חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך שימוש במסנני שק יועיל למערכת הסינון שלכם?

מאת: דודתעשייה09/04/2013877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שימוש במערכת סינון בהזמנה אישית עוזר לשלוט במזהמים הנפלטים מזרמי גזים חמים וזהו יתרון ברור המאפשר לכל חברה להתאים את מערכת הסינון שלה בדיוק למפרטי היישומים והעסקים שלה. מה שטוב לסוג תעשייה או סביבה אחת לאו דווקא יתאים לאחרת; וזאת הסיבה שמערכת סינון בהזמנה אישית עם מסנני דסקית קראמיים, בית סנן ומסנני שק המתוכננים בצורה פרטנית מועילים לכל לקוח או חברה המזמינים אותה.

הדבר המטריד את התעשיות, העסקים ותהליכים המעורבים עם יישומים המרחיקים גזים חמים, הוא החומרים המזהמים שלא רק קשים לניקוי אלא יש להם גם פוטנציאל להיות מאוד מסוכנים. במקרה כזה, שימוש במערכת סינון בהזמנה אישית, היא הדרך היחידה של כל עסק, תעשייה או חברה המעורבת בתהליך המייצר חומרים מזהמים להיות בטוחים שהמזהמים האלה לא יעשו את דרכם מחוץ לסקראבר ויעברו ישירות לאוויר המפעל. זאת הסיבה שמסנני שק מועילים לכל חברה הבוחרת להתקין מלכתחילה מערכת סינון המתוכננת היטב; מכיוון שהמערכת מותקנת בהתאמה מדויקת לדרישות וללחצים של התעשייה שהזמינה את מערכת הסינון.

דוגמה מצוינת למקרים בהם יישומים פולטים גזים חמים היכולים להכיל רמות גבוהות ומסוכנות של מזהמים היא שריפת גופות. ישנו מספר רב של בקטריות וזיהומים אפשריים המצויים בגוף מת, הם מגוונים ובדרך כלל כולם מסוכנים. אי אפשר לשרוף גופה ולתת לעשן להסתובב באוויר ללא סינון. שימוש נכון בשקי סינון יועיל מאוד לקרמטוריום (ולכל אחד המתגורר בקרבת מקום כזה) על ידי 100% יעילות בתפעול עם מערכת סינון חלקיקים בהתאמה אישית המסוגלת לסלק את כל החלקיקים המזיקים מזרם הגז (כלומר, העשן) לפני שהוא יוצא ממחסנית העשן. היתרון מוכפל כאשר אתם לוקחים בחשבון זיהומים ידועים, כל הגופות הנשרפות בבתי חולים או סביבה מבוקרת אחרת, נשרפות בכוונה למנוע מזיהום ידוע או חומר אחר מלעבור לשאר האוכלוסיה. ברמת סיכון כזאת, מערכת סינון הבנויה כראוי ואמינה באופן מוחלט יכולה להיות פשוטו כמשמעו מחסום בין החיים למוות, בין חסימה מוצלחת וקטסטרופה. במקרה כזה, יחד עם ההתקנה והשימוש במערכת הסינון כולה, שימוש במסנני שק מועילים לכל המין האנושי. בלעדיהם, זה פשוט לא יהיה אפשרי לשלוט בשפכים הנגרמים משריפת חומרים רעילים או ביו חומרים מסוכנים אחרים.

ישנם יתרונות נוספים

למסנני השק בהשוואה למסננים אחרים גם כן, מסנן שק לוכד את החלקיקים שהוא מוציא מזרם הגז, מה שאומר שמנגנון האיסוף והסילוק של החלקיקים האלה הוא אחד. את שק המסנן, כאשר היא מלאה, מסירים באופן פשוט ובטוח ומחליפים אותה בחדשה. זאת הדרך העיקרית בה השימוש במסנני השק מועילים יותר לחברה על פני שימוש במסננים רטובים או מסננים קראמיים ישרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר אינו איש מקצוע וכל הכתוב הינו דעתו האישית בלבד, כמו כן פרט לעיצוב הכותב מספק מידע לגבי דלתות פנים ופינות ישיבה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד

מאת: דודעיצוב גינות07/12/091798 צפיות
סוככי זרועות, למי זה מתאים? האם צריך רישיון מיוחד בשביל להתקין? איזה פתרון מהווה סוכך זרועות ובמה הוא שונה משאר סוגי הסוככים?

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211206 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191771 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181312 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175183 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica