חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולי חורף לתיירים

מאת: Shaiתיירות ונופש - כללי06/01/2013829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיולי חורף לתיירים

עונת החורף נתפסת כ"עונה מתה" מבחינת התיירים. עם זאת, בחינה מדוקדקת יותר תגלה שעונת החורף יכולה דווקא להוסיף רבות לאיכותו של הטיול, כל עוד בוחרים נכון את מקום הטיול. אז איפה אפשר לטייל בחורף בישראל? על כך בכתבה הבאה.

טיולים לירושלים

ירושלים הינה אחת המקומות הקרים בישראל, אך לא הגשומים, ולכן ימים בהירים רבים עומדים לרשותם של התיירים המעוניינים להכיר את עיר הקודש. טיולים בירושלים מצריכים הליכה רגלית רבה וזה לא חייב להיות עם מורה דרך, ומהבחינה הזו עדיף לבחור יום בהיר בחורף מאשר להגיע לעיר ביותר קיץ חם. בחורף הישראלי יהיה הרבה יותר נחמד לשוטת בין הרחובות הציוריים של העיר העתיקה ולחקור את קסמיהן של השכונות הראשונות מחוץ לחומות. ביום קיץ חם, כל תייר, ואפילו הסקרן ביותר, מגיע לנקודה הזו שבה כל מה שהוא רוצה זה לשבת ולנוח בצל.

מעבר לזאת, העיר ירושלים מציעה שלל מוזיאונים, שתמיד יכולים לארח את התיירים אם הגשם יפתיע אותם באמצע הטיול. מוזיאון ישראל למשל מציג שלל מיצגים עתיקים, שמספרים את הסיפור ואת המורשת הן של העם היהודי והן של אזור המזרח התיכון כולו. חלק מרתק ומיוחד במוזיאון מוקדש למגילות הגנוזות השמורות בהיכל הספר.

טיול למצדה

המצדה ממוקמת באזור מדברי, ולכן קשה לטייל שם כבר בעונת האביב הנוחה יחסית. בחורף, לעומת זאת, הטיול במקום יהיה מהנה יותר. ניתן להגיע למקום עם מדריך טיולים בארץ וגם עצמאית. גם במקרה הזה ניתן לבלות יותר זמן באתר עצמו משום שהחום אינו מהווה גורם הפרעה. מעבר לזאת, אם הקבוצה בכושר גופני תקין, ומשתתפי הטיול מעוניינים בטיול אתגרי יותר, ניתן לעלות לאתר ברגל, מבלי להשתמש ברכבל. לטיול מוצלח במצדה כדאי מאוד לבחור יום בהיר, מה שלא צריך להיות קשה במיוחד משום שאין הרבה גשמים באזור.

טיול לאילת

אילת מהווה פתרון מעולה הן לתיירים המעוניינים בנופש פאסיבי והן עבור אלו המעוניינים ליהנות מנופים פראיים ועוצרי נשימה. בין אם בלווי של מדריך תיירים ואבין באופן עצמאי. רוב האנשים שמגיעים לאילת בקיץ לא יכולים אפילו לחשוב על טיול בחיק הטבע, ולכן בקרב מרבית הישראלים אילת נתפסת כאתר נופש בלבד. לעומת זאת, בעונת החורף ניתן לקיים טיול מהנה בחיק הטבע, מבלי להתעייף יתר על המידה. יתרה מזאת, אילת מספקת הזדמנות פז לתיירים ליהנות מאווירה כמעט קיצית באמצע החורף.

טיול אוכל

אם מזג האוויר לא מאפשר טיול באזורים פתוחים, ניתן בהחלט לאגן משא קולינרי מרתק. בארץ הגליל ישנם בעלי מחלבות קטנות, בעלי יקבי בוטיק ויצרני דבש שישמחו לאחר קבוצות של תיירים ולפרוס על שולחנכם ממטעמיהם. התיירים יוכלו לטעום ממטעמי הארץ ואולי גם לקנות מתנות טעימות לקרוביהם שבבית.

ניתן לערוך טיולים מהנים בעונת החורף, המותאמים היטב הן לעונה והן לקבוצה. עם זאת, כדאי לצמצם את גודל הקבוצות בטיולי חורף, וזאת כדי שיהיה קל יותר לעשות שינויים בתוכניות במקרה ומזג האוויר ההפכפך יחליט להשתנות לפתע.

 



תגיות המאמר: מדריך טיולים, מורה דרך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181097 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205109 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204996 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195455 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195657 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196404 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica