חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות תוכנה לניהול מערכות בחירות ברשויות מקומיות

מאת: חייםERP10/04/20132937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אדם  קם בבוקר ומחליט שהוא רוצה לשנות,נמאס לו מבעיות החניה, נמאס לו מבעיות החינוך, הלכלוך  בעירו, הוא רוצה יותר פארקים, פחות צואת כלבים על המדרכות, הוא רוצה שקיפות בהליכי התכנון והבניה , נמאס לו מהשחיתויות הפוליטיות בעירו והוא מחליט שהוא יכול לתקן  את המעוות.הדרך היחידה והלגיטימית שיש היא להתמודד בעצמו לרשות המקומית בה הוא מתגורר ולנסות להאבק על דעת הקהל בכדי להשיג קולות ואולי לזכות  בבחירות לרשות העיר. אולם כוונות טובות אינם מספיקות צריך להערך היטב למשימה הלא קלה הזו. הפוסט הזה קצר מידי לנתח את כל הדרוש לכך אולם נתעכב על אחד הדברים הכי חשובים בכל קמפיין הבחירות.הדבר הכי הכי חשוב במערכת בחירות הינו בסופו של יום או יותר נכון במהלך יום הבחירות להביא את הבזב"ים לקלפי, הבזבים הם אתם, אנחנו אני ואתה  כלומר הבוחרים , ולא סתם את הבוחרים אלא את התומכים, שלטי חוצות ומשלוחי מסרונים מן הסתם לא יעשו את העבודה. יש לנהוג בצורה שיטתית ומסודרת, כמובן שצריך תמיכה של יועץ פוליטי וצריך הון התחלתי אבל, צריך גם מערכת מסודרת לניהול בחירות, מעין תוכנת  סי אר אם מוכחת ובעלת ותק בשוק לניהול הקמפיין, תוכנה לבדה לא מספיקה, צריך גם צוות מנוסה ומומחה מאחוריה שידע לעזור למועמד להתאים אותה לצרכיו מחד אך יעזור למועמד לקבל קו מנחה לאורך כל הדרך עד ליום הבחירות,התוכנה או המערכת המדוברת הינה התחליף האולטימטיבי למה שהמועמדים התרגלו לו עד היום, עד כה רוב המועמדים קבלו פתקים, ניירות אי מילים, ליקים בפיסבוק ועד אקסלים ועוד אקסלים וקבצים ומסרונים וחוברות והמון המון מידע מהאאוטלוק ומהאינטרנט  והשאלה היתה מה עושים עם המידע הזה, מידע הוא אולי כח אבל אם הוא לא מאורגן ולא מפיק את היהלומים הוא הופך להיות לטורח, אולםמערכת תוכנה מתוחכמת בשילוב של מערכות אינטרנט מתקדמות יכולות להפוך את הררי המיע למכרה של זהב, ניתן לפלח את כל אוכלוסית העיר לפי קטגוירות , לשייך את הבוחרים לקבוצות רלונטיות, למצא תומכים לנהל מתנדבים לנהל ממריצים ןמנהלי ממריצים, לקבל מידע ממפלגות בשיתופי פעולה,להפיק דוחות לשלוח מסרונים ועוד ועוד, וכמובן לדעת להפעיל את כל המתנדבים עם טלפונים סלולרים ואו טבלטים לקראת יום וביום הבחירות,  כל זאת יכול להעשות רק עם מערכת תוכנה לניהול בחירותמומלץ לקבוע פגישה עם החברה המרכזית לנהיול בחירות כדי לקבל רושם אמיתי ומעשי במערכת כולת לניהול בחירות הנותנת פתרון מקצה לקצה.צרון קשר עוד היום עם חיים  0526441664
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים

מאמרים נוספים בנושא ERP

מאת: קרן שרר טיברERP24/01/128578 צפיות
קבלת שירותי תוכנה להנהלת חשבונות בענן אמנם מאפשרת מצד אחד, לרואה החשבון של העסק, לעבוד על תוכנת הנהלת החשבונות של העסק ממשרדיו. אך מצד שני מעלה חששות בבעל העסק, לגבי יעילות העבודה של אנשי הנהלת החשבונות, הן מבחינת ממשק המשתמש והן מבחינת אבטחת המידע.

מאת: קרן שרר טיברERP11/01/128241 צפיות
כפי שסקרנו במאמרים קודמים, יעילות העבודה בתוכנת הנהלת החשבונות ניתנת לבחינה בשני נושאים עיקריים, היכולת להגיע למידע המבוקש בזמן הקצר ביותר והיכולת לרשום נתונים לתוכנה או לקולטם ממקורות שונים במאמץ הנמוך ביותר. לרשות המשתמש בתוכנה להנהלת חשבונות אוסף של כלים לאיחזור מידע כפי שיובא בסקירה שלהלן.

מאת: קרן שרר טיברERP05/01/128479 צפיות
יעילות העבודה בתוכנת הנהלת החשבונות ניתנת לבחינה בשני נושאים עיקריים, היכולת להגיע למידע המבוקש בזמן הקצר ביותר והיכולת לרשום נתונים לתוכנה או לקולטם ממקורות שונים במאמץ הנמוך ביותר. המרכיבים המתוארים כאן מתיחסים לניצול של קשרים בין ישויות תוכנת הנהלת החשבונות כדי לתת למשתמש אפשרות להגיע למידע המבוקש בהקלקה אחת או שתיים.

מאת: קרן שרר טיברERP01/01/128294 צפיות
ליכולת התנועה (להלן – נוויגציה) בתוכנת הנהלת החשבונות חשיבות רבה הן לגבי הקלות התפעולית והן לגבי זמן הלימוד שנדרש למשתמש חדש (שלא מכיר את המערכת) לתפעל את התוכנה. במאמר זה נסקור את המרכיבים העיקריים שמשפיעים על יכולת הנוויגציה של המשתמש בתוכנת הנהלת החשבונות.

מאת: קרן שרר טיברERP18/12/118344 צפיות
יצרני תוכנות הנהלת החשבונות נוהגים למכור את התוכנות שלהן כ"ידידותיות למשתמש". מהי תוכנת הנהלת חשבונות ידידותית?

מאת: קרן שרר טיברERP05/12/118390 צפיות
במאמר זה נעסוק בהיבטים שונים של הקשר בין תוכנת הנהלת החשבונות למערכות הדואר האלקטרוני של אווטלוק וגוגל מייל, לרבות התיאור של שימושים שונים שניתן לעשות בשילוב זה.

מאת: קרן שרר טיברERP04/12/118411 צפיות
במאמר זה נעסוק בהיבטים שונים של הקשר בין תוכנת הנהלת החשבונות למערכת שיתוף המידע, לרבות התיאור של שימושים שונים שניתן לעשות בשילוב זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica