חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוטונט - על הזוכה בלוטו אשר גרף לכיסו 192 מיליון

מאת: לוטונטבידור ופנאי - כללי17/12/2012931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בנקודת זמן מסוימת נמכרו לא פחות מ-130,000 כרטיסי לוטו בדקה לקראתההגרלה השנייה בהיקפה אי פעם בארצות הברית אשר נערכה בשלהי חודש נובמבר.לאחר ההגרלה התברר כי שני זוכים, בני זוג ממיזורי וזוכה נוסף מאריזונה יקחולביתם סכום הקרוב ל-200 מיליון דולרים (לפני מסים) כל אחד. בני הזוגממיזורי, מרק וסינדי היל, הגיעו לאסוף את הפרס ימים בודדים לאחר ההגרלהואילו הזוכה מאריזונה הגיע רק השבוע וביקש לקבל את כל הפרס כבר עכשיו ולאלדחות את קבלתו לשנה הבאה מחשש להתדרדרותו של המצב הכלכלי ולהעלאת המיסיםהצפויה בארצות הברית נוכח המצוק הפיסקלי אליו מתקרבת הכלכלה האמריקאית.

קנה כרטיסים ב-10 דולרים


הזוכה מאריזונה, אדם נשוי בשנות ה-30 לחייו, רכש כרטיסי לוטו שעלותם הכוללת הגיעה לסכום כולל של 10$ בלבד. קארן באך, הממונה על הגרלות הלוטו במדינת אריזונה אמרה לעיתונאים כי "הזוכה ואשתו פשוט לא יכלו להאמין כי זכו בפרס הגדול – הם עברו על המספרים שוב ושוב". החוק באריזונה גורס כי בכל מקרה חצי מהפרס שייך לאשתו של הזוכה, וזאת על אף העובדה שהכרטיסים שרכש נרשמו על שמו, וזאת נוכח העובדה שאריזונה היא מדינה המוגדרת בספר החוקים האמריקאי כמדינת רכוש קהילתי.

הזוכה עצמו שבחר לא להיחשף בפומבי אמר כי "קשה לתאר עד כמה אנו אסירי תודה על המתנה הנפלאה שניתנה לנו, אנחנו שמחים מאוד על כך שהזכייה תאפשר לנו לתמוך במוסדות הצדקה ובמטרות שבהם אנו מאמינים בכל לבנו".

משנה מקום משנה מזל

עוד לפני ההודעה כי נמצאו זוכים בהגרלת ה-POWER BALL הגדולה, לא נמצא אף לא זוכה אחד במשך לא פחות מ-16 שבועות. כנראה שהסבלנות וההתמדה משתלמים בסופו של דבר. הקוריוז המעניין ביותר הוא שבטרם עברו בני הזוג לביתם החדש באריזונה, הם התגוררו בפילדלפיה ונהגו לקחת חלק פעיל בהגרלת הלוטו מדי שבוע. מאז שינו את מקום מושבם לפני שנה ועברו למדינה הדרומית, הייתה זו ההגרלה השנייה בלבד בה בחרו לקחת חלק. ועל כך נאמר – משנה מקום משנה מזל.

חברת לוטו נט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001. ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט.
בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה. הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.
שלחו בעזרת לוטו נט ואולי תזכו בפרס. כעת במבצע 6 הגרלות חינם .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001. ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט. בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוטונט

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131844 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

מאת: לוטונטספורט וכושר גופני - כללי01/05/13888 צפיות
רגעי ההכרעה באירופה מתקרבים ולאחר שחזינו בצמד משחקים מרתקים בחצי גמר ליגת האלופות, הגיע הזמן של הליגה האירופאית.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי25/04/131088 צפיות
זוג בריטים שזכו ב45 מיליון ליש"ט מתכננים להשקיע לפחות 5 מיליון מתוך כספי הזכייה בבניית אחוזה ענקית בסגנון הטלטאביז.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי18/04/131133 צפיות
כשלושה שבועות לאחר שזכו בפרס הראשון בשווי 10.8 מיליון דולר בהגרלת הלוטו הגדולה, הגיעה המשפחה לדרוש את הפרס הגדול במשרדי הלוטו.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי07/04/131067 צפיות
ביום בהיר אחד זכה גבר כבן 60 בסכום של 30 מיליון דולר. כך השתנו חייו ללא היכר כאשר הדבר הראשון שעשה היה להתפטר מהעבודה.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי12/03/131157 צפיות
שני זוכים בפרס הגדול בלוטו מאיווה החליטו ברגע הראשון מה לעשות עם כספי הזכייה. הם ידעו כי הם רוצים להחזיר קצת ולהשקיע בעיירה שלהם.

מאת: לוטונטמשחקי כדור03/03/131758 צפיות
קבוצתו של אפי בירנבוים הגיעה לסדרת הטוב מחמישה משחקים נגד עירוני אשקלון עם תחושה ברורה כי דרכם לפיינל פור ליגת ווינר סלולה. אך תחושות לחוד ומציאות לחוד. אחרי שני משחקים מצאה עצמה ראשון בפיגור 2:0 אך בשני המשחקים האחרונים היא הצליחה לחזור לעצמה ולהשוות את הסדרה מול אשקלון ל-2:2. הערב תהיה לה הזדמנות להשלים את המהפך ולהיות הקבוצה השנייה בלבד בתולדות הכדורסל הישראלי שמצליחה לחזור מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165767 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162750 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica