חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגון ימי הולדת לילדים ובני נוער

מאת: מיכל זימי הולדת19/12/2012707 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ילדים ובני נוער רבים מבקשים לערוך ימי הולדת מיוחדים ומושקעים, בין אם מדובר במקומות מסויימים כמו משחקיה או בית קולנוע או הזמנה של אנשי מקצוע בתחום כגון ליצנים, רקדנים, קוסמים וכל מיני הפעלות למיניהם על מנת לבדר את הילדים ולהראות לכולם עד כמה היום הולדת שלהם מיוחדת. כיוון שכמעט וכולם משקיעים בימי ההולדת שלהם עוד מגיל צעיר, משנה לשנה נהיה יותר ויותר קשה להתעלות מעל כולם.

ימי הולדת הפכו בשנים האחרונות לאירועים גדולים ומושקעים גם בקרב הגיל הרך והיסודי ולא רק בקרב הנערים והנערות. על מנת להפיק אירועים אלה, על ההורים למצוא מקום מתאים כמו גם למצוא הפעלה מיוחדת כגון ליצן, קוסם, מתקנים מתנפחים ועוד. ניתן למצוא אטרקציות נוספות המותאמות במיוחד לאירועי ימי הולדת בצפון מרכז או דרום כמו גם מקומות מסוימים בהם ניתן לערוך ימי הולדת.

ניתן גם לקבל כל מיני רעיונות לימי הולדת לנערות כגון בחירת נושא מסוים ועריכת האירוע לפי נושא זה, לדוגמה: דוגמנות. ניתן לערוך מסיבת יופי שתכלול פדיקור ומניקור, איפור ותסרוקות והבאת תלבושות ובסוף להציב מסלול דוגמנות שכולן יוכלו לעלות ולדגמן. ניתן גם לצלם כל אחת ולתת לה את התמונה כמזכרת מיום ההולדת ואפשר גם לתת מתנה בסוף לכל משתתפת הכוללת לק, מדבקות לציפורניים, שפתון, גומיות צבעוניות או כל מיני פריטים שעולים לכם לראש. ניתן גם לחשוב על רעיונות לימי הולדת לנערים בנושאים שונים בהם מתעניין אותו נער יום הולדת.

אופציה נוספת היא לתת למארגנת אירועים להפיק ולארגן את יום ההולדת או לעשות זאת בעצמינו, תלוי בהיקף האירוע ובתקציב אותו אנו רוצים להשקיע. נניח ואנו מעוניינים במארגנת אירועים, היא תוכל לחשוב ולארגן מסיבת יום הולדת לבנות או לבנים בהתאם למה שנבחר ולקהל היעד ולארגן הפעלות מתאימות ובנוסף תהיה אחראית על הדקורציה של הבית או אותו מקום בו תתבצע המסיבה בהתאם לנושא הנבחר. אם לדוגמה אותה ילדה שחוגגת יום הולדת אוהבת את הצבע הורוד אז כל המקום יעוצב בקישוטים ורודים, רהיטים ורודים, פרחים ובלונים ורודים, עוגה ורודה ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143794 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144036 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144462 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181773 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181422 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181756 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181702 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181438 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181494 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181382 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica