חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דילים לפסח 2013 כולל טיסות לאילת

אילת עיר הבילויים האולטימטיבית, העיר שמאפשרת להרגיש חו"ל בארץ. הרבה מנסים לדון על מהות הקסם שבה. יש שיטענו שמדובר בשילוב המדויק של מים כחולים ומדבריות עזות צבעים, יש שיגידו שריבוי התיירים מחו"ל משפיעים על האווירה הכללית, יש שיענו שמזג האוויר הקיצי הנצחי הוא שמשרה את התחושה המיוחדת, יש שיצביעו אל עבר המלונות הנישאים הידועים באיכותם האירופאית, יש שישימו אצבע על העובדה שההגעה כרוכה בטיסה וכן הלאה. השורה התחתונה היא שכאשר מחפשים אחר מקום מפנק ובשינוי אווירה בתחומי הארץ, אילת היא הכתובת.

חופש

חג הפסח מהווה הזדמנות נהדרת להגשים את החלום, להפוך שאיפה למעשה. לא פעם אנשים אומרים לעצמם שכבר שנים לא היו באילת, שצריך לבקר בה, לנקות את הראש, להראות לילדים במה מדובר. אך כאשר יום רודף יום, קשה להתנתק. פסח ידוע כתקופה של חופש. הילדים יוצאים לתקופה של עד שלושה שבועות חופש ממטלות הלימודים וגם בתי העסק מודעים לכך שבתקופה זו רבים לוקחים חופש, אם לטובת מטלות ההכנה לחג ואם לטובת הילדים. על כן כאשר גם ההורים וגם הילדים מסונכרנים מבחינת הזמנים, לשניהם התפנה זמן, יש לנצל זאת בחוכמה.

מעבדות לחירות

כשם שבני ישראל יצאו בפסח מעבדות לחירות, כך בני ישראל של 2013. לא ברור אם מתוך הזדהות לאחינו מפעם, או סתם מתוך תירוץ. פסח הוא ללא ספק התקופה המושלמת אחר חיפוש  של דילים לפסח. דילים לפסח ניתן למצוא בשפע בתקופה זו, החוכמה היא למצוא אחד טוב ואם אפשר שיהיה בארץ ואם בארץ אז במקום הכי שווה- אילת.  דילים לאילת ניתן למצוא אצל סוכני הנסיעות שונים ועל גבי דפי האינטרנט, כל שצריך הוא למקד את החיפוש ואז צפויים לצוץ עשרות דילים לאילת. חשוב לעשות תהליך זה באופן סובלני, כדי לא להתפשר.

פסח

אם בחג הפסח הרגיל אתם כבר בקיאים בתהליך המשפחתי המוכר של מי מזמין את מי. מי זוכה להיות אורח ומי נושא בנטל של להיות מארח, הרי שנופש משפחתי פותר את הסוגיה. אף אחד אינו צריך לערוך את השולחן, לעמוד שעות בתורים האינסופיים של הסופר, לספור כיסאות ולחשוב על מקום הטמנת האפיקומן. חופשה משפחתית באילת מבטיחה "נטל" שווה בכמות השלווה וההנאה. אין כמו להגיע לשולחן ארוך, לבחור משלל המטעמים, לסיים בקינוח ובסופו של דבר להשאיר הכול על השולחן ולעבור לעבר המיטה המוצעת לטובת שינה של אחרי הסעודה.

טיסה מול נסיעה

לאילת יש שתי דרכי הגעה. האחת מתמקדת בנסיעה והשנייה היא טיסות לאילת. נסיעה לאילת לרוב תצא יותר משתלמת מבחינה כספית, במיוחד אם מדובר במספר נפשות, אך במקביל יש לאופציה זו מספר חסרונות. קודם כל חלק ניכר מזמן החופשה הולך על זמן הנסיעה הארוכה, שנית לאחר שמגיעים לאילת ונוסעים באוטו ממקום למקום יש להתעמת אם נושא החניה ושלישית אין את התחושה החגיגית שיש בטיסה. אין מה לעשות, תמיד טיסות לאילת מכניסות ישר לאווירה של חו"ל, אז אומנם אין דיוטי פרי מפנק כמו בשדה התעופה בן גוריון, אך בשביל זה יש את אילת עצמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205107 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204993 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195453 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195654 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196401 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182451 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica