חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת ג'אגלינג חוויתי – מה סוד הקסם?

מאת: טל לויימי הולדת03/04/20131127 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעם, כאשר שקיות ההפתעה עדיין היו באופנה, מסיבת יום הולדת טובה כללה לרוב מוזיקה נחמדה, משחקי חברה וכמובן עוגה. זה הכול בערך. אך מאז שחלפו ימיו היפים של משחק הכיסאות, מסיבת יום הולדת טובה מצריכה הרבה יותר מקוריות ומחשבה מצדם של ההורים שרוצים להפיל את המשתתפים מהכיסא... אז איך אפשר לחגוג יום הולדת מהחלומות בלי לשבור את הראש?

והזוכה הוא... יום הולדת ג'אגלינג!

הילדים שרואים את חבריהם לכיתה עורכים מסיבות ימי הולדת מושקעות, מחפשים רעיונות מקוריים ומרגשים – כאלה שכולם ידברו עליהם. ובמילה אחת: חוויה! והאמת, איזו חוויה יכולה להיות גדולה יותר מאשר להביא את הקרקס אליכם למסיבה? מקטן עד גדול, יש משהו בקרקס שגורם לנו להישבות בקסמיו. אחד ממופעי הקרקס המפורסמים הוא מופע ג'אגלינג – אמנות השלכת חפצים לאוויר ותפיסתם. מופע זה הפך בשנים האחרונות לאחת הפעילויות הפופולריות והמיוחדות לימי הולדת.

מה מיוחד ביום הולדת ג'אגלינג?

ראשית, יום הולדת ג'אגלינג מייצר פעילות שוברת שגרה: ילדים רבים אולי צפו במופעי קרקס, אך לכמה מהם באמת יצא להשתתף במופע שכזה? שנית, מדובר כפי שנראה מיד בסדנה המפעילה את הילדים וגורמת להם לתעל את האנרגיות הרבות לכיוונים חיוביים. ולא פחות חשוב, סדנאות ג'אגלינג ידועות כמשפרות קואורדינציה, ריכוז וככאלה המסייעות לבניית תקשורת טובה בין המשתתפים.

מה כולל יום הולדת ג'אגלינג?

בדרך כלל יום הולדת ג'אגלינג מתחלק לשני חלקים: החלק הראשון כולל פרזנטציה של הלהטוטן, המציג את כלי הקרקס השונים ומלמד את הילדים כיצד להשתמש בכל אחד. בחלק השני הילדים מתנסים בכוחות עצמם בלהטוט עם הכלים הצבעוניים השונים (כדורים, דיאבלו, צלחת סינית, מקל פרח ועוד). ההתנסות החווייתית של הילדים בפעילויות שהיו שמורות עד כה רק לאנשי קרקס, מחוללת תגובות נלהבות מצדם של הלהטוטנים הצעירים.

איך בוחרים סדנת ג'אגלינג לימי הולדת?

איש מקצוע שיודע לבצע להטוטי ג'אגלינג מרהיבים זה חשוב, אך כאשר מדובר בסדנת ג'אגלינג לימי הולדת צריך לקחת שיקולים נוספים בחשבון. אחד מהם הוא הגישה של הלהטוטן לילדים – האם הוא ידע להסתדר עם עשרות ילדים נמרצים ולהעלות חיוך על פניהם? שיקול חשוב נוסף הוא יכולות ההוראה של הלהטוטן. מצחיק ככל  שזה ישמע, היכולת ללמד ילדים לבצע פעלולי ג'אגלינג מרהיבים תלויה במידה רבה בכישורי ההוראה שלו (בדיוק על אותו משקל, לא כל מי שנוהג יכול להיות מורה טוב לנהיגה)... בחירה נכונה של להטוטן תוביל ליום הולדת ג'אגלינג, שיעלה חיוך על פניו של חתן השמחה והחוגגים עמו. שיהיה במזל!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להטוטל - להטוטן, מפעיל סדנאות חוויתיות לילדים ומבוגרים.

הפעלות לימי הולדת, מסיבות בית ספר, ימי גיבוש ואירועים משפחתיים בשילוב מופע קרקס וג'אגלינג,

כלי להטוטנות מאירים לחוויה מדהימה ועוצמתית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל לוי

מאת: טל לויימי הולדת05/03/13816 צפיות
להטוטל - הפעלות לילדים, הפעלות חוויתיות, הפעלות לימי הולדת בשילוב מופע קרקס וג'אגלינג, הפעלת קרקס ייחודית לחורף, בשילוב כלי להטוטנות מאירים לחוויה מדהימה ועוצמתית, הפעלות לילדים ולבתי ספר, הפעלות לארועים מסיבות סוף שנה וימי גיבוש.">

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181446 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica