חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות חדשות בכפר סבא

מאת: בועז אבשלוםבתים משותפים20/12/2012886 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דירות חדשות בכפר סבא

עם עליית מחירי הדירות בתל אביב והמרכז, רבים מהזוגות הצעירים פונים דווקא לערי הלווין של איזור גוש דן. מדובר על איזור הדרום הצפוני, למשל, ראשון לציון או יבנה, וגם על איזור המרכז והשרון – למשל, כפר סבא. למרות שגם באיזורים אלו המחירים עולים בהדרגה והדירות הופכות קשות להשגה, עדיין ישנם יתרונות שאי אפשר למצוא בתל אביב, אם אתם זוג צעיר שמעוניין להקים משפחה. נכון, דירה חדשה בכפר סבא יכולה להגיע למחיר של כ-2 מיליון שקלים, בדומה לתל אביב, אבל העלות של "כל מה שמסביב" נמוכה בהרבה, נגישה וידידותית יותר, וכשהמחירים פשוט גבוהים, נקודה, זהו גם שיקול כלכלי וחברתי שיש להתחשב בו.

דירות בכפר סבא

דירת חמישה חדרים במרכז כפר סבא, כאמור, עולה גם היא כבר כ-2 מיליון שקלים. ההבדל הוא בפרטים הקטנים: מדובר על מרכז העיר, קרוב לכל מה שצריך. גני ילדים ובתי ספר, תחבורה ציבורית, מרפאות, מסעדות, גנים ציבוריים, חוגים, חנויות ואפילו דרכי גישה לגוש דן ותל אביב במיוחד. כל השירותים הללו ידידותיים, במחירים "של השרון", ולא קרובים בכלל לעלויות שהייתם משלמים על אותם השירותים בדיוק, בגוש דן. בנוסף הדירה עצמה: היא הרבה יותר גדולה ובמקום הרבה יותר מרכזי בעיר, לעומת הדירה במחיר הזהה ברחוב נידח, מבודד ומוזנח בתל אביב במקרה הטוב. דירה של 150 מטר בכפר סבא, בת חמישה חדרים, שעולה 2 מיליון שקלים היא אולי עול משמעותי על הכיס של מעמד הביניים הישראלי, אבל בכל זאת מדובר בדירה חדשה, עם צנרת ומתקנים חדשים, עם התאמה לצרכי זוג ישראלי ממוצע בשנת 2012, ולא דירה קטנה בת 40 מ"ר עם עלויות שיפוצים בתל אביב. זה מתחיל בדברים קטנים כמו האם יש נעילה מרכזית באינטרקום ועד האם יש סורגים ופלדלת, והאם הדירה "זוללת" חשמל בגלל חשיבה לא אקולוגית בבנייה. על נייר שתי הדירות עולות אותו הדבר, בפועל, זה לא מדויק.

עוד שיקולים ברכישת דירה בכפר סבא (לעומת דירה בתל אביב)

בנוסף, יש לקחת בחשבון, כי לא כל הדירות בכפר סבא עולות כך. אותו כנ"ל גם על נתניה, ראשון לציון או ראש העין. יש דירות יקרות, עם מרפסות גדולות של 15 מטר, חלונות כליל משוכללים ומגרסת זבל בכיור. יש דירות צנועות יותר, חדשות, בנויות לעילא ולעילא ומתאימות לדרישות של זוג מודרני של ימינו, שעולות הרבה פחות, לפעמים גם 30% פחות ממחירי דירה (ששווה הרבה פחות בירידה לפרטים) בתל אביב. עוד עיקרון שיש לקחת בחשבון הוא – שלמרות כל הנאמר, אנשים לא מוכנים לשלם בקלות מחיר כה גבוה של 2 מיליון שקלים בכפר סבא. דירה יוקרתית וחדשה בכפר סבא במחיר של יותר משני מיליון שקלים יכולה "לשכב על המדף", כפי שמעידים סוכני נדל"ן, זמן ארוך – לפעמים שנה, עד שנמצא הקונה המתאים. בתל אביב לעומת זאת, מאד קשה למצוא דירות כי כל מי שמוצא דירה במחיר כזה, קונה אותה מיד.

בשל כך, ובניגוד לתל אביב, מוקמים פרוייקטים חדשים בכפר סבא (ובעוד ערים) עם מחירים משתנים בתוך הפרויקט: למשל, פרויקט חדש שעומדים להקים בצפון כפר סבא, מכיל דירות שעולות 1.7 מיליון שקלים ובקומות הגבוהות, עולות מעל 2 מיליון שקלים.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בועז אבשלום

מאת: בועז אבשלוםטיולים בחו"ל20/12/12742 צפיות
מתכננים טיול בן מספר ימים לחו''ל? נמאס לכם מהנופשונים בהם לא עושים דבר מלבד רביצה בחוף הים? ברור כי יעד אחד מרכזי עומד לפניכם, והוא אירופה. נכון, מדובר כאן במגוון עצום של מדינות ואפשרויות, אבל הבחירה הכללית - לעלות על המטוס למשך מספר שעות בלבד ולהמיר את הכסף ליורו - יכולה לקרב אתכם במידה רבה לעבר חופשת החלומות שלכם.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222349 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222960 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223122 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222953 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222984 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211274 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica