חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זיווד אלקטרוני - מספר דברים שכדאי לדעת

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה17/12/2012930 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם המילה מזוודה מצלצלת לכם באוזן כשאנו מדברים על זיווד אלקטרוני הרי שהדבר די ברור. לעתים מושגים מסוימים נשמעים לנו גרנדיוזיים מדי ולכן חשוב להציג הסברים לגבי תחום מסוים על מנת שכל אחד יוכל להבין במילים פשוטות במה מדובר. בנושא הזיווד למשל, הרי שמדובר ביצירת מארזים איכותיים עבור מפעלים וארגונים שונים בתחומים מגוונים מאוד.

במפעלים אנו יכולים לראות כיצד ממוקמים מכשירי חשמל או ציוד חשמלי מסוגים שונים במגוון של מקומות. לעתים גם מדובר במחשבים גדולים או ביחידות שחשוב מאוד ליצור עבורן מארז איכותי. בזכות תכנון מכאני ברמה גבוהה של מהנדסים מנוסים ובזכות עבודות ייצור מדויקות וקפדניות אפשר לראות כיצד מיוצר זיווד מדויק לכל סוג של מכשיר או ציוד עבודה חשמלי.

רמת התכנון שנדרשת בתחום הזיווד

מי שנחשף לתחום זה רואה מיד כיצד מדובר בעבודות שמציגות דיוק רב. זאת מאחר ומפעלים או ארגונים תעשייתיים הם לא בית פרטי. הכוונה היא שמוצרי זיווד אלקטרוני משרתים מקומות שבהם יש עומס עבודה רב, תנאי סביבה בעיתיים, פעילות שאינה תמיד זהירה של עובדים, ועוד אלמנטים מאתגרים אחרים שמדגישים כיצד רק תכנון מכאני עם מחשבה קדימה ישמור על הפריט המזווד.

סיור קצר ברחבי מפעל מסוים יכול להראות כיצד מוצרי זיווד שונים הם לא רק חזקים ועמידים אלא שהם יוצרו בדיוק רב ובהתאם לדרישה ולתקנים חשובים. עבור מפעלים או ארגונים בתחומים רבים כמו מכשור וציוד רפואי, מערכות מיקרוגל, מכשור אופטי, מערכות תקשורת ועוד אפשר לראות כיצד תכנון מכאני איכותי עשה את ההבדל בין זיווד לקוי לבין כזה שמתאים בשלמות לכל משימה.

האיכות תלויה לא מעט באנשי המקצוע

אין ספק שכיום בזכות מכשור מתקדם וטכנולוגיות מתקדמות מאוד אפשר ליצור לא מעט פריטים ומוצרים חשובים באיכות גבוהה ובדיוק רב. אך בל נשכח את חשיבותו של ההון האנושי מאחר וללא ידע רב בתחום זה של זיווד אלקטרוני וללא יכולות גבוהות של מהנדסים מוכשרים בעלי ניסיון רב קשה מאוד יהיה ליצור פתרונות זיווד אמינים שמשרתים נאמנה כל סוג של לקוח.

מהנדסים בעלי ידע רב בתכנון לפי התקנים המוכרים בעולם הרפואה והצבא הם אלו שמרכיבים נבחרת מנצחת בכל חברה איכותית שמספקת שירותי זיווד ברמה גבוהה. בזכות תכנון מכאני ברמה גבוהה ובזכות ההיכרות של מהנדסים אלו עם תחומי תעשייה רבים הם יכולים ליצור פתרונות מדויקים שמספקים לחלוטין את הלקוחות השונים ועומדים בצורה חוקית בכל תקן נדרש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ELPD - mechanical design קיימת מזה 20 שנה ועוסקת בתחום המכאני והזיווד האלקטרוני, נותנת פתרונות בעיצוב, תכנון וייצור המוצר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיווד אלקטרוני

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה16/05/13844 צפיות
מקור השם פלסטיק (PLASTIC) הוא מיוונית והפירוש שלו הוא "ניתן לעיצוב". אף שהמושג מזוהה גם עם תחום הרפואה האסתטית (ניתוחים פלסטיים) וגם עם אומנות (אמנות פלסטית), הוא מזוהה על פי רוב עם חומרים סינתטיים בחלקם או כולם, המופקים בעזרת תהליכים כימיים.

מאת: זיווד אלקטרוניעיצוב מוצר25/04/131371 צפיות
טכניקות שונות של ייצור זיווד אלקטרוני לדוגמא: לפני שתבחרו את הטכניקה המועדפת עליכם, חשוב שתכירו את ההבדלים בין השיטות השונות.

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה15/03/13864 צפיות
אבל גם בין החברות היצרניות, מעטות הן החברות שמייצרות את המוצר הסופי, מתחילתו ועד סופו. אם ניקח את תחום האלקטרוניקה, למשל, הרי שמוצרים רבים מכילים חלקים רבים. בין חלקים אלה ישנם שבבים, מעגלים חשמליים, מתגים שונים, מוליכים וכן הלאה.

מאת: זיווד אלקטרוניעסקים - כללי27/01/13875 צפיות
אין זה סוד כי ככל שחולפות השנים, הופכת הטכנולוגיה למרכזית יותר ויותר בחיים שלנו. הבעיה היא שרבים מאיתנו תופסים כיום מוצרים טכנולוגיים כמובנים מאליהם, ולא נותנים את הדעת על השלבים הרבים שנדרשים עד לתוצר הסופי. זיווד אלקטרוני הוא אחד התהליכים החשובים, בהקשר הזה- אנחנו ננסה להסביר לכם בדיוק את מהותו.

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה27/01/13854 צפיות
יש לא מעט שלבים בהכנתו של מוצר, ועד שהוא יוצא לשוק ויכול להימכר להמונים, הוא עובר הרבה מאוד תהליכים. אחד התהליכים החשובים ביותר שאותם עובר מוצר, הוא זיווד אלקטרוני, וזה אל במקרה, שכן זיווד אלקטרוני הוא בעל חשיבות רבה.

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה05/11/12932 צפיות
במפעלים שונים אנו רואים כיצד מייצרים תבניות בגדלים ובמידות בהתאם לכל דרישה. בעולם של היום נעשה שימוש נרחב בתבניות מחומרים שונים על מנת לענות על צרכים שונים ומגוונים. מי שעוסק בתחום החשוב כל כך של זיווד אלקטרוני הוא כזה שגם מתמחה בתחום של ייצור תבניות ומספק את שירותיו למגוון רחב של מפעלים, ארגונים וגופים רלוונטיים אחרים.

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה23/09/121069 צפיות
כל תכנון שקשור למעשה לעטיפה החיצונית של מוצרי אלקטרוניקה שונים ומגוונים הוא תכנון של זיווד אלקטרוני. השם, זיווד, נשמע מאיים אך יש להבין ששם זה לקוח מהמילה מזוודה וכשמו כן הוא, משמש כמזוודה או אריזה למוצרים אלקטרוניים כגון, כונן קשיח, מחשב נייד או נייח, מכשיר סלולר וכן כל מכשיר או מוצר אלקטרוני אשר נדרש לעטיפה או אריזה שתפקידה להגן ולשמור על רכיבים אלקטרוניים עדינים במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175179 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica