעותי מאוד מהטיול שלכם. לכן, אם אתם מגיעים לתאילנד אל זמן מוגבל בחרו את המקומות בהם תטיילו תוך התחשבות בזמן הנסיעה אליהם. לדוגמא, אם אתם שוהים בתאילנד במשך שבוע בלבד, מומלץ שלא לנסוע למקומות רחוקים מאוד שכן במצב כזה את רוב הטיות תעבירו בנסיעות במקום ליהנות מאטרקציות רבות וטיולים מיוחדים אשר תאילנד יכולה להציע לכם. זו הסיבה לכך שבטיולים לזמן קצר בתאילנד המחשבה על זמן הנסיעות צריכה להיות עמוקה מאוד ועליכם לקחת בחשבון את זמן הנסיעה לכל אטרקציה ואטרקציה על מנת שתוכלו ליהנות מהנסיעה בצורה הטובה ביותר.

להתאים את המקומות לאופי המטיילים

כפי שהזכרנו בתחילת המאמר, ישנם מקומות רבים מאוד בתאילנד אשר יכולים להיות מומלצים עבור צעירים אך לא מומלצים כלל עבור משפחות עם ילדים קטנים. לכן, לפני שאתם ניגשים לטיול כל שהיא או הולכים לאטרקציה ששמעתם עליה בדקו היטב האם היא מתאימה לכם ולאנשים אשר משתתפים יחד אתכם בטיול או לא. בדיקה מראש של המקום אשר אליו אתם הולכים תאפשר לכם להיות הרבה יותר רגועים ובטוחים כי תיהנו במקום בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה ותספגו חוויות אשר יאפשרו לכם לזכור את הטיול למשך זמן רב מאוד ללא כל בעיה.

לסיכום, תאילנד הינה ארץ מעולה עבור טיולים ובה מקומות רבים המומלץ לטייל בהם אך יחד עם זאת ישנם הבדים שונים בין המקומות וההמלצות לעיתים רלוונטיות רק עבור פלח אחד של האוכלוסייה ולכן חשוב מאוד לבדוק כל אטרקציה ובייחוד שמגיעים לזמן קצר, לחשב את זמני הנסיעה לכל מקום כדי לא לבלות את רוב הזמן בנסיעות.

 



תגיות המאמר: תאילנד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131113 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131242 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138629 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131305 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131158 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131268 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196501 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica