חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות ניקיון לבתי עסק ומשרדים

מאת: טומי רןניקיון27/03/20131137 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיים מגוון מאוד גדול של פתרונות ניקיון לבתי עסק ולמשרדים. חלק מהחברות שוכרות חברת ניקיון, חלקן שוכרות עובדים באופן ישיר ויש מי ששוכר / קונה מכונות תעשייתיות המסייעות לשמירה על הניקיון. הללו מתאימות למשטחים גדולים לרוב. ישנו מגוון של מכונות כגון - מכונות שטיפה בקיטור, שואבי אבק תעשייתיים, מכונת שטיפה בלחץ מים.

שואבי אבק תעשייתיים

שואבי אבק תעשייתיים מתאימים לניקוי אבק, פסולת וכן שאיבת שבבים. שואבי אבק מסוג זה הינם יציבים וחזקים ועל כן משמשים לטווח זמן ארוך. הניקיון שמבצעים שואבי אבק תעשייתיים, מושתת על ניקיון באמצעות אוויר דחוס וכן הינם בעלי מסננים שונים. שואבי אבק תעשייתיים מתוכננים כך שיענו על צרכי הלקוחות שהינם משרדים, מפעלים וכדומה ועל כן הינם בעלי כושר שאיבה חזקים במיוחד.

מכונות שטיפה בקיטור

מכונות שטיפה בקיטור מספקות פתרונות ניקיון באמצעות לחץ מים חמים . ניקיון זה הינו יסודי ביותר ומאפשר שימוש בעוצמות לחץ מים שונות. הללו משמשות לניקיון של רחובות, ניקיון קירות, ניקיון של משטחי עבודה גדולים ועוד. בזכות לחץ המים החם ניתן להסיר לכלוך קשה כגון כתמי עובד, חלודה, אבנית, צבע ועוד. מכונות שטיפה בקיטור מסירות את הלכלוך בזמן קצר ומכסות שטח עבודה גדול.

מכונת שטיפה בלחץ מים

מכונות שטיפה בלחץ מים מנקות ביסודיות ויעילות גבוהה את השטח. הללו מאפשרות איכות חיים בעבודה ואוירה נעימה ביותר. מכונות שטיפה בלחץ מים – מגיעות בשני מצבים: לחץ מים חמים או לחץ מים קרים. הללו מתאימות למפעלים או לבתים גדולים בעלי חצר גדולה. מכונות שטיפה בלחץ מים מאפשרות הסרת כתמים – גם הקשים שבהם ומותירות משטח מבריק ונקי. ישנן מכונות הנטענות באמצעות חשמל ואחרות באמצעות סולר.

לסיכום, כאשר בוחרים במכונה מהסוג הנ"ל, חשוב לבחור מכונה שתתאים לצרכי המשתמש, שתהיה נוחה וקלה לתפעול ועמידה לתנאי השטח הקיימים. ועל כן, לפני רכישת מכונה כזו, חשוב לבחון את הצרכים, השימושים, גודל השטח, תקציב וכמובן לבצע השוואת מחירים, לקבל המלצות על המכונות השונות, החברות הקיימות בשוק ולקבל המלצות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131431 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131403 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131164 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132100 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131267 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131493 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181259 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181310 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171800 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171955 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171647 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161607 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica