חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיאורגיה – הרפתקה מזן אחר

מאת: חיים קסלרטיולים בחו"ל03/04/2013867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כן, כבר ביליתם בתאילנד, ביקרתם ברומא, סיימתם טיול לסין ואפילו עברתם בהודו – ועכשיו אתם מחפשים אחר יעד חדש להרפתקאות, למפגש עם תרבויות ולמסע בין נופים פלאיים. אם כך, ייתכן מאוד שגיאורגיה היא היעד בשבילכם. מדינה צעירה זו השוכנת בין רוסיה לתורכיה ולחופי הים השחור, מונה כחמישה מליון תושבים הפזורים על פני אלפי כפרים, עיירות וכמה ערים גדולות. גיאורגיה מתהדרת בנופים עוצרי נשימה של פסגות הרים, ערבות צחיחות, עמקים פוריים, כרמים ושדות, ומרבית חלקיה עדיין ניחנים באווירה אותנטית שטרם נפגמה על ידי ענף התיירות המתפתח.

טיפים למטיילים בגיאורגיה

חשוב לדעת כי לצד התחושה הראשונית והבתולית, חלקים רבים של גיאורגיה עדיין אינם ערוכים לקליטת תיירים באופן המתאים למטייל הממוצע. למעשה, ישנם לא מעט אזורים במדינה הניתנים לגישה רק באמצעות רכבים גבוהים בעלי הנעה קדמית, וכמו כן תתקשו למצוא מקומות לינה ברמה גבוהה מלבד בעיר הבירה. מאידך, טיול לגיאורגיה בהחלט יהיה חוויה מרתקת אם תתכוננו אליו כראוי, וכדאי לשקול הצטרפות אל טיול מאורגן רגיל או בשילוב ג'יפים אשר יפגיש אתכם עם האטרקציות המרכזיות בנוחות ובקלות יחסית.

יעדים מעניינים בגיאורגיה

כאמור, גיאורגיה היא מדינה מתפתחת המציעה למבקרים בה מכל טוב, החל מכפרים עלומים בהרי הקווקז ועד למרחצאות שבטביליסי. להלן שתי אטרקציות הנחשבות למרכזיות במדינה:

  • טביליסי – עיר מקסימה המשלבת בהצלחה בין אתרים עתיקים וקידמה מודרנית, והשוכנת באזור יפהפה למרגלות הרים נישאים. אחד המקומות המומלצים ביותר לביקור בטביליסי היא העיר העתיקה, המתהדרת בשלל מונומנטים מפוארים וביניהם הכנסיות אנצ'יסקטי וסיאוני. כמו כן, בשווקי העיר ההומים ניתן ליהנות משפע רב של תוצרת חקלאית זולה שמקורה בכפרים הסמוכים, וממציאות חביבות בעיקר בשוק הפשפשים.
  • סוונטי – בשטחה הצפון מערבי של המדינה נמצא חבל סוונטי אשר חובבי המסתורין וההרפתקאות יתקשו לוותר עליו. כאן ניתן לשזוף את העין בהרים אדירים המשתפלים במצוקים אימתניים אל וואדיות ויערות, ולבקר בכפרים עלומים אשר בהם מצויים אתרי פולחן ותרבות קדומים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים קסלר

מאת: חיים קסלרביטוח נסיעות09/02/148207 צפיות
ביטוח בריאות בעת נסיעה לחו"ל ובייחוד נסיעה ממושכת כגון שליחות, או רילוקיישן לחו"ל, הוא אחד הדברים החשובים שתדרשו לבצע לפני הנסיעה לחו"ל. החשיבות שלו נובעת בשל הצורך להתמודד עם מערכת בריאות במדינה זרה ובשפה זרה. השירות של DavidCard הוא מהיר, יעיל ופשוט- DavidCard הינו כרטיס מגנטי שניתן לשלם באמצעותו עבור שירותים רפואיים בעת השהייה בחו"ל.

מאת: חיים קסלרלימודי שפות29/10/137739 צפיות
באופן כללי, מבחן אמיר ומבחן אמירם נועדו לאפשר למועמדים ללימודים אקדמיים להשיג פטור מאנגלית, או הפחתה במספר קורסי ההשלמה בהם יידרשו. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין שני המבחנים, כמו היותו של מבחן אמירם ממוחשב ואדפטיבי, אך בהחלט קיימים גם קווי דמיון רבים. לכן, ההמלצות הבאות יסייעו לכם להגיע להישגים טובים יותר בשניהם

מאת: חיים קסלרלימודים אקדמאיים29/10/131171 צפיות
חינת הבגרות בפסיכולוגיה מהווה חלק מהבגרות במדעי החברה, ומקיפה לרוב 2 יחידות לימוד מתוך 5 יחידות מורחבות בתחום. הבחינה מורכבת משני פרקים עיקריים, כאשר הראשון כולל שתי שאלות רחבות בנות 25 כל אחת, ואילו החלק השני מחמש שאלות מקוצרות בנות 10 נקודות.

מאת: חיים קסלרקורסים וסדנאות08/10/131965 צפיות
בהגיעכם לגיל שש עשרה ובעודכם שוקדים על בחינות בגרות, נוחת עליכם הצו הראשון הדורש אף הוא הכנה לקראת מבחנים שונים. מדובר במבחנים פסיכוטכניים המבוצעים בתחנות שונות במהלך יום ארוך זה, אשר עוסקים במספר תחומים וביניהם גם אוצר המילים, או בכינויו המוכר צו ראשון מילים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133087 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלראבטחת הבית23/09/131397 צפיות
גלאי עשן הינם מכשירים מיוחדים לגילוי וזיהוי שריפות בבתים פרטיים, עסקים ומוסדות. חשוב לדעת כי קיימים בשוק מספר סוגים של גלאים העובדים בטכניקות ייחודיות וגם נדרשים בהוראות התקנה שונות. בדרך כלל יותקנו הגלאים באזורים רגישים בבית, כמו המטבח המועד לשריפות או בחדרי השינה, על מנת להתריע את הישנים מוקדם ככל הניתן אודות השריפה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196477 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica