חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שכפול דיסקים

מאת: אספגיל שכפול דיסקיםחומרה25/02/2013731 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו (לפחות הצעירים שבנו) חושבים על שכפול דיסקים כעל דבר של העבר אך אין דבר רחוק יותר מהאמת… תעשיית השכפול דיסקים אשר תפסה כותרות בתחילת שנות התשעים עם ההמצאה של הCD הסטנדרטי ולאחר מכן ההמצאה של הCD-RW (דיסק עליו ניתן לצרוב מספר פעמים) היא עדיין תעשיה מובילה אשר מספקת שירותים לחברות ענק ברחבי העולם.

כמעט כל בית תוכנה ויצרן חומרה אשר מספק את החומרה שלו לצד דרייברים עושה זאת על ידי פנייה אל חברה מקצועית לשכפול דיסקים וייצור המוני של דיסקים עבור המוצר שלו. קיים הבדל משמעותי בין שכפול דיסקים במכשיר שאיננו יעודי לכך ועוד יותר על ידי מישהו שאיננו מנוסה בכך.

קיימת חשיבות גדולה לאיכות הדיסק ולאיכות תהליך השכפול שהוא עובר כיוון שאם קיים בו חוסר איזון ואפילו קטן    אורך החיים שלו יפגע בצורה משמעותית וזאת מכיוון שהוא מסתובב בצורה מהירה בכונן התקליטורים ולכן כל חוסר איזון מוביל לכך שהוא אינו מסתובב בצורה מאוזנת וכך נהרס מהר מאוד.

תעשיות בהן נפוץ השימוש בשירותי שכפול דיסקים

השימוש בשירותי שכפול דיסקים נפוץ בתעשיות רבות ביניהן:

  • מוזיקאים, זמרים ולהקות
  • מפיקי אירועים
  • בתי תוכנה בכל קנה מידה
  • יצרני חומרה
  • גופים מסחריים שונים
  • בתי עסק שונים למטרת מצגות
  • מוסדות ממשלתיים וצבאיים
  • ועוד ועוד ועוד…
שכפול דיסקים הוא תהליך בן שלושה חלקים

שכפול דיסקים איננו צעד יחיד ולמעשה נחלק לשלושה חלקים והם:

הצעד הראשון בתהליך של שכפול דיסקים הוא כמובן השכפול עצמו של המאסטר (דיסק המקור הראשוני) למספר גדול של עותקים על פי הצורך. לעיתים יש ליצור כמה מסטרים כדי לשמור על איכות הדיסקים שאנו רוצים לצרוב כדי שלא לאבד איכות בתהליך השכפול.

החלק השני של תהליך שכפול דיסקים בצורה מסחרית הוא הדפסה על הדיסק עצמו ואני מתכוון להדפסת הגרפיקה או הלייבל על הדיסקים… ישנן כמה שיטות לבצע הדפסה על דיסקים כשהמובילה שבהם נקראת הדפסת משי והיא שיטה בה שוזרים חוטים זעירים על הדיסק. שיטה זאת נחשב למתקדמת ביותר ומאפשר הדפסה של כמעט כל גוון רצוי מבלי לפגום באיכות התמונה ובאיכות הדיסק.

השלב השלישי הוא כמובן אריזת הדיסקים. פעמים רבות נגלה כי אותן חברות שכפול דיסקים מטפלות בדיסקים כולל הדפסה של חומרי האריזה שלהם והאריזה הפיזית של הדיסקים. לאותן חברות ציוד מכני מתקדם אשר עושה את כל זה תוך פיקוח של עובד החברה.

אני מקווה שמצאתם מאמר זה למעניין ואינפורמטיבי.
המון בהצלחה, מומחה שכפול דיסקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אספגיל שכפול דיסקים - החברה המובילה בישראל לשכפול דיסקים למוזיקאים, בתי תוכנה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אספגיל שכפול דיסקים

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187167 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173393 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162101 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161836 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161789 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica