חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגירה לקנדה 2013 – סקירה כללית.

מאת: איגורעבודה וקריירה - כללי01/02/20131095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדור הארץ מונה כיום קרוב לשבעה מיליארד בני אדם. בכל רגע נתון, נמצאים מיליוני אנשים בתנועה ממקום למקום, קרי הגירה.ישנן חברות המייצאות מהגרים ומן העבר השני קיימות מדינות קולטות הגירה. בחלק מהמקרים מדובר במדינות הקולטות הגירה בעל כורחן ואילו חלק אחר מווסת את קליטת ההגירה. הגירה לקנדה 2013 היא משאת נפשם של בני אדם רבים בעולם. מאידך, מיקומה הגיאוגרפי מקשה על פלישה המונית אליה, למרות גודלה העצום. גם פעילות נמרצת של רשויות ההגירה מונעות כל סיכוי לניצול היחס החם של קנדה למהגרים כדי ליצור פלישה.

הגירה לקנדה 2013 – מיזוג של תועלת חברתית ותבונה כלכלית

לעומת מקומות המצויים בקריסה כלכלית, סובלת קנדה מבעיה הפוכה: האוכלוסייה שם דלילה ביותר ואילו המשאבים העומדים לרשותה גדולים מאד. הדבר מאפשר יצירת פיתוח כלכלי מתמיד ועקבי, לתועלת כל האזרחים. זה עקה, שגידול האוכלוסין הטבעי בקנדה הוא מזערי ואיננו תומך בהתקדמות כאמור.

ממשלות קנדה בעשורים האחרונים צפו את הנולד ואישרו כניסת מהגרים חדשים למדינה. המטרה של הצעד הזה כפולה – מצד אחד להעשיר את השכבה האינטלקטואלית והמקצועית במדינה הנפלאה הזאת, ומצד שני ליצור את גידול האוכלוסין המיוחל, המאפשר התפתחות כלכלית תקינה.

חוקי ההגירה והדרישות שמציבה הממשלה כמו גם כל אחד מהפרובינציות והטריטוריות בקנדה בפני מבקשי אשרת הגירה לקנדה 2013 הם תוצאה של ניסיון מצטבר. בתחילה התאפשרה כניסת מהגרים על סמן אישורי השכלה בלבד, תוך אמונה שאת השפה ירכשו במקום. לאחר שהתברר כי רבים מהמהגרים זייפו אישורים ורבים אחרים פשוט לא השכילו ללמוד את אחת מהשפות הרשמיות, החלו שלטונות ההגירה בעקביות ובהתמדה לשנות את הדרישות ולהגדיל את הפיקוח על אמינות האישורים. בתוך כך הוחל בתהליך של בחינת הידע באחת מהשפות הרשמיות לאחר בקשת הבקשה לאשרת הגירה. בשנה האחרונה השתנתה המדיניות וסימנה את ידיעת השפה האנגלית ברמה הנדרשת כתנאי להגשת הבקשה ולא כתנאי לקבלת האשרה.

שיטת הניקוד – מבחן ההתאמה האולטימטיבי

מכל המדינות קולטות ההגירה בעולם, דומה ששיטת הבחינה היעילה והמעשית ביותר נמצאה על ידי ממשלת קנדה. השיטה כאמור היא שיטת הנקודות, המאפשרת לכמת את המרכיבים השונים בביוגרפיה של מי שהגיש בקשת הגירה לקנדה 2013 ולהפוך אותם להערכה מוחלטת. כך יכולים שלטונות ההגירה לאשר או לדחות בקשות, במידה רבה של ביטחון שהמעשה הוא אכן מוצדק.

השיטה כאמור כוללת מספר אמות מידה, כשכל אחת מהן מקבלת מספר נקודות. הצבירה הכללית יכולה להגיע עד מאה (100) נקודות. בין השאר נמדדים ומוערכים המרכיבים הבאים:

ידיעת אחת השפות הרשמיות: בקנדה מתקיימות זו לצד זו שתי שפות רשמיות – האנגלית והצרפתית. כל מי שמעוניין להגר לקנדה ולקחת חלק בחיי הכלכלה והחברה שם, חייב לדעת את אחת השפות הללו ברמה מספקת. הרמה נקבעת על ידי שלטונות ההגירה ואולם מדובר בהבנת הנשמע, קריאה וניהול שיחה יומיומית מצד אחד ו/או שיח ברמה מקצועית נאותה. ככל שהמקצוע מורכב יותר, כך הופכת ידיעת השפה לנדרשת יותר. שלטונות קנדה אינם מעוניינים לחזור על שגיאות העבר, כאשר אנשים בעלי תעודות אקדמיות באיכות יוצאת מן הכלל קבלו אשרות הגירה, אבל מעולם לא ניצלו את הידע ואת הכישורים המקצועיים שלהם. הסיבה העיקרית לכך הינה חוסר היכולת לעמוד בדרישות הפה של הגופים המקצועיים המקבילים במדינה.

השכלה: תעודות השכלה ומקצוע היוו מאז ומעולם יתרון למבקשי אשרת הגירה לקנדה. עם זאת,השלטונות מתנים את קבלת האישורים באישור תקפות של גוף נוטריוני בלתי תלוי ובמבחני ידע ושפה, כאמור בסעיף הקודם.

שתי דרישות אלה הן רק מקצת הדרישות. תקצר היריעה מלתאר כאן את כולן ואולם ניתן לומר שהן כוללות מצב בריאותי, היעדר רישום פלילי, תעודות מקצועיות ועוד. אשרת הגירה לקנדה 2013 היא בהחלט מטרה נכספת עבור רבים, ואולם על מנת לקבל אותה יש לעמוד בשורה של דרישות.

הגירה לקנדה 2013

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איגור

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222929 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222800 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187376 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187535 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187484 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188023 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179616 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica