חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ניקיון למשרדים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון12/02/20131401 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עוברים דירה ? בהצלחה ! יש המון דברים שצריך לסדר כאשר נכנסים לבית חדש – כבלים , חשבונות, רישום כתובת, הובלה , ריהוט, מוצרי חשמל ומה לא. הכי טבעי מבחינתכם שתרצו להכנס לבית חדש ומרשים. האם באמת יש לכם מספיק זמן לקרצף ולנקות את הבית ? אולי בסוף – שבוע. הזמן היחידי שבו אתם נחים מהעבודה.

שירותי ניקיון – לדירה חדשה או מיד שנייה

אין זה משנה אם הדירה שלכם מגיעה ישירות מקבלן או הייתה בבעלותה של משפחה אחרת – הדירה שלכם דורשת ניקיון. אבק מעבודות הקבלן או סתם הזנחה מתוך ידיעה שהם הולכים לעזוב, הבית מלוכלך ! זה הזמן בשבילכם לקרוא לחברת שירותי ניקיון . בימינו שירותי ניקיון ואחזקה הם לא מותרות לבעלי אמצעים או צורך עבור כמעט כולם .

מה כוללים שירותי ניקיון

שירותי ניקיון כוללים לא רק שירותי של ניקיון הבית והמשרד באופן שוטף ולפני כניסה לבית חדש אלא דברים נוספים מלבד ניקיון משרדים – פוליש לפרקט ולרצפות , שירותי הדברה , תחזוקת גינה וניקיון שטיחים. אז לפני שאתם הולכים להזמין שירותי ניקיון – עשו בירור ובדיקה לגבי שירותים אלו , בעיקר לגבי המחיר . לעיתים – רצוי להזמין חלק מהשירותים בנפרד מבעל מקצוע מתמחה לפי צורך מיוחד או שעדיף להסתפק במה שמציע לכם שירותי ניקיון משרדים , בעיקר בגלל המחיר .

בדיקות לפני הזמנת שירות לניקיון משרדים

חשוב לדעת ולזכור כי מרבית האנשים שעוסקים בניקיון הינם מעוטי יכולת, פועלים זרים או בני מגזרי מיעוטים – הדבר פוגע באופן ישיר בתנאי ההעסקה שלכם ( שכר, תשלומי אש"ל , נסיעות לעיתים נמנעים מהם ) לכן רצוי לערוך בדיקה מקיפה כי ספק שירותי הניקיון שלכם עובד לפי חוק ומתייחס לעובדי בצורה אנושית ומכובדת. אולי ספק שירותי ניקיון המשרדים כזה יהיה קצת יותר יקר, אך אתם תהיו בטוחים שאתם לא עוברים על החוק והעובדים אצלכם עובדים במוטיבציה גבוהה ככל הניתן .

לפני שהפועל מגיע

עשו רשימה של דברים בביתכםבמשרד שדורשים ניקיון. כך הוא ידע במה להתמקד יותר ואתם תהיו יותר מרוצים מהתוצאות הסופיות . אפשר להשאיר טיפ קטן ולוודא כי יש לו את כל הכלים הדרושים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131781 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131829 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131675 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211482 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171795 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica