חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 טיפים להפקת כנס

מאת: מרכז הירידיםהפקת אירועים05/03/2013987 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדי להבטיח את הצלחת הכנס שלכם, ואת ההנאה של המוזמנים שלכם, יש לא מעט דברים שעליכם לעשות. אנו מביאים בפניכם מספר טיפים שאולי יקלו עליכם במעט מהעומס הכרוך בהפקת כנס:

טיפ ראשון: אל תתפשרו בבחירת הלוקיישן המושלם עבור הכנס שלכם

לוקיישן הוא אחד מהגורמים שישפיעו יותר מכל על מידת ההצלחה של הכנס שלכם. בין אם אתם מפיקים כנס עבור הלקוחות שלכם ובין אם מדובר בכנס פנים ארגוני, בראש ובראשונה אתם צריכים לעשות כמיטב יכולתכם על מנת לוודא שהמוזמנים שלכם ייהנו מהשהות שלהם בכנס. בחירת המקום המתאים עבור הכנס שלכם היא חלק בלתי נפרד מתהליך ההפקה, ועליכם להתייחס לנושא זה בכובד ראש.

טיפ שני: תנקטו בכל אמצעי השיווק אשר עומדים לרשותכם

כמות המשתתפים היא גורם נוסף שישפיע על הצלחת הכנס שלכם. ייתכן שאינספור מתעניינים אישרו את הגעתם בדף האירוע בפייסבוק, אבל כולנו יודעים כי מדד זה איננו אומדן מדויק. לכן אתם חייבים לשווק אותו בכל דרך אפשרית: יחסי ציבור, פרסום מסיבי ברשתות חברתיות, קמפיין אימיילים וכל האמצעים הישנים והחדישים שעומדים לרשותכם.

טיפ שלישי: הקדישו חשיבות ליצירת אווירה חיובית ומזמינה

אין כנס הדומה במדויק למשנהו ובכל כנס שוררת אווירה מקורית אשר מורכבת מגורמים רבים. כמובן שהמוזמנים לכנס משפיעים במידה רבה על האווירה, אבל ישנם עוד גורמים נוספים עליהם אתם יכולים להשפיע בצורה ישירה: הקפידו על תפאורה נעימה, על מוזיקה להנעמת המוזמנים, על  קייטרינג מכובד, על קבלת פנים חמימה מאנשי הצוות, מתנות קטנות ליצירת רושם חיובי וכדומה.

טיפ רביעי: הקפידו על לוח זמנים

לוח זמנים שנקבע מראש בקפידה יסייע לכם לשמור על מבנה הכנס ולהבטיח את הצלחתו. בנוסף על כך שהמוזמנים לכנס יידעו מתי מתקיים כל אירוע, כך גם כל המשתתפים ואנשי הצוות האנשים בכנס יידעו את מקומם ואת הזמנים המדויקים שבהם עליהם לעשות את עבודתם.

טיפ חמישי: תערכו סיור במקום לפני מועד תחילת הכנס

מומלץ שתבקרו במקום הכנס מספר ימים לפני תחילתו,  על מנת לבצע מול הלוקיישן הנבחר את כל התיאומים הנדרשים : סגירת לו"ז, סידור האולם, הזמנת ציוד טכני, סגירת תפריטים וכד'. כך אתם תוכלו לוודא מראש כיצד הצוות במתחם הכנסים נערך לקראת המוזמנים שלכם ולדעת בוודאות שהכל מתקתק ומוכן לכנס שטרחתם ויגעתם על הפקתו. תערכו  סיור  במתקנים השונים שישמשו אתכם בכנס, תוודאו  כי עובדים הציוד הטכני יפעל כראוי וכי ישנו ליווי של טכנאי צמוד במהלך הכנס,, תערכו מבדקי טעימה במזנונים הסמוכים – ובקיצור, תעשו את כל מה שאתם יכולים כדי לוודא שהכל עובד בדיוק כפי שתכננתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרכז הירידים והקונגרסים בישראל בע"מ

משנת 1933 ועד היום מרכז הירידים משמש בית למסחר ולתרבות בתל אביב ובישראל.
מרכז הירידים הינו המתחם הגדול והמקדם בישראל לעריכת כנסים, תערוכות, ירידים, בחינות, מופעים ואירועים בקנה מידה בין-לאומי.
במתחם נערכים מאות אירועים ותערוכות המושכים אליהם למעלה מ-2.5 מיליון מבקרים בשנה.

לפרטים נוספים:
טל': 03-6404401
פקס: 03-6404494
www.fairs.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרכז הירידים

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211615 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202356 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195912 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191787 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191570 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191684 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181685 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica