חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בחו"ל - הכי פשוט שיש

מאת: Travel infoתיירות ונופש - כללי12/11/2009937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם שבחופשה השנתית שלכם  אתם הולכים לשכור רכב, לטייל לכם בצפון איטליה והאגמים או, לפנק את הבת זוג בחופשה רומנטית בריביירה הצרפתית!
אז מה עושים? איפה מתחילים? ומה כדאי לדעת לפני שמחליטים לשכור רכב בחו"ל?

1. השכרת רכב  כוללת עלות בסיסית ליום השכרה שמתומחרת על פי קבוצת הרכב שתחליטו לקחת והגבלת ק"מ על פי התנאים של ספק השכרת רכב בארץ או בחו"ל.
יום השכרה לרכב נחשב ליום בו הוא היה אצלכם במשך 24 שעות מרגע הלקיחה.

2. עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון בזמן הזמנת הרכב השכור הם הביטוחים שמהווים חלק בלתי נפרד מעלות השכרת הרכב שנותנת לכם להרגיש פי כמה וכמה יותר בטוחים ורגועים.שימו לב...ישנם ביטוחים שהינם בגדר חובה, אך ישנם גם ביטוחים שלשיקול דעתכם.

3. לפני הנסיעה לחו"ל בדקו את מזג האויר ביעד אליו אתם נוסעים למקרה ותצטרכו ציוד עזר כגון שרשראות סקי ביעדי הסקי השונים ברחבי העולם.

4. חובה עליכם להציג כרטיס אשראי בינלאומי במעמד קבלת הרכב בחברת השכרת הרכב בשדה התעופה או במרכז העיר.

5. הפרטים הרלוונטים בעת ביצוע ההזמנה לרכב שכור בחו"ל מול סוכן הנסיעות או מול ספק הרכב הם:
5.1 שם הנהג וגילו באנגלית בלבד.
5.2 תאריך ושעת לקיחת הרכב וכמובן לא לשכוח את תאריך ההחזרה.
5.3 היכן תרצו לקחת את הרכב? בשדה התעופה? או במרכז העיר?
5.4 לאיזה קבוצת רכב שייך הרכב אותו תרצו לשכור במהלך החופשה והטיול בחו"ל?
5.5 בדקו מהו מסלול הנסיעה שלכם אם הרכב, ישנם מדינות בהם המעבר עם רכב שכור
הוא קצת בעייתי ומומלץ להתייעץ על כך עם סוכן הנסיעות או נותני שירותי השכרת
הרכב בחו"ל.

6. ושאתם מגיעים לשדה התעופה ומקבלים את הרכב שהזמנתם אל תשכחו להצטייד בשובר ההשכרה שניתן לכם מסוכן הנסיעות או אתר האינטרנט ממנו הזמנתם, כמובן הכי חשוב בדקו את רישיון הרכב, מד הדלק והכמות שאיתה אתם יוצאים למסע.
כמובן אל תתביישו והעזרו בנציגי השירות בתחנת ההשכרה להסבר קצר על תפעול הרכב למקרה ותצטרכו לטפל בו במהלך החופשה בחו"ל!

רוצים לקרוא עוד על השכרת רכב בחו"ל...כנסו אלינו לטרוול אינפו!
שתהיה נסיעה טובה, שקטה ובטוחה.
תהנו.

צוות טרוול אינפו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר שלנו הכל על חופשות וטיולים בחו"ל...וגם בארץ http://www.travelinfo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Travel info

מאת: Travel infoליסינג והשכרת רכב29/08/101195 צפיות
אחת מהבעיות הגדולות ביותר שקיימות במהלך בחירת מוצר תיירותי הינה בחירת השכרת הרכב בחו"ל או בארץ, השכרת רכב בעולם ובארץ כולל מספר פרמטרים חשובים שהכרחיים במידה והחלטת לשכור רכב.

מאת: Travel infoליסינג והשכרת רכב23/08/101345 צפיות
אחת הבעיות הקשות ביותר היא איך לבחור חברת השכרת רכב בין כל חברות השכרת הרכב הקיימות ופועלות בארץ ובעולם, בחירת החברה חייבת להיות תלויה במספר פרמטרים החל ממחיר ההשכרה ליום ועד לשירות שנחשב לפרמטר המוביל.

מאת: Travel infoתיירות ונופש - כללי02/08/10829 צפיות
מי לא מכיר את המשפט הידוע "לחופש נולדנו" או..."העבודה היא חיינו אבל לא בשבילנו", אז הדבר שאני רוצה הפעם לדבר עליו הוא הנופש בחו"ל ובארץ שכל אחד מאיתנו זקוק לו, וכל כך וחשוב לא פחות מהעבודה בחיים. כי מה חשוב יותר מנופש

מאת: Travel infoטיולים בחו"ל29/07/103295 צפיות
כמות הפעמים ששמעתי מטיילים ולקוחות שלי כסוכן נסיעות את השאלה "לאן כדאי לנסוע לנופש...?" כבר קשה לי מאוד לספור, אז החלטתי שמי שירצה באמת לדעת יוכל לקרוא במקום שאני יחזור על דברי כל עונת תיירות מחדש.

מאת: Travel infoטיולים בארץ21/07/101121 צפיות
שנת 2010 היא שנה של עלייה משמעותית בתיירות הפנים בישראל וישנם מספר סיבות עיקריות שמשפיעות על תיירות הפנים והחוץ! הכנסו וקראו עוד על הנופש בארץ בשנת 2010.

מאת: Travel infoליסינג והשכרת רכב16/04/101267 צפיות
השכרת רכב בחו"ל...וגם בארץ זה כל העניין שלך? מהשכרת רכב אתה פוחד וחושש? הגיע הזמן שתבין שהשכרת רכב נועדה בשביל להקל לך על החיים במהלך החופשה והטיול בחו"ל, אז תן גז אנחנו איתך!

מאת: Travel infoטיולים בחו"ל05/01/101294 צפיות
אז פורטל התיירות הגדול בישראל טרוול אינפו Travelinfo יוצא לדרך במהדורה החדשה של 2010 באתר תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות לגביי החופשה והטיול הבא שלכם בחו"ל...וגם בארץ, הצטרפו אלינו...הכל נמצא ממש בהמשך!

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205132 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205019 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195479 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195676 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196428 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182453 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181707 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica