חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוכל לאיגואנות – הדרך שלך לגדל את האיגואנה שלך נכון

 

לאנשים רבים יש נטייה לחשוב שאיגואנות אוכלות אך ורק חסה כפי שאנשים נוטים לחשוב שנשים אוהבות אך ורק יהלומים ולא אוהבות גם אבני חן נוספים על טבעות אירוסין (ואין זה משנה אם מדובר על טבעת אירוסין טוויסט או טבעת אירוסין סוליטר). מדובר הרי על מיתוס. איגואנות אוכלות שפע של ירקות ופירות ובמאמר הנ"ל נחקור את הנושא מעט יותר לעומק כך שתוכלו לדעת מה להאכיל את האיגואנה שלכם ובמה בשום פנים ואופן לא להאכיל אותה.

אוכל לאיגואנות

איגואנות בדרך כלל אוכלות דברים צמחוניים ולא בשר. אוכל של איגואנות מוכרח להכיל הרבה ירקות שהינן בעלות ערכים תזונתיים גבוהים, לא מומלץ להאכיל את האיגואנה אך ורק חסה על בסיס גבוהה. כמו כן, מומלץ להביא לאיגואנה כל מיני תוספי מזון וויטמינים שונים שיכולים לשמור על בריאותם.

אז מה אסור לתת לאיגואנה לאכול? לאיגואנה אסור בשום פנים ואופן לאכול כרוב, תרד, כרובית, עגבנייה, ברוקולי, ארטישוק, כרוב סיני, כרוב עלים, כרוב ניצנים. כמו כן, רצוי להימנע מאבטיח וגבינות. שאלה נוספת שנשאלת אודות איגואנות היא מתי וכמובן שגם כמה צריך להאכיל איגואנה, אז ככה: איגואנות עד 25 ס"מ צריכים לאכול פעמיים ביום, איגואנות גדולות צריכות לאכול פעמיים ביום. חשוב מאוד לתת לאיגואנות לשתות כמה שיותר ולחשוף אותן. כמו כן, זכרו – איגואנות הן בעלות דם קר ולכן יש לדאוג להם לחימום בין אם זה מזרון או גוף חימום על מנת לשמור על בריאותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת מנדלסון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת מנדלסון

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 07/05/151173 צפיות
עיצוב רהיטי יוקרה – כיצד זה עובד? אז בואו נחזור לשאלה שעמה פתחנו את המאמר הנ"ל – כיצד אנחנו נעצב עבורכם את הרהיטים ומדוע לבחור דווקא בנו? ובכן, בדרך כלל כאשר לקוחות מגיעים אלינו, הם מגיעים עם מעצבי פנים ואדריכלים שאלו, בזכות הידע והיכולות המקצועיים שלהם, יודע כיצד לכוון את קהל לקוחותם

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 05/05/151188 צפיות
לעיתים יש צורך בפיתרונות יצרתיים על מנת לספק לבית מראה פתוח ומרווח יותר. לעיתים, הבעיה היא לא בגודל הבית אלא דווקא בחדרים ספציפיים החל מהמטבח ועד לחדרי ארונות, חדרי אמבטיה וכן הלאה. לבעיה זו בשנים האחרונות נמצא פיתרון יוצא מן הכלל שממשיך להתפתח עם השנים, כן, ניחשתם נכון – דלתות הזזה.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 04/05/151193 צפיות
הרבה יותר קל לערוך מעין רשימה של – מדוע כן ומדוע לא – עבור מוצר שרוצים לרכוש, זה בדיוק מה שאנו עומדים לעשות כעת. אנו נציג בפניכם מדוע אתם פשוט חייבים לבחור בדלת פלדה לכניסת הבית שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 14/04/151026 צפיות
על מנת להצליח לשלב את שני האלמנטים המעט פרדוקסליים הללו – דלתות מעוצבות כעת ואלו שסביר להניח יהיו מעוצבות גם בעתיד, יש לעשות דבר אחד: לבחון היטב קטלוגים ומדוע? ניתן תמיד בעיצובי דלתות לראות אלמנטים שחוזרים על עצמם החל מידיות ועד לאלמנטים בדלתות עצמם. כך למעשה ניתן לרכוש דלת שהאלמנטים שלה, על פי קולקציות קודמות, מוכיחות שהסגנון שלה (פחות או יותר) נישאר חדש, מרענן ומעניין!.

מאת: ליאת מנדלסוןרהיטים08/04/151233 צפיות
כן, תופתעו, לא רק אתם עוסקים בשאלה זו ממש: כיצד מחליטים על דלת שתתאים לבית זו שאלה שמעסיקה אנשים רבים שנמצאים ממש לפני רכישה של דלת חדשה אשר תעטור את ביתם. הסיבה לכך, שרבים תוהים אודות סוג הדלת, מתמקדת בעקבות שתי סיבות עיקריות: ראשית כל, המחיר – איש איננו רוצה להוציא סכומים המגיעים (בדרך כלל) לכמה אלפים ולאחר מכן להתאכזב מהמוצר שרכשו.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 03/04/151280 צפיות
האפשרויות הינן רבות ואנו ננסה לחלקן על פי הצבעים, האפשריים, שיכולים להיות בביתכם (כמובן שמדובר על צבעים סטנדרטיים שלרוב עוטרים את קירות ביתנו). אפשרות 1: צבע לבן. כאשר מדובר על קירות הצבועים בצבעי לבן הרי שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות. ניתן לקחת את כל גווני הדלתות שקיימים והפונקציות היחידות שמשנות הן העלות וסוג הדלת (זכוכית, הזזה וכיוצא מכך).

מאת: ליאת מנדלסוןקידום אתרים13/01/151186 צפיות
כן, אנחנו יודעים מה אתה חושב – מה הקשר בין קידום אתרים לבין אפיון אתר ובדיוק לשם השאלה הזו התכנסו כאן היום. רבים אינם מייחסים לכך חשיבות ולמעשה חושבים שעל ידי מחיר נמוך של בניית אתר ולאחר מכן מחיר נמוך של קידום האתר, הם יוכלו להגיע ללקוחות. אז נכון – אפשר למצוא מחירים נמוכים הן בבנייה והן בקידום אך הבעיה מתחילה כאשר הקידום נהדר אך האתר עצמו בעייתי.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195904 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173617 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173362 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173168 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172817 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172729 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172435 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica