חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם הפרמטרים בשביל לעבוד בחברה לביטחון?

אזרחים רבים מעוניינים לעבוד בחברת אבטחה. אך, האם זה מתאים לכל אחד ? מהם הפרמטרים לעבודה בחברות אבטחה ?

עבודה בחברת אבטחה הינה עבודה אשר מתאימה לאזרחים מכל קצוות האוכלוסייה בישראל. כיום, כאשר מספרם של השומרים והמאבטחים בישראל עומד על למעלה מ-100,000 עובדים (על פי נתונים שפורסמו לאחרונה על ידי מינהל מחקר וכלכלה במשרד התמ"ת), אין ספק כי קשה לסווג את המועסקים בענף לקבוצת אוכלוסייה כזו או אחרת.

עובדי חברת אבטחה פרטית יכולים להיות צעירים או עולים חדשים, אשר עובדים בעיקר בתפקידי אבטחה "פשוטים", ולעיתים מדובר ביוצאי יחידות קרביות המועסקים במסגרות יוקרתיות כגון אבטחת אישים, אבטחת מתקנים ביטחוניים רגישים וכדומה. חברת אבטחה יכולה להעסיק מאבטחים חמושים וכן מאבטחים שאינם עובדים עם נשק צמוד. הכל תלוי כמובן באופי התפקיד, מהות ההתקשרות עם הלקוח, צורכי חברת האבטחה וכדומה. מיותר לציין כי רבים מעובדי חברות אלה מועסקים במסגרת משרות נוספות כגון מודיעין, מחשבים, פקידות, הקלטה וכדומה.

תנאי קבלה משתנים
תנאי הקבלה לחברת אבטחה משתנים אפוא מחברה לחברה ומתפקיד לתפקיד. ישנן חברות אבטחה אשר מוכנות לקבל לשורותיהן גם עובדים חסרי ניסיון ו/או מאבטחים מבוגרים. לעומת זאת, ברור כי קיימים גם תפקידים אחרים הדורשים מהעובד להיות בעל רקע קרבי וכושר גופני. לא אחת, חברת אבטחה פרטית מעסיקה רק לוחמים לשעבר בעלי רובאי מסוים.

במקרים בהם החברה פועלת גם במסגרות בינלאומיות, ייתכן בהחלט שהמאבטח/השומר יידרש להציג ידע בשפות ואף דרכון זר. חברות רבות העוסקות בשירותי אבטחה פרטית מקפידות גם על הכושר הגופני והמקצועי של העובדים. לדוגמא,  כניסה לעבודה נעשית על בסיס קורס מיוחד, והעובדים יוצאים מדי שנה לימי ריענון הכוללים מבחני כושר ומיומנות בנשק.

עבודה בחברת אבטחה פרטית עם עבר פלילי?
פרמטר רלבנטי נוסף מבחינת תנאי הקבלה לחברת אבטחה פרטית הינו העדר רישום פלילי. כיום, ישנם גופים רבים אשר מפקחים על פעילותן של חברות העוסקות במתן שירותי אבטחה פרטית בישראל. הגופים המפקחים כוללים (בין השאר) את משטרת ישראל, משרד התמ"ת ומשרד הפנים. חברה לאבטחה איננה יכולה לפעול ללא רישיון מסודר כחוק. רישיון זה מוענק לחברה על בסיס קיומם של מספר תנאים. לדוגמא, כל אישור רישיון עובר דרך מסדרונות המשטרה ועובדי חברת האבטחה חייבים להיות ללא רישום פלילי (קל וחומר כאשר הם עובדים חמושים).

B.T.S היא חברה לאבטחה בניהולו של אל"מ בני טל, החברה מתמחה ב- אבטחה אלימה, שומרי ראש, אבטחה לפוליטיקאים, מאבק בדמי חסות, מאבטחים להוצאה לפועל, מבצעי אבטחה מסוכנים ועוד... ניסיון של 33 שנים!
התקשרו : 03-5272874/9

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטי
לפרטים נוספים :

http://www.bts-security.com/company-profile

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אל"מ במיל. בני טל

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139075 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי17/07/131380 צפיות
המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132035 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132262 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131918 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי11/06/131228 צפיות
המצב בו אדם מוצא את עצמו מותקף ברחוב, עשוי להוביל לשיתוק עקב פחד או חרדה. שמירה על קור רוח, ושימוש באמצעים נכונים, יכולים לאפשר התגוננות טובה יותר מפני מצב של תקיפה בלתי צפויה ברחוב.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131980 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222911 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222783 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187359 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187516 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187463 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188006 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179598 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica